Ihmiset jotka ovat esim. kaupassa tiellä, ymmärtävätkö he olevansa tiellä
Oppivatkohan he ikinä virheistään? Onko kokemusta ja pystytkö olemaan asiasta rehellinen?
Kommentit (33)
Eivät ymmärrä. Joskus karjaisen aika lujaa, että pois tieltä.
Eivät tajua. Kärryt jätetään poikittain kapealle käytävälle yms. Tai lasten annetaan tukkia koko käytävä eikä käsketä antamaan tilaa mennä ohi.
Prismassa on näitä. Muissa kaupoissa paljon vähemmän.
minä minä minä - eikä ymmärretä antaa tilaa muille
Tyhmyyttä, itsekkyyttä, junttiutta?
Iso osa ihmisistä ei kiinnitä ympäristöönsä mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on näitä. Muissa kaupoissa paljon vähemmän.
minä minä minä - eikä ymmärretä antaa tilaa muille
Tyhmyyttä, itsekkyyttä, junttiutta?
Sosiaalistamisessa puutteita.
Ovat aina isoperseisiä lyllertäviä tanttoja.
Eivät ne aina ymmärrä sillä kun ajattelen vaikka italialaisia niin siellä se on maan tapa.
Jokainen jokseenkin normaaleissa määrin julkisilla paikoilla liikkuva ihminen on aivan varmasti joskus jonkun tiellä. Jos et mielestäsi ole, on se todiste siitä, että sitä ei todellakaan aina huomaa.
He ovat ihmisiä, jotka eivät pysty ajattelemaan muita. Minä, minä, minä. Ihan sokeita muille ihmisille. Saattavat jäädä käytävän kapeimpaan kohtaan juttelemaan jonkun kanssa jotain. Jos tilaa tarvitseva ei sano, mitään, niin voivat vaikka kymmenen minuuttia siinä seistä.
Miten siellä kaupoissa voi ylipäänsä sitten olla ollenkaan ja tehdä ostoksia, jos koskaan ei saisi olla kenenkään tiellä?
Ei ne käytävät niin leveitä ole, ja jos vaikka pysähdyt etsimään jotain tiettyä haluamaasi, niin ihan varmasti samalla tukit tien jossain määrin joltain, joka haluaa myös etsiä jotain juuri siitä samasta kohdasta.
Juostenko ne ostokset pitäisi tehdä? Ei saisi pysähtyä, ettei ole jonkun tiellä?
Nykyään ihmiset on järkyttävän itsekeskeisiä.
Sama koskee ihmisiä, jotka jäävät juoruamaan aivan sen ainokaisen oven eteen. Muutaman kerran olen huomauttanut, että tästä pitäisi päästä kulkemaan. Ilmeet ovat olleet närkästyneitä. Kevyenliikenteen väylillä tallustaa usein kaksi äitiä vankkurit rinnakkain ja hihnassa sinne tänne poukkoilevat koirat. Menepäs fillaristina soittamaan pyörän soittokelloa. Nykyään kurvaankin ajotielle tai viheralueelle. Linja-autossa ei ruuhka-aikana tajuta siirtyä eteenpäin. Onhan näitä.
Kuule, tästä samasta aloituksesta ei ole kuin viikko, että eiköhän tää asia tullut jo vaikeroitua
Vierailija kirjoitti:
Kuule, tästä samasta aloituksesta ei ole kuin viikko, että eiköhän tää asia tullut jo vaikeroitua
Tässähän se.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6330320/miksi-ihmiset-menee-ihmettelema…
Minä vain jyrään kärryillä tietä itselleni. Oma vika jos alle jää.
Ei ymmärrä. Kärryt jätetään poikittain eikä edes katsota ympärille. Kuljetaan hitaasti koko perheen voimin koko käytävän leveydellä ja hyllyväleissä. Hitaasti liikkuvat vanhukset eri asia mutta nämä terveen näköiset aikuiset kyllä ärsyttää.
Miten voi olla tiellä, jos on kaupassa🤔
Vierailija kirjoitti:
Eivät ymmärrä. Joskus karjaisen aika lujaa, että pois tieltä.
Siinä ihan samanlainen huonotapainen ja itsekäs juntti.
Osa on tahallaan mutta monella lyö tyhjää. Voi seistä apaattisena eikä itse huomaa.