Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa teistä että mun 42-vuotias miesystävä menee lapsuudenkotiinsa jouluksi?

Vierailija
20.12.2025 |

Ja viettää siellä siis monta päivää äidin ja isän kanssa. Isosisko perheineen käy kylässä siellä päiväseltään mutta tämä 42-vuotias on useita päiviä. Välimatkaa oman kodin kanssa ehkä 50 km että ei ole siirtymisestä kiinni. 

Onko tällainen normaalia aikuisen ihmisen toimintaa vai red flag? En osaa oikein päättää mitä ajatella. 

Kommentit (279)

Vierailija
241/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuuluisi mennä niin, että aikuinen mies kumppaninsa kanssa järjestävät joulun ikääntyville vanhemmille omassa kodissaan. Ei niin, että mies hylkää naisen jouluksi ja menee leikkimään pikkupoikaa äidin helmoihin.

Vierailija
242/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte jankuttaa näitä samoja paskaprovoja vuodesta toiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ahdistaisi olla noin riippuvainen vanhemmistani etten edes itse osaisi joulua järjestää.

Vierailija
244/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä sen sitten pitäisi joulu viettää?

Vierailija
245/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt ikuiseen pojan rooliin

Olet ihana. Haluaisitko nulla minun pilluani. Lesbojahan tässä olosuhteiden pakosta ollaan, kun miehet eivät sitten millää anna huomiota.

Vierailija
246/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä sen sitten pitäisi joulu viettää?

Eikö aikuisella ihmisellä ole omaa taloa? Odotetaanko näissä maalaiskunnissa, että talo peritään vanhemmilta? Eivät ole tarpeeksi menestyneitä ostamaan?

Vierailija
247/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä itse sen niin näkisin, että haluaisin aikuisena naisena olla emäntänä ja jos olen miehen kanssa niin, että hän olisi kumppanin roolissa eikä pojan.

Vierailija
248/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö mies its sitten mitään jouluruokia tms.? Siis omaan kotiinsa, ei vanhempien.

Vierailija
249/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Mutta se on outoa että 42 vuotias mies on "miesystävä" eikä naimisissa. Sama pätee sinuun, olettaen että olet suunnilleen saman ikäinen.

Vierailija
250/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tässä kyse siitä ettei itse osaa järjestää illallista vai mistä?

Vierailija
251/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tietenkin menossa joku suunnitelma että hän peruisi menonsa ja jäisi viihdyttämään läheisriippuvaista naista? 

Sulla taas joku harhakuva, että kukaan nainen haluaisi äidin tississä roikkuvaa "miestä"

Vierailija
252/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt ikuiseen pojan rooliin

Olet ihana. Haluaisitko nulla minun pilluani. Lesbojahan tässä olosuhteiden pakosta ollaan, kun miehet eivät sitten millää anna huomiota.

Ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole. Oletko pessyt sitä tänä vuonna...tai ihan sama.

Vierailija
253/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mieslapsi on vanhemmillaan yötä yli 18 vuotiaana.

Eli lukiopojat sitten vaan pihalle ja omaan asuntoon, kun täyttävät 18v.  

Vierailija
254/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tietenkin menossa joku suunnitelma että hän peruisi menonsa ja jäisi viihdyttämään läheisriippuvaista naista? 

Sulla taas joku harhakuva, että kukaan nainen haluaisi äidin tississä roikkuvaa "miestä"

Naisena ihmettelen että miten on äidin tississä roikkumista jos viettää aikaa perheensä kanssa jouluna?

Vierailija
255/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihmettelen että miten on äidin tississä roikkumista jos viettää aikaa perheensä kanssa jouluna?

Voi ne vanhemmat omaankin kotiin kutsua. Taas olet "naisena" kirjoittelemassa. 

Vierailija
256/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tässä kyse siitä ettei itse osaa järjestää illallista vai mistä?

Jotkut naiset vaan haluavat aina määrätä kapin paikan, vaikka oltaisiin vasta tutustumisasteella. Ahdistuvat, kun mies kulkeekin omia polkujaan. 

Vierailija
257/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli aiemmin nelikymppinen miesystävä, joka vietti kaikki joulunsa vanhempiensa kanssa, vaikka heillä ei edes ollut kovin lämpimät välit.  Minä jouduin viettämään joulut ypöyksin.  Aikansa siedin sitä meininkiä ja niin hänestä tuli ex-miesystävä!

Vierailija
258/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä sukujoulua vietetään, jos jouluksi ei saa mennä sukulaisten luokse`?

Vierailija
259/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ne vanhemmat omaankin kotiin kutsua. Taas olet "naisena" kirjoittelemassa. 

Ai miten niin taas? Ensimmäinen kerta kun tähän ketjuun kirjoitan. Ja kyllä ihan nainen olen. Ja ei kai niitä vanhempia ole pakko omaan kotiin kutsua. Mitä pahaa siinä on jos menee vanhempien kotiin?

Vierailija
260/279 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli aiemmin nelikymppinen miesystävä, joka vietti kaikki joulunsa vanhempiensa kanssa, vaikka heillä ei edes ollut kovin lämpimät välit.  Minä jouduin viettämään joulut ypöyksin.  Aikansa siedin sitä meininkiä ja niin hänestä tuli ex-miesystävä!

Voi kyynel. Aika pienestä sitä erotaan nykyään näköjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan