Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalikasvattaja: "Ei ole olemassa mitään tasoja sinkuilla"

Vierailija
20.12.2025 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/netissa-sitkeasti-kiertava-deittius…

Tuossa Huomenta Suomessa on haastateltu seksuaalikasvattaja Tiina Svenskiä. Hän väittää, ettei ole olemassa "eri tasoisia" sinkkuja eikä voida ajatella, että joku on ikisinkku siksi, koska tavoittelee vain itseään tasokkaampia sinkkuja. Mitä ajatuksia tuo herättää?

Itse ainakin pidän selvänä, että on olemassa haluttava ei ei-haluttavia kumppaniehdokkaita. .

Jos otetaan vaikka esimerkiksi 35-vuotias nainen, jolla ei ole lapsia, on korkeasti koulutettu ja hyvässä isopalkkaisessa työssä, hoikka ja kauniit kasvonpiirteet ja kivat harrastukset ja terveelliset elämäntavat.

Sitten on 35-vuotias nainen, joka on masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeellä, on pienet tulot, kahden lapsen yh ja lapset tehty eri miehille, pullukka ja epäsiisti olemus.

Kumman te luulette olevan suositumpi sinkkuniesten keskuudessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulevat, ettei ole mitään tasoja, koska naisen mielenmaailmassa alle oman tasonsa olevat miehet olevat kuin liikennemerkkejä keskellä jalkakäytävää, pitää väistää ettei törmää. Muuten eivät ole olemassa.

Vierailija
22/24 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka väittää että tasoja ei ole valehtelee rankasti.

Tuokin videolla esiintyvä Tiina jos tekee tilin deittisovellukseen niin hän katsoo ensin että miehellä on tarpeeksi viehättävät kasvot, tarpeeksi pituutta, tarpeeksi koulutusta ja rahaa.

Treffeille jos pääsee niin miehellä pitää olla tarpeeksi matala ääni ja sosiaalisia taitoja naurattaa naista itsevarmasti.

Sänkyyn jos pääsee niin miehellä pitää olla peniksessä tarpeeksi kokoa.

Kaikki nämä muodostavat miehen tason.

Eli tasot ovat ulkoisia ominaisuuksia ja materiaa? Minne katosi luonne, persoona, millaiset arvot ihmiset omaa, yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tasoteoria" on incel-sivustoilla lanseerattu käsite, jonka tarkoitus on satuttaa naisia, pitkäaikaissairaita, vammaisia ja iholtaan muun värisiä kuin valkoisia. Eli fasistiseen maailmankatsomukseen perustuva vihakampanja.

Minä olen tuon "teorian" mukaan sellainen tasokas marginaali-ihminen, mutta en ole eläessäni ollut kiinnostunut samaan "luokitukseen" kuuluvista ihmisistä. Oma puoliso ei ole kiinnostunut urheilusta, ei ole ikidieetillä, on työtön, sekä osa-aikaisesti sairauseläkkeellä. Silti rakastuin häneen suinpäin, kuin salama kirkkaalta taivaalta, koska hän ei ole ihmisiä tasoluokkiin tunkeva vihaperseinen kokovartalomulkku, vaan ihana, positiivinen, iloinen ja huomioonottava elämäni rakkaus, joka ei koskaan ole lannistunut kovistakaan vastoinkäymisistä huolimatta.

Helmikuussa tulee täyteen 7 vuotta naimisissa. Saa laittaa paremmaksi siellä Uliulilaudalla.

Vierailija
24/24 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...vaan ihana, positiivinen, iloinen ja huomioonottava elämäni rakkaus, joka ei koskaan ole lannistunut kovistakaan vastoinkäymisistä huolimatta."

Tuollainen on itsellänikin aika vahva kriteeri. Olen itse räpiköinyt läpi vaikka mistä vaikeuksista, ja siitä huolimatta yritän pysyä positiivisena. 

Siihen taas jaksamiseni ei riitä, että joutuisin kannattelemaan negatiivisissa ajatuksissa pyörivää, eli pitäisi olla samanlainen kuin minä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan