Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule
Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.
Kommentit (732)
Olipa huono kysely. Tai tulosten esitystapa. Laskettiinko tuohon kyselyyn mukaan tilanne, että klitorista stimuloidaan yhdynnän aikana?
Jos nainen saa itsetyydytyksellä orgasmin, pystyy saamaan myös miehenkin kanssa. Ongelmana taitaa olla, että eivät kehtaa opettaa miehille miten pitäisi toimia. Ja miehet eivät edes halua kokeilla mitään, vaan piiloutuvat aina sen taakse , etteivät tiedä...kai nyt jokainen jo tietää mikä ja miksi naisella on klitoris.
Turha kainous pois nyt vaan! On paljon ihanampaa kun mies läpimillä käsillään hyväilee naista kuin kone. Ei voi verratakkaan. Yrittäisitte edes!
Vierailija kirjoitti:
Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.
Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.
Mikä teitä naisia vaivaa?
Eli naiset ovat parisuhteessa, feikkaavat orkkunsa ja sitten valittavat, kun eivät saa orgasmeja.
Tuo on jo sitten ihan täysin oma moka.
Mutta ei kysytty saako nainen muuten orgasmeja. Meillä seksisessiot alkaa sillä, että ihan ensin annan naiselle orgasmin sormin tai nuolemalla. Sen jälkeen vasta siirrytään yhdyntään. Joskus hän saa siinäkin, joskus ei. Ja jos ei saa, niin jatkan sormin g-pisteen hyväilyä.
Mutta kyllä. Meillä on toki paljon seksiä.
Toisaalta, ex-vaimoa ei kyllä kiinnostanut kuin kerran kuussa vaikka orkun joka kerta saikin.
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset ovat parisuhteessa, feikkaavat orkkunsa ja sitten valittavat, kun eivät saa orgasmeja.
Tuo on jo sitten ihan täysin oma moka.
Luulet että naaras ottaisi vastuuta omasta elämästään? Älä naurata, kaikki ulkoistetaan miehille tai yhteiskunnalle. Naaraiden itsereflektio on nolla.
Mielestäni seksi on muutakin kuin vain orgasmin tavoittelua. Minä rakastan ja nautin todella paljon seksistä, vaikka yhdynnässä en onnistu saamaan orgasmia. Esileikissä kyllä onnistuu. N50+
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa itsetyydytyksellä orgasmin, pystyy saamaan myös miehenkin kanssa. Ongelmana taitaa olla, että eivät kehtaa opettaa miehille miten pitäisi toimia. Ja miehet eivät edes halua kokeilla mitään, vaan piiloutuvat aina sen taakse , etteivät tiedä...kai nyt jokainen jo tietää mikä ja miksi naisella on klitoris.
Turha kainous pois nyt vaan! On paljon ihanampaa kun mies läpimillä käsillään hyväilee naista kuin kone. Ei voi verratakkaan. Yrittäisitte edes!
Ei se ihan näin yksikertaista ole. Kokemusperäisesti voin kertoa, että naisia on kahdenlaisia. Ensimmäinen ryhmä saa helposti orgasmeja ja useammalla eri tavalla. Jos heitä ei saa laukeamaan, kyse on yrittämisen puutteesta.
Toiselle ryhmälle miehen kanssa laukeaminen on vaikeampaa tai se ei onnistu ollenkaan. Kaikki pitää tehdä juuri oikealla tavalla, tai orgasmi jää tulematta. Toisen ryhmän naiset ovat tottuneet tyydyttämään itseään jollain tietyllä tavalla, eivätkä välttämättä saa mitenkään muuten. Mies voi tehdä kaiken ns. oikein, mutta sattuu olemaan huono päivä ja laukeaminen ei onnistu.
Ensimmäisen ryhmän naiset ovat oman kokemukseni mukaan luonteeltaan rennompia ja toisen ryhmän neuroottisempia. Ehkä siinä on juurisyy.
Kyllä, mutta naiset voisivat oikeasti kertoa tarkastikkin, mitä haluavat. Ja miehet taas, voisivat oikeasti yrittää kovemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni seksi on muutakin kuin vain orgasmin tavoittelua. Minä rakastan ja nautin todella paljon seksistä, vaikka yhdynnässä en onnistu saamaan orgasmia. Esileikissä kyllä onnistuu. N50+
Jos onnistuu saamaan esileikissä orgasmin, niin onko enää väliä tyydytyksen kannalta saako orgasmin vielä panemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos onnistuu saamaan esileikissä orgasmin, niin onko enää väliä tyydytyksen kannalta saako orgasmin vielä panemalla?
No ei sillä ole väliä miten sen saa, minusta. Inhoankin sanaa "esileikki" sillä se on monelle naiselle ihan se pääleikki, jos niin ajatellaan. Tässä on tämä ajatus, että se miten mies saa on se pääasia. No ei ole.
Ihanaa jos mies aiheuttaa orgasmin, se on miehellekkin upeeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sillä ole väliä miten sen saa, minusta. Inhoankin sanaa "esileikki" sillä se on monelle naiselle ihan se pääleikki, jos niin ajatellaan. Tässä on tämä ajatus, että se miten mies saa on se pääasia. No ei ole.
Vaimoni haluaa nykyisin ensin nuolemalla ja sormettamalla orgasminsa ja vasta sen jälkeen yhdyntää, jossa ei saa enää. Ennen halusi lähes aina yhdynnässä. Voi johtua jo iästäkin, että yli 65v ikäisen yhdyntä on helpompi ja nautittavampi. Mutta ilman yhdyntää ei suostuvjäämään. Hänelle se on aina ollut pääasia.
Olen ollut n. 50 naisen kanssa elämäni aikana, vähintään useamman kuukauden per nainen. Näistä vain 2 ei saanut orgasmia mitenkään, ja ehkä kolmannes tuli pelkällä panemisella ilman klitorisstimulastiota. Muut sitten suulla tai sormilla auttaen.
Kaikki ei kaikkien kanssa saa, ei ole yhtä ratkaisevaa tekijää tai syyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni haluaa nykyisin ensin nuolemalla ja sormettamalla orgasminsa ja vasta sen jälkeen yhdyntää
Varmaan sullekkin on sitten pääasia se sormetus tai nuoleminen. Eihän se panon orgasmi voi olla se pääasia, ja päämäärä jota et saavuta.
Olen aina rakastanut pillun nuolemista ja sormettamista. Ja sitä tunnetta kun pillu syö kiimassaan jo sormia. Myös orgasmien kokeminen ja pillun rutistukset sormissa tuntuneet maagisilta. Itselle vaimon yhdyntäorgasmit ei ole välttämättä sen maagisempiä, varsinkin kun niitä on kokenut useita tuhansia ja sormilla vähemmän. Kaikella on puolensa, koska yhdyntäorgasmeissa joutui keskittymään täysillä vaimon orgasmin ajoitukseen ja saamiseen. Nyt keskityn ensin vaimooni ja saa nauttia yhdynnässä täysin omaan tahtiin. On myös nyt vanhemmiten helpompaa ja nauttinut suuresti. Meillä seksi on aina ollut pienessä muutoksessa ja nyt menty näin. Kummankaan ei ole tarvinnut tinkiä jokaviikkoisista orgasmeistaan.
Ööh? Kyllä minä ainakin tulen joka kerta?
M43
Minä saa päivittä ainakin parit orgasmit, koska mies ne aina halunnut mulle hoitaa. Mies ei ihan aina jokapäivä sitten jaksa itselleen, tai jos ei jaksa, teen käsi tai huulihoidot. Meillä aina menty näin!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut n. 50 naisen kanssa elämäni aikana, vähintään useamman kuukauden per nainen. Näistä vain 2 ei saanut orgasmia mitenkään, ja ehkä kolmannes tuli pelkällä panemisella ilman klitorisstimulastiota. Muut sitten suulla tai sormilla auttaen.
Kaikki ei kaikkien kanssa saa, ei ole yhtä ratkaisevaa tekijää tai syyllistä.
Kaikki tuntemukset ja nautinnot rakastelussa ovat tietenkin hyvin subjektiivisia. Olisiko niin, että seksi on parasta silloin kun se alkaa alkaa "esileikissä" klitorisorgasmilla ja päättyy sitten yhdyntään? Yhdyntäorgasmi ei tällöin kuitenkaan ole täysin välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina rakastanut pillun nuolemista ja sormettamista. Ja sitä tunnetta kun pillu syö kiimassaan jo sormia. Myös orgasmien kokeminen ja pillun rutistukset sormissa tuntuneet maagisilta. Itselle vaimon yhdyntäorgasmit ei ole välttämättä sen maagisempiä, varsinkin kun niitä on kokenut useita tuhansia ja sormilla vähemmän. Kaikella on puolensa, koska yhdyntäorgasmeissa joutui keskittymään täysillä vaimon orgasmin ajoitukseen ja saamiseen. Nyt keskityn ensin vaimooni ja saa nauttia yhdynnässä täysin omaan tahtiin. On myös nyt vanhemmiten helpompaa ja nauttinut suuresti. Meillä seksi on aina ollut pienessä muutoksessa ja nyt menty näin. Kummankaan ei ole tarvinnut tinkiä jokaviikkoisista orgasmeistaan.
Sun vaimo ei saa yhdyntäorgasmeja. Nyt ja tulevaisuudessa teillä mennään näin.
Sen esittäminen se vasta tyhmää on.