Lähtisitkö 2. treffeille kylpylään uimaan?
Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa:
Olet tavannut mukavan miehen/naisen kerran ja käynyt vaikka lounastreffeillä ja kumpikin on sitä mieltä, että halutaan tavata uudelleen. Treffikumppani ehdottaa, että käydäänkö 2. Treffeillä uimassa kylpylässä, niin miltä se sinun mielestäsi kuulostaisi? Olisiko se kivaa?
Kommentit (37)
Mahdolliesti, mutta vain päiväkylpylässä ja sellainen, joka on aikuisten paikka esim Kakola.
En siis menisi yöksi kylpyläreissulle.
En lähtisi kylpylään, sama kuinka monet treffit olisi jo takana. Ihmisten hygieniakäsitykset ovat niin monenkirjavat, että en mene mihinkään yleisiin kylpytiloihin.
Setä haluaa survaista puhtaaseen. Etkö pessyt viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Voisin ihan hyvin mennä kylpylään. Siellä on usein monta kivaa lämmintä poreallasta ja saunaa, missä voi jutella ja kun on uitu, niin yleensä löytyy vielä ravintolakin.
Olet surkea homo.
Vierailija kirjoitti:
Läpinäkyvästi haluaa arvostella vartalon.
Ja nähdä ilman meikkejä.
En lähtisi, koska kylpylät ovat ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Rakastan uimista ja kylpylöitä! Voi kun joku voisikin minut mahduttaa kylpylään.
Auttaisiko laihdutus?
Lähtisin mielelläni. Tykkään kylpylöistä.
Vierailija kirjoitti:
En koska tuo on selvä seksin tuputus yritys. Antaisin avokämmenellä poskeen ja lopettaisin tapailun jos edes ehdottaisi mulle tollasta.
Olet siis väkivaltainen, ilmeisesti nainen? Hyvä että tuot esiin kuinka väkivaltaisia naiset todella ovat, ja tässäkin täysin syyttä.
En, ei siellä voi tutustua. Tuota voi tehdä parisuhteessa ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Osaisin nopeasti muodostaa oman mielipiteen ilman palstaa.
Ei missään nimessä! Aina pitää kysyä parviälyltä ennen isoja päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska tuo on selvä seksin tuputus yritys. Antaisin avokämmenellä poskeen ja lopettaisin tapailun jos edes ehdottaisi mulle tollasta.
Sivusta kysyn, miten saat ympättyä kylpylään seksin???
Aika monikin näyttää saavan, jos katsot vaikka Flamingon menoa K-18-puolella. Mutta jos se on jokin vesipuisto, missä lapset kiljuu, niin tuskin sitten.
Mä oon ollu parillakin treffeillä siellä heti ekalla kerralla. Silloin, kun se vielä siellä oli...............kerran mentiin siihen saunaan, mis oli miehet ja naiset sekaisin. Muulloin mun lempisaunani oli turkkilainen sauna. Suomalainen sauna on ihan täys pjaska. Aina, ku sinne änkeeee yksikin vanhus ja se viskoo löylyä monta kauhallista kerralla kysymättä muilta siellä olijoilta. Onko se joku tapa ? Tapana on hei vanhukset KYSYÄ AINA LUPA SIIHEN KAIKILTA !!! JOKA IKINEN kerta ! Ja ei useampaa kauhallista, 1-2 riittöööööööö, jos on NS normaali sauna.
Okei. Kirjoitin jo. En tiiä....oli se ihan mukavaa.......kerran yks oli siellä jopa yötä, ja oli tilannut meille kahdelle jopa oman huoneen.......se oli aika yllätys mulle. Itse en jäänyt sillä kertaa sinne yöksi. Olen ollut siellä viikonlopun useaan otteeseen aiemmin, sain ne aina toivomani synttärilahjaksi. Aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kysyn, miten saat ympättyä kylpylään seksin???
Aika monikin näyttää saavan, jos katsot vaikka Flamingon menoa K-18-puolella. Mutta jos se on jokin vesipuisto, missä lapset kiljuu, niin tuskin sitten.
Vastenmielinen paikka se flamiksen k18.
Oman kaupungin kylpylään/ uimahalliin/ julkiseen saunaan voisin lähteä. Pääsisin kätevästi itsekin arvioimaan hänen vartalonsa, kuten hänkin minun. Mihinkään hotelliin en tietenkään noin varhaisessa vaiheessa tapailua suostuisi.