Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tallinnasta Lastenvaatteita

23.04.2007 |

Ollaan menossa pikavisiitille Tallinnaan ja haluaisin sieltä ostaa lapsilleni vaatteita (74-80cm ja 98-104cm). Mihin kannattaa suunnistaa? Halpaa ja hyvää vaatetta hakusessa...

Eikös siellä myydä niitä Lennen ulkoiluvaatteita??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaan hinnat olivat n. 20% halvempia kuin tavarataloissa. Esim. Lennen hanskat 79.-, Kaubamajassa 99.-

Sinne pääsee muuten näppärästi trollibussilla 1. Heti, kun trollibussi kääntyi Mustamäenteelle, jäin pois. Osoite Mustamäe tee 29.

Vierailija
2/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä viru keskuksen ja vanhankaupungin lähettyvillä on lastentarvike liike, josta itse ostin Lennen vaatteita. Siellä kävi ihan kiva hulina suomalaisista. Vauvan haalarit oli 499kruunua (noin 33¿) ja lasten kaksiosaiset puvut 580-599kruunua (alle 40¿). Sellaisia minä ostin ja olin todella tyytyväinen hintoihin! Muissa lasten vaatteissa en huomannut kovin suuria hintaeroja suomeen verrattua.

Vauvanvaatteita lähinnä katselin, puolipotkareita 4¿, bodyja 5¿, jne...

Niin ja Rotermannista löysin pari kesävaatetta tytölle aika edullisesti.

En sitten tiedä olisiko ollut edullisimpia hintoja jossain kauempana, kuin siinä tallinnan " ytimessä" ja mustanmäen ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskos Mothercare tms. nimeltään, josta saa ihan kivaa tavaraa, vaatetta myös.

Kaubamajassa on myös paljon lastenvaatetta, ja Viru-keskuksessa yleensä ottaen jonkun verran lasten kenkiä. Hinnat on pikkusen alempia kuin Suomessa, muttei paljon.

Vierailija
4/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tuo kristiine keskus on? sinne olis pakko päästä=) Mothercaressa olis kiva käydä!

Vierailija
5/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina menty sinne laiskuuttamme taksilla, mutta matka ei kyllä kestä kauaa (eikä maksakaan paljon). Kannattaa kysyä vaikka laivalla infosta, ne voi kertoa jos sinne pääsee vaikka bussilla (jos teitä on siis isompi porukka menossa). Hauskaa matkaa!

Vierailija
6/6 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vastauksista... ;)