IS: 172cm Janne Kataja tuli kaapista suoraa puhetta pituudesta
Kun olin nuori yrittäjä, ja neuvotteluhuoneeseen tuli karismaattinen pitkä liikemies hyvin istuva puku päällä ja toinen harteikas kaveri, ja mä vaapuin sinne niin että hädin tuskin nenänpää näkyi neuvottelupöydän tiskistä, niin lähtökohtaisesti muhun suhtauduttiin vähän kuin lapseen.
Mun piti kompensoida jollain: joko ottaa tilanne haltuun komiikalla, tai olla sen kyseisen asian vahva asiaosaaja, eli valmistautua ekstrahyvin ja vakuuttaa, että pelataan samoilla pelinappuloilla.
Naisasioissa hän muistelee erään naispuolisen ystävänsä sanoja.
Hän sanoi, että hauskat miehet on seksikkäitä. Päätin, että tuohon täytyy pyrkiä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Olen saman pituinen mies ja enkä ole ikinä miettinyt pituuttani tuolla tavalla. Miksi pituus on monelle noin iso asia?
Tuo oli vain ote lehdessä olleesta kirjoituksesta. Katajalla oli syy siihen miksi piruuskasvu pysähtyi, 169cm. Luonnollisesti silloin asia mietityttää.
Hänellä on kaunis tämä uusi kihlattu.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman pituinen mies ja enkä ole ikinä miettinyt pituuttani tuolla tavalla. Miksi pituus on monelle noin iso asia?
No tuossahan Kataja aika hyvin kuvasi, miksi pituus on iso asia. Etkö lukenut avausviestiä?
Pituus on yksi tärkeimmistä asioista miehillä mutta ei naisilla. Sen takia naiset eivät voi ymmärtää kipuilua asian kanssa. Todella monella lyhyellä miehellä on Napoleon-kompleksi siksi he kompensoivat sitä yleensä bodaamalla tai muutoin olemalla ärhäkkä.
Janne mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan?
Ei johdu pituudesta. Energiasta joka on aran, alistuvan pelkääjän. Ja kropasta. m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne muijat miettii sitä hyvin hyvin tarkasti. Ja palstainsellit myös.
Ehkä aivottomat naiset miettivät, mutta normaalilla järjellä varustetut ei, sillä korvien väli on monille tärkeämpi.🤯
Vierailija kirjoitti:
Pätkä mikä pätkä
Housuissas on, kaikesta päätellen😂. Pieni mies kasvaa oksansa viereen😘
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään et mielestäni alle 190 senttiset miehet ovat jääneet lyhyiksi. Alle 180 cm ovat pikku- ukkoja ja alle 170 cm ei voi kutsua edes mieheksi. Pikku- lapsia.
En voi mitään sille, että vaikeaa ottaa vakavasti yhtään mitään, mitä sanot, ihan koostasi riippumatta vaikutat jääneen lapsen asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Pituus on yksi tärkeimmistä asioista miehillä mutta ei naisilla. Sen takia naiset eivät voi ymmärtää kipuilua asian kanssa. Todella monella lyhyellä miehellä on Napoleon-kompleksi siksi he kompensoivat sitä yleensä bodaamalla tai muutoin olemalla ärhäkkä.
Mutta sitten on taas rentoja lyhyitä miehiä, joilla ei ole mitään ongelmia mittansa kanssa. Eli tätä kipuilua eivät ymmärrä edes kaikki lyhyet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Myöntää nyt pituudekseen noin 169cm mutta tuskin on ihan sitäkään.
Itse aikuinen mies ja 171 cm. Kyllä sen huomaa kun isojen suomalaisten ihmismassojen keskellä kulkee ettei liian pitkä ole.
Tunnen itseni lähinnä pikkupojaksi vaikka muuten olen lihaksikas ja vahvakin.
Käärijäkin vain 169 cm, kertoi Linnan juhlissa silloin, kun oli.
Vierailija kirjoitti:
Omia harhojasi tämä, suomalaisen miehen keskipituuskin tais jäädä hiukan alle 180 cm, muistaakseni 178 cm.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kaunis tämä uusi kihlattu.
Niin. Naisille kelpaisi ihan mikä tahansa suohirviö jos se olisi julkkis.
Arvasin tämän! Pitkään ja sitkeästi se siellä kaapissa olikin! Outoa, että näinkin pitkään nykyaikana. Mutta olihan se nähtävissä esiintymisestä kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä kiusataan enemmän ja otetaan vähemmän vakavasti kaikilla elämän osa-alueilla. Miehen pituus on yhteydessä itsemurhariskiin ja tuloihin silloinkin, kun koulutus ja perhetausta on sama.
Jos haluat nähdä sydäntäsärkeviä tarinoita, kannattaa katso Redditistä keskustelupalsta "shortguys". Sinne kerätään viimeisimmät uutiset.
Kun pitkä mies on aggressiivinen, hän on päättäväinen ja määrätietoinen. Nuoret zoomerinaiset ovat yhä useammin pettyneitä jo 180cm miehiin. Pituuden inflaatio voimistuu ja vaatimukset korostuvat.
r/shortguys on katkerien vihaisten miesten ja inceleiden r*nkkurinkipaikka
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän naisten kannattaa tehdä lapset pitkien miesten kanssa, eikö vain, kun ei halua poikien jäävän lyhyeksi.
Se yli 180cm kuolee syöpään viimeistään 50 vuotiaana ja lonkka vie pyörätuoliin ennen 60 ikävuotta jos siis on elossa.
Olen nähnyt Katajan läheltä muutama vuosi sitten. Hyvä jos on edes sen 169 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän naisten kannattaa tehdä lapset pitkien miesten kanssa, eikö vain, kun ei halua poikien jäävän lyhyeksi.
Ei se toimi tolleen koska naiset haluavat aina keskipituus +5 tai +10 cm miehen. Eli se on ihan nollasummapeliä jos keskipituus nousee.
Hakaristi on hindujen merkki mutta nää haukkuu muut kristityt natseiksi .