Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: 172cm Janne Kataja tuli kaapista suoraa puhetta pituudesta

Vierailija
19.12.2025 |

Kun olin nuori yrittäjä, ja neuvotteluhuoneeseen tuli karismaattinen pitkä liikemies hyvin istuva puku päällä ja toinen harteikas kaveri, ja mä vaapuin sinne niin että hädin tuskin nenänpää näkyi neuvottelupöydän tiskistä, niin lähtökohtaisesti muhun suhtauduttiin vähän kuin lapseen.

Mun piti kompensoida jollain: joko ottaa tilanne haltuun komiikalla, tai olla sen kyseisen asian vahva asiaosaaja, eli valmistautua ekstrahyvin ja vakuuttaa, että pelataan samoilla pelinappuloilla.

Naisasioissa hän muistelee erään naispuolisen ystävänsä sanoja.

Hän sanoi, että hauskat miehet on seksikkäitä. Päätin, että tuohon täytyy pyrkiä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaristi on hindujen merkki mutta nää haukkuu muut kristityt natseiksi . 

Vierailija
42/62 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen mies ja enkä ole ikinä miettinyt pituuttani tuolla tavalla. Miksi pituus on monelle noin iso asia?

Tuo oli vain ote lehdessä olleesta kirjoituksesta. Katajalla oli syy siihen miksi piruuskasvu pysähtyi, 169cm. Luonnollisesti silloin asia mietityttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kaunis tämä uusi kihlattu. 

Vierailija
44/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen mies ja enkä ole ikinä miettinyt pituuttani tuolla tavalla. Miksi pituus on monelle noin iso asia?

No tuossahan Kataja aika hyvin kuvasi, miksi pituus on iso asia. Etkö lukenut avausviestiä?

Vierailija
45/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on yksi tärkeimmistä asioista miehillä mutta ei naisilla. Sen takia naiset eivät voi ymmärtää kipuilua asian kanssa. Todella monella lyhyellä miehellä on Napoleon-kompleksi siksi he kompensoivat sitä yleensä bodaamalla tai muutoin olemalla ärhäkkä.

Vierailija
46/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan? 

Vierailija
47/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu pituudesta. Energiasta joka on aran, alistuvan pelkääjän. Ja kropasta. m

Vierailija
48/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne muijat miettii sitä hyvin hyvin tarkasti. Ja palstainsellit myös.

Ehkä aivottomat naiset miettivät, mutta normaalilla järjellä varustetut ei, sillä korvien väli on monille tärkeämpi.🤯

Vierailija
49/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätkä mikä pätkä

Housuissas on, kaikesta päätellen😂. Pieni mies kasvaa oksansa viereen😘

Vierailija
50/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään et mielestäni alle 190 senttiset miehet ovat jääneet lyhyiksi. Alle 180 cm ovat pikku- ukkoja ja alle 170  cm ei voi kutsua edes mieheksi. Pikku- lapsia.

En voi mitään sille, että vaikeaa ottaa vakavasti yhtään mitään, mitä sanot, ihan koostasi riippumatta vaikutat jääneen lapsen asteelle.

Vierailija
51/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on yksi tärkeimmistä asioista miehillä mutta ei naisilla. Sen takia naiset eivät voi ymmärtää kipuilua asian kanssa. Todella monella lyhyellä miehellä on Napoleon-kompleksi siksi he kompensoivat sitä yleensä bodaamalla tai muutoin olemalla ärhäkkä.

Mutta sitten on taas rentoja lyhyitä miehiä, joilla ei ole mitään ongelmia mittansa kanssa. Eli tätä kipuilua eivät ymmärrä edes kaikki lyhyet miehet.

Vierailija
52/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöntää nyt pituudekseen noin 169cm mutta tuskin on ihan sitäkään. 

Itse aikuinen mies ja 171 cm. Kyllä sen huomaa kun isojen suomalaisten ihmismassojen keskellä kulkee ettei liian pitkä ole.

Tunnen itseni lähinnä pikkupojaksi vaikka muuten olen lihaksikas ja vahvakin.

Käärijäkin vain 169 cm, kertoi Linnan juhlissa silloin, kun oli.

Vierailija
53/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia harhojasi tämä, suomalaisen miehen keskipituuskin tais jäädä hiukan alle 180 cm, muistaakseni 178 cm.

Vierailija
54/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kaunis tämä uusi kihlattu. 

Niin. Naisille kelpaisi ihan mikä tahansa suohirviö jos se olisi julkkis.

Vierailija
55/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tämän! Pitkään ja sitkeästi se siellä kaapissa olikin! Outoa, että näinkin pitkään nykyaikana. Mutta olihan se nähtävissä esiintymisestä kokoajan. 

Vierailija
56/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyitä kiusataan enemmän ja otetaan vähemmän vakavasti kaikilla elämän osa-alueilla. Miehen pituus on yhteydessä itsemurhariskiin ja tuloihin silloinkin, kun koulutus ja perhetausta on sama. 

Jos haluat nähdä sydäntäsärkeviä tarinoita, kannattaa katso Redditistä keskustelupalsta "shortguys". Sinne kerätään viimeisimmät uutiset. 

Kun pitkä mies on aggressiivinen, hän on päättäväinen ja määrätietoinen. Nuoret zoomerinaiset ovat yhä useammin pettyneitä jo 180cm miehiin. Pituuden inflaatio voimistuu ja vaatimukset korostuvat. 

r/shortguys on katkerien vihaisten miesten ja inceleiden r*nkkurinkipaikka

Vierailija
57/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän naisten kannattaa tehdä lapset pitkien miesten kanssa, eikö vain, kun ei halua poikien jäävän lyhyeksi.

Vierailija
58/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yli 180cm kuolee syöpään viimeistään 50 vuotiaana ja lonkka vie pyörätuoliin ennen 60 ikävuotta jos siis on elossa.

Vierailija
59/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Katajan läheltä muutama vuosi sitten. Hyvä jos on edes sen 169 cm. 

Vierailija
60/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän naisten kannattaa tehdä lapset pitkien miesten kanssa, eikö vain, kun ei halua poikien jäävän lyhyeksi.

Ei se toimi tolleen koska naiset haluavat aina keskipituus +5 tai +10 cm miehen. Eli se on ihan nollasummapeliä jos keskipituus nousee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi