Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: 172cm Janne Kataja tuli kaapista suoraa puhetta pituudesta

Vierailija
19.12.2025 |

Kun olin nuori yrittäjä, ja neuvotteluhuoneeseen tuli karismaattinen pitkä liikemies hyvin istuva puku päällä ja toinen harteikas kaveri, ja mä vaapuin sinne niin että hädin tuskin nenänpää näkyi neuvottelupöydän tiskistä, niin lähtökohtaisesti muhun suhtauduttiin vähän kuin lapseen.

Mun piti kompensoida jollain: joko ottaa tilanne haltuun komiikalla, tai olla sen kyseisen asian vahva asiaosaaja, eli valmistautua ekstrahyvin ja vakuuttaa, että pelataan samoilla pelinappuloilla.

Naisasioissa hän muistelee erään naispuolisen ystävänsä sanoja.

Hän sanoi, että hauskat miehet on seksikkäitä. Päätin, että tuohon täytyy pyrkiä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen mies ja enkä ole ikinä miettinyt pituuttani tuolla tavalla. Miksi pituus on monelle noin iso asia?

No tuossahan Kataja aika hyvin kuvasi, miksi pituus on iso asia. Etkö lukenut avausviestiä?

Hänen kohdallaan kyse oli astmalääkkeen vaikutuksista ja jäi muuta perhettään lyhyemmäksi. Jos vanhemmat ja sisarukset olisivat saman mittaisia niin tuskin olisikaan miettinyt asiaa.

Vierailija
62/62 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 173, omaan silmään seksikäs ku mikä, ja vissiin aika monen muunkin, kun ei sen ole tarvinnut seuranpuutetta vollottaa. Toki geenilotossa on useita oikeita numeroita osunut hurmaavaa luontoa myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme