IS: 172cm Janne Kataja tuli kaapista suoraa puhetta pituudesta
Kun olin nuori yrittäjä, ja neuvotteluhuoneeseen tuli karismaattinen pitkä liikemies hyvin istuva puku päällä ja toinen harteikas kaveri, ja mä vaapuin sinne niin että hädin tuskin nenänpää näkyi neuvottelupöydän tiskistä, niin lähtökohtaisesti muhun suhtauduttiin vähän kuin lapseen.
Mun piti kompensoida jollain: joko ottaa tilanne haltuun komiikalla, tai olla sen kyseisen asian vahva asiaosaaja, eli valmistautua ekstrahyvin ja vakuuttaa, että pelataan samoilla pelinappuloilla.
Naisasioissa hän muistelee erään naispuolisen ystävänsä sanoja.
Hän sanoi, että hauskat miehet on seksikkäitä. Päätin, että tuohon täytyy pyrkiä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on pidempi kuin A.Manninen, joka jää alle 170cm
Aki on päätä lyhempi Immua, pataan tulee
Sekö sen määrittää?
Kyllä, ulottuvuus huonompi
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä pituushöpinöitä. Mitä väliä onko mies 195, 185, 175 vai 165 senttiä pitkä? Ihan muut asiat merkitsevät ihmisessä kuin pituus, johon ei edes voi itse vaikuttaa.
Kummasti vaan tuntuu olevan väliä. Näkyy tutkimusten ja arkikokemuksenkin mukaan suoraan miehen palkkapussissa sekä menestyksessä naisrintamalla.
aika jännä että käytettiin nimenomaan termiä "tuli kaapista"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on pidempi kuin A.Manninen, joka jää alle 170cm
Aki on päätä lyhempi Immua, pataan tulee
Sekö sen määrittää?
Kyllä, ulottuvuus huonompi
Ja iso mies on aika todennäköisesti pientä miestä voimakkaampi.
Kasakka vetäisi . Vai onko Turkin sulttaani oikein. Wikipedia tataarit .
Mannisella ei ole mitään saumaa...
Uskon ,että peruu viikkoa ennen ottelua
Lahkoissa moni homo näyttelee ettei ole homo vaikka on homo . Näytelmäkerhoja uskonnot useimmin.
Aviottomat lapset kastetaan . Onneksi muuten puolet vähemmän olisi uskonnoissa.
Jeesuksen syntymä juhlan aikaan muistetaan evankeliumin alku . Kiitollisin mielin ja palautetaan varastetut.
Moni sutenöörikin on hiljaa joulun pyhät .
Uuden testamentin eka sivu aukeaa taas 2026 kerran.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman pituinen mies ja enkä ole ikinä miettinyt pituuttani tuolla tavalla. Miksi pituus on monelle noin iso asia?
Ei se ole iso vaan tyhjänpäiväinen jankutus , ainoa joka hyötyy pitkistä ihmisistä on arkuntekijä.
Lyhyenä miehenä mahtuu sinne kaappiin. Pidempi löisi päänsä.
Eikö tää ole venäläinen kuitenkin .
Syntinsä nousee taivaaseen asti . Nää NIMITTELEE kristittyjä katselisi yhdessä juudasten kanssa .
Vierailija kirjoitti:
Syntinsä nousee taivaaseen asti . Nää NIMITTELEE kristittyjä katselisi yhdessä juudasten kanssa .
Natseiksi. Nää on haukkunut kaikki synagogan kanssa natseiksi .
90-luvulla lapsille määrättiin astmalääkkeitä, jotka saattoivat vaikuttaa pituuskasvuun. Omia lapsiakin mitattiin ja seurattiin tarkoin astmakontrolleissa. Hekin jäivät useamman sentin ennustepituudestaan, mutta ei kymmentä senttiä.