Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kahvipakettia olet käynyt ostamassa viime päivinä?

Vierailija
19.12.2025 |

Paljonkos sitä on hamstrattu kaappeihin, tarjous juhlamokkaa? 

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin viimeksi itsenäisyyspäivän alesta 2 pakettia a 4,49. Vain 2, koska arvasin, että jouluale on parempi. Ajattelin nyt ostaa joulun alesta ainakin 6 pakettia. Vaatii toki kolme eri käyntiä, mutta se ei ole ongelma. 

Siitä alkaen, kun kahvin hinta aloi nousta, en ole ker-taa-kaan ostanut kahvia normaalihinnalla. Ennen noita itsenäisyyspäivän kalliita kahvipaketteja en ollut ostanut kertaakaan koko elämäni aikana kahvia yli 4 eurolla per paketti. 

Ja toistaiseksi nuo 2 ovat ainoat, jotka ostin. Koska nythän sitä taas saa hintaan 3,95.

Sitten sinä olet nuori ihminen. Kasarin puolessavälissä oli ihme, että löysi tarjouskahvia alle 20 markan. Nykyrahaksi laskettuna tuo on 8 euroa.

En itse asiassa ole. Aloitin kahvinjuonnin ja siis ostamisen vasta 35-vuotiaana, 2007. 

Vierailija
102/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lähipäivinä 3,95 e/kpl. Yhteensä 10 pakettia varastossa, kaikki alle 5 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko vuoden kahvit yli 50 pakettia, kuten tänäkin vuonna. Tyhmä maksaa 9.45 jos oikeasti maksaa 3.99.  Eikä tarvi miettiä onkohan kahvia. Muutenkin ne pitää hintaa tahallaan ylhäällä muina aikoina.

Eivät pidä tahallaan ylhäällä, urpo, vaan kahvin sato on ollut useampana vuotena huono. 

Vierailija
104/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 lähipäivinä 3,95 e/kpl. Yhteensä 10 pakettia varastossa, kaikki alle 5 e.

Mulla sama! Kaikki alle 4,50€! Ja noin 10 pakettia kaapissa. 

Vierailija
105/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osannu arvata, että sitä saa alle 4 euroa. Ostin siksi jo sillä 4.95 hinnalla n 10 syksyn tarjouksissa. Nyt olen ostanut vain 2. Ei se nyt iso tappio ole, mutta olisin nekin eurot säästänyt.

Vierailija
106/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Kaapissa oli ennestään 14.

Nehän vanhenee, tyhmää hamstrausta.

Meillä menee 2 pakettia viikossa ja 30 pakettia olemme hakeneet. Ja Lidlistä Emiliaa.

Voittaa kyllä Juhlikset ja Löfbergit.

Ensin ostettiin yksi paketti ja tehtiin makutesti.

Vierailija
107/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkamokkaa ei juo kun hullut, Löfsbergiä pitää olla ja nyt 14 pakettia.

Se on pahaa toi Löfsberg.

Ylimainostettua skeidaa tuo on. Jotkut raukat luulevat vielä hyväksi, kun se on ihan ulkomaalaista. 

Oletko maistanut? Siis maistanut! Maistatko muuta kuin HALPAA?

Olen joskus tiputellut parikin eri pakettia, eri paahtoasteita, enkä ole edes hintaa katsonut. Näiden jälkeen olen mieluummin pysynyt kotimaisissa kahveissa, niin vaaleissa kuin tummissa.

Vierailija
108/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osannu arvata, että sitä saa alle 4 euroa. Ostin siksi jo sillä 4.95 hinnalla n 10 syksyn tarjouksissa. Nyt olen ostanut vain 2. Ei se nyt iso tappio ole, mutta olisin nekin eurot säästänyt.

Mä arvasin! Ja ajattelin myös, että jos jouluna myydään samalla hinnalla kuin itsenäisyyspäivänä, niin voin katsoa siihen saakka ja ostaa ne kahvit vasta sitten 👌

Vierailija
109/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useamman kerran. Juhla mokkaa ei voita mikään.

Juhla Mokka on joulupöydän kruunu. Tällä viikolla olen hakenut kuusi (6) pakettia ja haen vähintään kaksi (2) pakettia per päivä aattoon saakka. 

Olen 66 ja en ole elämäni aikana ostanut yhtään pakettia Juhla mokkaa tai muutakaan Pauligin kahvia. Suurimman osan elämästäni olen ostanut Saludoa.

Vierailija
110/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla Hokka ou jee 🤪🎅💟🍺💗🎁🎉🍙

Vierailija
111/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt 24 pakettia. Nyt on kylläkin merkit ilmassa, että kahvin hinta putoaisi takaisin normaalitasolle, niin pitänee ajaa varastoa alas. Noilla pärjätään puoli vuotta.

Vierailija
112/112 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko vuoden kahvit yli 50 pakettia, kuten tänäkin vuonna. Tyhmä maksaa 9.45 jos oikeasti maksaa 3.99.  Eikä tarvi miettiä onkohan kahvia. Muutenkin ne pitää hintaa tahallaan ylhäällä muina aikoina.

Kun sijoitat 200€ varastoon niin säästät sllä 300€ puhtaana. Ihan hyvä sijoitus. Kannaattaa toki tarkastaa päiväykset.

Toki jos kahvin hinta lähtee nyt putoamaan niin voitto heikkenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi