Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kahvipakettia olet käynyt ostamassa viime päivinä?

Vierailija
19.12.2025 |

Paljonkos sitä on hamstrattu kaappeihin, tarjous juhlamokkaa? 

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisiäkään ei vielä ehditty kaikkia käyttämään. Ne ja nyt tällä viikolla haalitut yhteensä noin 40 pakettia.

Tarjousvoitakin on 20 pakettia.

Mitä järkeä tuossa on !  Johan se voi härskiintyy, ennen kuin ehdit syödä kaikki  sen 🙄

Vierailija
42/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä. Hähä... Siitäs saitte. Tai ainakin mä sain....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, että olisin koskaan ostanut kahvia silloin, kun se on tarjouksessa. Kun asuu yksin, niin kyllä kahvinsa jaksaa normaalihinnalla ostaa.

Mutta muuten kyllä itketään, että sinkulle ruoka on kalliimpaa kuin perheelliselle?

Kenelle on, kenelle ei

Vierailija
44/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Ostan kahvini paikallisesta paahtimosta. Juon pari-kolme pientä kuppia päivässä, joten ei käy edes kalliiksi 200g 15,90€.

Vierailija
45/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään koska en juo julmaa mokaa.

Vierailija
46/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin oikeen tummaa paahtoa... Hmm.. Tummaa

Vierailija
47/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko usein tehnyt niin että ootte hakenut sen sallitun kaksi, ja sitten menneet uudestaan hakemaan kaksi jne... Eri kassoilla toki. Sille agenttina

Vierailija
48/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku koittanut myydä tota esim 8e/ pkt torissa? 

Oishan siinä ns rosentin voitto... 

Vierailija
49/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 30. Itse en juo kahvia, pidän teestä enemmän, mutta mieheni juo kahvia monta kupillista päivässä niin aina kun jossakin on tarjous sitä kahvia pitää hamstrata. Tällä hetkellä kaapissa on varmaan noin 50 pakettia kahvia.

Vierailija
50/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti ihmiset hamstraa kymmeniä kahvipaketteja ihan sekopäisenä?  Nyt alkaa jo hiipiä mieleen öööh ja ihmisjoukot.

Ihan normaalia ostaa halvemmalla enemmän. Meilläkin toistakymmentä pakettia kaapissa. Olisi ikävää, jos olisi vain pari pakettia, kahvi loppuisi, eikä tarjouksia olisi näköpiirissä. En minä ainakaan aio maksaa kahvista koskaan yli viittä euroa.

Vierailija
51/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 pakettia on nyt kaapissa, ei kyllä kaikki ostettu viime päivinä mutta lähiaikoina.

Minulla oli synttärit lokakuussa ja jouduin silloin ostamaan 8.90 eurolla paketin ja niitä meni kolme. Päätin, että aina ostan tarjouskahvia tarpeeksi.

Vierailija
52/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia on kotona 52 paketti, Kulta Katriinaa, Presidenttiä ja Juhla Mokkaa. Tällä viikolla en ole ostanut edes kymmentä pakettia.

Vierailija
53/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 4 pakettia Juhla Mokkaa.

Vierailija
54/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi alle neljän euron, mutta kaapissa on yhdeksän pakettia entuudestaan niin en nyt osta.

Vierailija
55/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on ollut presidentti tRjouksessa, sitä meillä on nyt 5-6 pakettia. Nyt oli juhlamokan muuttkin kuin perus, cittarissa tarjouksessa. Pari ostettiin.

Vierailija
56/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täältä palstalta opin, että voi hakea monta kertaa sen kaksi pakettia ja nyt hain yhteensä 8. Olen siis luullut plussakortin rajoittavan sen kahteen pakettiin ja sen jälkeen voi ostaa vaan normaalilla hinnalla. Oon ihan onnesta soikea kahvipakettien kanssa tällä hetkellä. 8)

Vierailija
57/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla. Juhlamokka on hirveää kuraa.

Ei ole kuraa, sitä vaan pitää oppia annostelemaan oikein. Liian vähillä puruilla tulee tiskivettä, liian paljoilla puruilla tympeän väkevää. Kumpaako lienet saanut?

Vierailija
58/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täältä palstalta opin, että voi hakea monta kertaa sen kaksi pakettia ja nyt hain yhteensä 8. Olen siis luullut plussakortin rajoittavan sen kahteen pakettiin ja sen jälkeen voi ostaa vaan normaalilla hinnalla. Oon ihan onnesta soikea kahvipakettien kanssa tällä hetkellä. 8)

Plussakorttiin sidotut tarjoukset on erikseen. Tää ei oo sellainen. Tää on sisäänvetotuote..  nimimerkki: Lähdin hakee tarjouskahvin ja ostin 130€llä ruokaa samalla 

Vierailija
59/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkamokkaa ei juo kun hullut, Löfsbergiä pitää olla ja nyt 14 pakettia.

Se on pahaa toi Löfsberg.

Ylimainostettua skeidaa tuo on. Jotkut raukat luulevat vielä hyväksi, kun se on ihan ulkomaalaista. 

Vierailija
60/112 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä. Hähä... Siitäs saitte. Tai ainakin mä sain....

Meilläpä on kuusi jo ja vielä on tarjousta jäljellä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä