Hetero: Mikä on lesboin / homoin kokemasi tilanne?
Kerro mikä on sinun mielestäsi homoin/lesboin asia missä olet ollut osallisena, mutta pidät itseäsi yhä täysin heterona?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kimppakivaa tyttöystäväni kanssa ja otettiin kaverini mukaan. Jostain syystä tyttöystävä halusi hirveästi nähdä että minua pannaan myös ja lopulta suostuin mut vain yhden työnnön ajan kun en kestänyt enempää.
Sen jälkeen arvostanut naisia jotka pystyvät ottamaan peppuun ja nauttivat siitä.
Annoit tehdä itsestäsi naisen oman naisesi edessä? Oliko edes iso kulli tällä isännällä joka otti sinut?
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kimppakivaa tyttöystäväni kanssa ja otettiin kaverini mukaan. Jostain syystä tyttöystävä halusi hirveästi nähdä että minua pannaan myös ja lopulta suostuin mut vain yhden työnnön ajan kun en kestänyt enempää.
Sen jälkeen arvostanut naisia jotka pystyvät ottamaan peppuun ja nauttivat siitä.
🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢
Sama kokemus minulla. Muutamankin kerran. Tyttöystävä kaverinsa kanssa halusi myös nähdä. Suostuttelun ruinaamisen ja tyttöjen juottaman alkoholin seurauksena lopulta suostuin.
Vierailija kirjoitti:
Mies lääkärin suorittama peräsuolen tutkimus. Yäk.
Tuo tuntuu kyllä heteromiehestä homolta. Vaikka onkin lääkärin tarkastus.
Lesbo ystäväni kanssa nukuttiin usein illanviettojen jälkeen samassa sängyssä toistemme luona ilman mitään sen kummempia.
Kerran aamu darrassa katseltiin avara luontoa ja siinä oli joku mikä lie leijonien parittelu kohtaus. Minua alkoi panettaa ihan hirveästi ja olo ei suostunut menemään pois millään! Luulen että ystävä huomasi sen jollakin ihmeen vaistolla ja nousi sängystä suihkuun.
Tyydytin itseni heti kun ovi meni kiinni. Kuvittelin hänet ensin tirkistelemässä minua oven raosta kun siinä itseäni hävyttömästi jalat levällään sormetin itseäni. Sitten sitä kuinka hän suihkussa antaa lämpimän veden valua pitkin hiuksiaan, rintojaan ja jalkoväliä.. Sitten kuulisin veden tulon yllättäen loppuvan ja oven aukeavan. Nolostelen, mutta hän tulee luokseni määrätietoisesti, ottaa pillulla olevasta kädestäni kiinni, siirtäen sen sivuun ja alkaen nuolemaan minua. Annan sen tapahtua. Uutta ja jännittävää. Niin kiihkeää, että puren tyynyä kun tulen niin kovaa! Ja oikeasti tulinkin. Kaikki työ oli pysyä hiljaa.
Ystäväni tullessa suihkusta hän hymyili minulle kuin tietäisi mitä oli tapahtunut. Poskeni varmaan punoittivat ja aiempi levottomuus poissa. Oikeastaan olo oli rennoin pitkästä aikaa ja käperryin hänen kainaloonsa, kunnes nukahdin siihen onnellisena.
Koskaan en ole muuta vastaavaa kokenut, mutta en voi väittää etten joskus haluaisi kokea..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, enkä identifioidu homoksi. Olen muun musssa silti ottanut toiselta mieheltä suihin, minulta on mies ottanut suihin, olet nainut miestä ja minua on mies nainut. Tuntui hyvältä.
Me perussuomlaiset ollaan 100% heteroita eikä kukasn meistä identifioidu homoksi!
Te perussuomalaiset olette pahimpiarunkku homoja mitä maapäällään kantaa.
Joskus 13-14v serkkupojan kanssa juteltiin tytöistä, vertailtiin aitassa vehkeitä ja tumputeltiin ristiin. Ihan mukavia muistoja, mutta ei mitään verrattuna siihen kun sai sormen ensimmäisen kerran pilluun.
Lienee melko yleinen muisto ajalta ennen älypuhelimia, ainakin mitä kavereiden kanssa olen puhunut. Melkein jokainen heistä on jossain leirillä/intissä tms. ryhmärunkannut.
Kysymys kuulukin: missä toveruus loppuu ja homoseksuaalisuus alkaa?