****ELOISAT MAANANTAIHIN****
Kommentit (22)
Saatiin miehen kanssa mojova riita aikaiseksi, kun hän ei ymmärrä, miten voin jo NYT stressata noilla päivähoitoasioilla. Olen kuulemma nykyisin sellainen, että pilaan päiväni pikkuasioilla. Siis millä hel...tin pikkuasioilla!! Mä en kyllä päivähoitoasiaa pidä minään pikkuasiana. Sitäpaitsi ehkä mulla ei tällä hetkellä ole arjessa juuri sen isompia asioita hoidettavana, joten otan tunteella ne kaikki vähäisemmätkin järjestelyasiat. Toistahan se on miehelle, joka saa älyllistä haastetta ihan joka päivä oman työnsä parissa.
Siis MINIK tiedän aivan tasan tarkkaan, miltä tuntuu, kun seinät alkaa kaatumaan päälle. Mulla ei tällä kertaa ole kovin pahasti vielä niin käynyt, mutta esikoisen ä-loma tuntui välillä TOSI rankalta. Silloin mua stressasi aivan kamalasti töihinpaluukin, kun ei ollut vakihommaa odottamassa. No, nyt tilanne on sekin puoleen toisin, vanha työ on odottamassa. Vaikka kun työpaikalta tulevia uutisia kuulee, niin väkisinkin on käynyt mielessä, että ihan oikeastiko mä haluan sinne takaisin. En ehkä hirveästi kaipaa juuri nykyistä työtäni, vaan sitä, että yleensäkin mulla on kodinulkopuolista elämää.
Tulipa paatos. No, eilistä fiilistä sentään paransi hieman se, että saatiin lyötyä lukkoon kesälomareissumme ajankohta ja nyt on lentoliputkin varattuna :).
Pepper & Neppis-Neela, tänään tasan 9 kk :)
No jopas on elokuiset kipeinä! Yrittääkähän parantua ja ellei muuta niin munni aina neuvoi juomaan sipulimaitoa :) Mä maksan vitosen kaikille jotka sitä oikeasti pystyy juomaan.
Lillefi ja Eria, kovasti hermoja remppoihin.Mulla vielä tuoreessa muistissa joulukuinen muutto ja remppa.Hermot kireät niin että takana vinkui ja ihan kaikki meni mäkeen....no, lopputulos ihan hyvä paitsi että meillä menee keittiö nyt kesällä taas uusiksi....britit.Siinä syy kaikkeen pahaan.
Pepper, mä sympatiseeraan sun kanssa tos arkeen paluusta. Mulla on alkanut sinät kotona kaatumaan päälle ja tuntuu että tarttis mennä töihin vähäksi aikaa.Mutta mutta. Kuin hain täällä viimeksi 1.5 vuotta sitten töitä oli langat kuuminan pari tuntia sen jälkeen kun olin hakemuksen laittanut. Treffasin kolme headhunteria ja ihan loppusuoralla pissasin tikkuun sen plussan joten homma jäi siihen.Nyt kun laitan sen precis saman hakemuksen paitsi että siinä on se ero että nyt siinä on pieni sana " maternity leave" ja ketään ei kiinnosta kun ne tietää lastenhoito-ongelmat ja liikkumisen hankaluudet.Tuntuu vaan ihan hyödyttömältä kun ei enää lapsen saaneena kelpaa siihen mihin ennen oikein houkuteltiin :( Ja näillä nannyhinnoilla en voi mihinkään iisimpään hommaan oikein mennä.
Kerpele, olisi pitänyt levyseppähitsariksi lukea, tietäisipähän ainakin juuri mitä osaa ja missä on hyvä.
Nyt en taida enää masentaa muita.Anteeksi narina mutta tänään ketuttaa ja vielä ne M-alkuisetkin alkoivat kaiken kivan lisäksi. Aaah tätä naisen arkea.
Minik joka hakee ensimmäiseen intialaisravintolaan tiskariksi