Ihmiset ghostas Jumalan.Ihmisissä syttyi luonnottomat häpeälliset himot samaa sukupuolta kohtaan: Raamattu
Uusi Testamentti
Room.1.:
"Ihmiset eivät kunnioittaneet Jumalaa.,vaan itseään.Sen seurauksena he ajautuivat HÄPEÄLLISIIN HIMOIHIN. Naiset vaihtoivat luonnollisen yhdynnän LUONNOTTOMIIN yhdyntöihin.
Miehissä syttyi HIMO toisiaan kohtaan.
He saavat ansaitsemansa palkan."
-Raamatussa ei missään kohtaa puhuta homoseksuaalisuudesta ja sen vääryydestä. T: Woke
-Ehkä sinun tyttöseni pitää lukea Sanaani hiukan tarkemmin,sillä olen kyllä selvästi sanonut ,etten siedä miesten kanssa makaavia miehiä,enkä mitään luonnotonta seksuaalisuutta ja aktia.Se tulee ilmi niin Vanhassa- kuin Uudessa Testamentissa.Ne ovat mielestäni häpeällisiä ja kauhistuttavia tekoja.Minä vihaan syntiä.Mutta rakastan ihmistä. T: Jumalasi,Luojasi
Kommentit (9)
Palkat on niin pienet että pitää tehdä myönnytyksiä. Ei pidä olla liian kranttu. Nainen on liikaa vaadittu mieheltä. Joten miehen pitää tyytyä mieheen. Onhan sekin parempi kuin eläin on.
Yksin on kaikista pahinta olla.
Miksi Jumalan puolueet kristillisistä oikeistoon ei tee mitää palkkatasolle?
Ei nykyajan palkoilla naisia viedä treffeille tai nainen yleensäkään kiinnostu miehistä, koska palkkataso on sellainen ettei mies tai nainen kiinnostu.
Onko peppuseksi kuitenkin ihan kosher/halal?
Konservatiivipuolueet vain kusee perinteisten arvojen uurnaan. Kukaan ei enää lisäänny ja käy treffeillä, koska ostovoima on niin surkea. Naimisiin ei mennä, koska häät maksaa liikaa.
Mitään perinteistä ei enää ole varaa tehdä.
No, halut ne on miehelläkin. Ei se homoutta ole jos molemmat sopimuksesta antaa toisilleen lempeä.
Ei naiset anna tai huomioi. Miehet antaa ja rakastaa.
Näin se Jumala tarkoitti menevän kapitalismissa.
Onneksi sentään jumala on antaa ja on antanut ja lajoittanut suurelle joukolle ihmisä myös järjen, ja hyvin monelle hesitä kyvyn ja taidon käyttää sitä. - Voisiko odottaa Joulun ihmettä ja sen myötä, että Jumala antaisi jAP:lle ja hänen kaltasiilleen myös järkeä ja kykyä käyttää sitä.
Uskovainen mies
Heh, jumala ghostas ensin. Ei ole ikinä kukaan nähnyt.
Söin Raamatun eikä se auttanut minua.
Raamatulla ei fiktiivisenä ihmosten kirjoittamana teoksena ole mitään auktoriteettia.
Turha sitä on siteerata.
Mikä on raamattu? Never heard.