Ei joulujuhlaa, kuuluuko opettajalle antaa lahja?
Päiväkotiin vein henkilökunnalle jotain pientä joulu- ja kevätjuhlissa, mutta nyt koulussa juhlia ei olekaan.
Kuuluuko siis asiaan edelleen antaa opettajalle lahja tai kortti? Minusta ei, mutta käykö sitten niin että muiden lasten vanhemmat kumminkin ovat panostaneet osaltaan tähän?
Kommentit (8)
Aiemmat joulut ja keväät ovat opettaneet, että tämä on rage bait. Älkää enää jaksako.
Ei tarvi opettajille antaa lahjaa, oli juhlia tai ei.
Eikö ole ketään lapsen kavereiden vanhempia joiden kanssa tätä asiaa voisi puida? Täällä et saa aiheesta kuin lihavan riidan aikaiseksi.
Itse ajattelen, että jos opettaja on ollut hyvä opettaja niin häntäa halua muistaa joka tapauksessa kuului tai ei. Eli ellei nyt joku aivan täysin ammattitaidoton opettaja ole niin kyllä muistaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ketään lapsen kavereiden vanhempia joiden kanssa tätä asiaa voisi puida? Täällä et saa aiheesta kuin lihavan riidan aikaiseksi.
Miksi tästä riidellä pitäisi? Ei minua haittaa ovatko ihmiset sillä vai tällä kannalla. Ennemmin se harmittaa, jos lapseni tuntee itsensä ulkopuoliseksi opettajan ihkutellessa toisten tuomia lahjoja.
ap.
Tuostahan oli lehdessä joskus juttua, opettajat itse ei toivo lahjoja heille tuotavan, että ei. Ei kyllä päiväkotiinkaan yhtään sen enempää, lapsen tekemä kortti varmaan riittäisi.
Joulupullo on hyvä, punaviiniä tai jos voit niin väkevää.
Jos haluat että lapsesi saa hyviä numeroita tulevaisuudessa niin on paras tuoda se lahja.