Miksi valvot? Oletko juonut alkoholia?
Itse " juutuin" tänne, mies on matkalla ja aina vitkuttelen nukkumaanmenoa kun hän on pois. Kaksi konjakkia join alkuillasta, muuta en. 2-vuotias koisaa sängyssä.
Kommentit (10)
kun olin kylässä. Meillä oma rytmi hieman kiikahtanut, joten ei ole vielä edes " myöhä" . Ajattelin vielä katsella tässä samalla vähän tv:tä..
En ole juonut alkoholia.
Lasin punaviiniä join töiden jälkeen. Viikonloppu vasta alkamassa ma ja ti vapaa.
nyt niin rauhallinen olo ettei tekis mieli mennä nukkumaan mut kai se on pakko =) Herätys 8:00
Ei ole onneksi paskojen pesuja eikä tarvii kuunnella tollasia toisen ketjun huutoja!! =D Hyvin rauhallista!! NAUTIN TÄSTÄ HILJAISUUDESTA!!!
Mies tuli työmatkoilta, lapsen mentyä nukkumaan nautiskeltiin hieman punkkua ja juustoa leffaa katsoessa, nam!
Mies ruuvaa nyt jotain autonosia keittiön pöydän ääressä, mä tulin tsekkaa kuulumiset... hyv öitä.
Harvoin nähdään, niin piti käyttää tilaisuus hyväksi ja lähteä vähän istumaan iltaa. Käyn baarissa ehkä kerran kahdessa vuodessa ja tällä kertaa en juonut alkoholia, kun olin autolla.
Armoton vitutus käynnissä ja mies vahtii lasta
Pari viinapaukkua, useampi kalja ja siideri on tipahtanu..
Eikä vituta yhtään vähempää :(