Miltä itkevän naisen näkeminen tuntuu miehestä?
Jos joku nainen itkee, miltä se yleensä ottaen miehestä tuntuu?
Oma mieheni hämmentyy ja haluaa lohduttaa, veljeni huolestuu, isäni ei osannut tehdä oikein mitään.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen itku on aina krokotiilin kyyneliä. Kerrasta ulos asunnosta.
Sitten sinun on myös turha suuttua jos joku nainen heittää sinut ulos jos itket, oli se syy siihen itkuun ihan mikä tahansa.
Ihan sama kuka nainen on kyseessä jos mies itkee niin nainen jättää miehen aivan varmasti kun ajatteleehan naiset että miehen kuuluu olla se kivimuuri kenelle itketään ja oksennetaan kaikki paha olo mutta mies ei saa itkeä
Älä suolla paskaa. En ikinä huolisi tunnevammaista miestä, joka patoaa kaiken sisäänsä kunnes räjähtää. Jouduin kasvamaan sellaista peläten, ei enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mieheni on huolissaan kun itken. Lohduttaa ja kysyy mikä on hätänä.
Minun mies on samanlainen, lohduttaa ja ottaa vierelleen myös jos minulla on paha olla. Ja minä teen hänelle samoin.
Miehesikö itkee ja haluaa jaksuhalia? Tuskin.
Yleisesti toisten nähden itkeminen on hönöä hommaa. Itkeminen ylipäätään on turhaa. Viimeksi tainnut tirauttaa 25 vuotta sitten serkkutytön hautajaisissa, kun kuoli onnettomuudessa 16-kesäisenä ja olimme melko läheisiä. Aikuisten hautajaiset eivät ole kyynelkanavia avanneet, vaikka ovatkin välistä synkeitäkin olleet.
Kuolemaa pienemmästä tihrustaminen nyt vain on turhaa draamailua aina.
Vierailija kirjoitti:
TURSUVAN IHRAISEN KEHOPOSITIIVISEN IHRALÖLLYKKÄ-ÄM-MÄN ITKU NAURATTAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Siis ihan suunnattomasti naurattaa : D
Oletko kysynyt, miksi sinulle nauretaan kun tursuat ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen itku on aina krokotiilin kyyneliä. Kerrasta ulos asunnosta.
Sitten sinun on myös turha suuttua jos joku nainen heittää sinut ulos jos itket, oli se syy siihen itkuun ihan mikä tahansa.
Ihan sama kuka nainen on kyseessä jos mies itkee niin nainen jättää miehen aivan varmasti kun ajatteleehan naiset että miehen kuuluu olla se kivimuuri kenelle itketään ja oksennetaan kaikki paha olo mutta mies ei saa itkeä
Heh. Oma mieheni kyynelehti jopa lastensa syntyessä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta ja naisesta. Itku voi olla myös vallankäyttöä millä halutaan ajaa omaa asiaa.
Toimii ainoastaan, jos toinen järkyttyy siitä itkusta ja antaa periksi saadakseen sen loppumaan.
Jos kyseessä on vassariakka, syöpäinen demariakka tai joku muu epäsikiö mädättäjä hippi-iita, niin tulee sellainen lämpimän pörröinen olo. Sitten taas jos onkin normaali, normaalipainoinen ja oikestolainen nainen, niin se laittaa kysymään että onko kaikki hyvin.?
Meillä oli '07 saapumiserässä eräs tyttönen varusmiehenä, joka alussa tykkäsi vähän itkeä tirautella siitä sun tästä. Ensin tämä oli vähän omituista ja hellyttävää meistä muita, mutta aika nopeaan rupesi vain ärsyttämään. Tuntui aina olevan kyynel herkässä, kun vähän mentiin epämukavuusalueelle.
Lopulta ylikersantti sai tarpeekseen ja rupesi jokaisesta näkemästään kyyneleestä seisottamaan asennossa ja karjumaan "Kyynel perseeseen! Tuki se *tun silmäsi nyt!" ... no, eihän siinä kauan mennyt, kun tämä alokas jätti palveluksen vapaaehtoisesti "armonajalla". Sellainen soturi...
Kuten näet, ap, itku on miehille todella vaikea asia.
Riippuu miehestä. Eksäni suuttui aina silmittömästi kuin itkin. Itku oli siis yleensä hänen syytään ja sitten hän suuttui minulle siitä, että reagoin siihen, että hän oli itse toiminut paskasti.
Nykyinen mies taas on empaattinen ja halaa ja yrittää auttaa ja kohentaa mielialaani.
Vierailija kirjoitti:
TURSUVAN IHRAISEN KEHOPOSITIIVISEN IHRALÖLLYKKÄ-ÄM-MÄN ITKU NAURATTAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Laihduta läski. 🍕🍔🍟🌭🥓🍪🍰🧁🍫🍬🧃🧋🥤🐷
Varmaan aika samalta kuin lapsen itku naisen mielestä. On melkein mahdotonta jättää huomiotta, mutta toisaalta usein tuntuu myös siltä, että sitä käytetään manipulointikeinona, jolloin ärsyttää suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi lohdutan ja silittelen. Kysyn, että mikä harmittaa. Ja lopuksi nusasen.
Kiva, r aiskaat naisen joka etsii sinusta turvaa. Miehet ovat oksettavia.
Sinulta on nyt jäänyt elämän nyanssit kokematta.
Minun mielestä kaikista surullisin itkijä on mies, joka ei ole saanut pimppiä kuukausiin, sitä vinkumista ei kestä edes naapurin Vanha-Erkki.
Riippuu tilanteesta ja naisesta. Jos baarissa humalainen nainen itkee niin menen kauemmas.
Mies, joka ei ole sinut maskuliinisuutensa kanssa, hermostuu kun nainen itkee.
Mies, joka on sujut maskuliinisuutensa kanssa, kokee halua lohduttaa ja olla naiselle tuki ja turva, kun tämä itkee. Ja muutenkin näkee naisen herkkyyden ja feminiinisyyden kauniina ja suojeltavana asiana.
Onneksi minulla on jälkimmäisellä tavalla reagoiva mies ja meille perinteiset sukupuoliroolit on molemmille tärkeä asia.
Luin tuon jostain ja olen ainakin itse todennut, että näin se on.
Sukupuolten välinen ero tullee juuri siitä, että miehen itkiessä ei kukaan tule häntä auttamaan. Se vaimo tmv. voi tulla siihen jotain nyhräämään, mutta eihän se mitään ongelmaa ratkaise.
Naiset tottuneet pienestä asti, että tihrustamalla joku tulee ja parhaimmillaan kantaa kuorman, tai hoitaa muun ikävän asian. Ts. kyyneleestä seuraa palkinto.
Miehenä pidän itkemistä valtaosan ajasta lähinnä ärsyttävänä huomionhakemisena. Erikseen sitten hautajaiset, tai muut vakavat elämäntilanteet. Joku väsymys, pikku rasitus, pipi tmv. ei siihen oikeuta.
Hysteriaa se on.
Pitää avokämmenellä läposiä että itku loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika samalta kuin lapsen itku naisen mielestä. On melkein mahdotonta jättää huomiotta, mutta toisaalta usein tuntuu myös siltä, että sitä käytetään manipulointikeinona, jolloin ärsyttää suunnattomasti.
Ei kyllä ikinä lähtökohtaisesti ajattele, että siinä se yrittää taas manipuloida. Toki riippuu lapsesta, jos vanhemmat ovat opettaneet, että itkemällä saa haluamansa koska eivät itse kestä itkua, se on sitten asia erikseen. Silloinkin muutos lähtee vanhemmista itsestään.
Mitäpä sitä miehiltä voi odottaa. Huutoa, ovien paiskomista tai mykkäkoulua. Harva suomalainen mies sietää minkäänlaisia tunnereaktioita naiselta. Ei edes rakkaudentunnustusta.
Naiset eivät itke kuin miesten seurassa, sillä ilman miehiä voivat hyvin.