HS: Keskisarja: Anteeksi pyytämisessä Aasian mailta ei ole mitään järkeä, PS ei pyydä anteeksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011699072.html
Saa nähdä milloin alkaa tilauskirjoja tyhjenemään ja Suomi romautetaan totaalisesti. Meitä on 0,05% Maapallon väestöstä. Aasialaisia 60%.
Kommentit (317)
Jos kysymys on nöyryytysrituaalisti niin kukahan sen aiheutti ja itse ei edes kanna vastuuta?
Aiheuttajia ovat mm. someöyhöt, suomalainen media ja kruununjalokivenä Petteri Orpo. Mitään "rituaalia" ei olisi ikinä syntynyt, jos kärpäsestä ei olisi tehty härkästä ja tuo vääntely olisi kuitattu kuten kuulukin eli "soo soo pojat, noin ei tehdä" ja etiäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut päiväkodissa. Kouluni kävin kyllä ja osaan tuottaa ymmärrettävää tekstiä. Kuinka sinun kohdalla?
Myös se joka on vastuussa kaikesta pyytää anteeksi, mutta päiväkodissa ei vielä opeteta hierarkioita.
Eli, kun sinä kiusasit Mikkoa, sinun vanhempasi pyysivät MIkolta anteeksi sinun puolestasi? Kerrotko vielä mitä kohtaa et ymmärtänyt aiemmasta päiväkoti-kysymyksestä? Voin selventää, jos sinun lukutaitosi ei riittänyt sitä ymmärtämään.
Hukkasit lainauksen, joten en voi vastata, mutta kirjoituksesi oli sen verran huonoa, etten tosiaankaan tajunnut sen pointtia. Keitä ovat Mikko ja Kalle?
Aina hävettävä asia on että meillä on tuollainen heikko pääministeri joka on niin helposti painostettavissa nöyryyttäviin anteeksipyyntöihin ja joka vaatii samaa myös muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kaikkien suomalaisten etu että persuilla olis rajoitettu netinkäyttöoikeus. Kun valitettavasti aasialaisia sattui kiinnostamaan typerien kansanedustajien kuvat.
Aika kovat seuraajaluvut Tykkysellä ja Eerolalla, kun kaikki 5 miljardia aasialaista seuraavat silmä kovana heidän someaan :D:D:D:D:D
Varsinkin kun eivät osaa aakkosia.
Kyllä Aasiassakin käännösohjelmat toimivat. Siellä on kova homma ollut pitää netti riittävän vakaana, jotta kaikki 5 miljardia aasialaista saavat käännettyä, mitä Sebbe ja Jubatsu kirjoittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysymys on nöyryytysrituaalisti niin kukahan sen aiheutti ja itse ei edes kanna vastuuta?
Aiheuttajia ovat mm. someöyhöt, suomalainen media ja kruununjalokivenä Petteri Orpo. Mitään "rituaalia" ei olisi ikinä syntynyt, jos kärpäsestä ei olisi tehty härkästä ja tuo vääntely olisi kuitattu kuten kuulukin eli "soo soo pojat, noin ei tehdä" ja etiäpäin.
Mutta nyt kun ilmeisesti on syntynyt, niin kauanko se jatkuu?
Anteeksi! Luulin teitä vanteeksi.
Vanha koulusanonta 50 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin soo soo poika, noin ei kirjoiteta netissä ja anna olla viimeinen kerta. Toivottavasti otat nyt opiksi, en halua nähdä sua täällä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut päiväkodissa. Kouluni kävin kyllä ja osaan tuottaa ymmärrettävää tekstiä. Kuinka sinun kohdalla?
Myös se joka on vastuussa kaikesta pyytää anteeksi, mutta päiväkodissa ei vielä opeteta hierarkioita.
Eli, kun sinä kiusasit Mikkoa, sinun vanhempasi pyysivät MIkolta anteeksi sinun puolestasi? Kerrotko vielä mitä kohtaa et ymmärtänyt aiemmasta päiväkoti-kysymyksestä? Voin selventää, jos sinun lukutaitosi ei riittänyt sitä ymmärtämään.
Hukkasit lainauksen, joten en voi vastata, mutta kirjoituksesi oli sen verran huonoa, etten tosiaankaan tajunnut sen pointtia. Keitä ovat Mikko ja Kalle?
Et osaa selata keskustelua taaksepäin ja etsiä sitä Mikko ja Kalle kommenttia? Toki se, että kyselet keitä he ovat, alleviivaa hienosti, kuinka heikolla tasolla sinun ymmärryksesi kaikkinensa on. Ei ihme, ettet ymmärtänyt sen viestin pointtiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomen maabrändiä taas vahvistettu. Tästä saa hyvät otsikot sikäläisiin sanomalehtiin.
Tätö vihervasemmisto tekee jatk6vasti. Tavoite näyttää oppositiolla pyhittåvän keinot, oman maan mustamaalaaminen on jo vasemmistossa perinne. Kuka omaa maata arvostava edes äänestää vihervasemmistoa?
Vierailija kirjoitti:
Kun Keskisarja sanoo ennen kokousta, että anteeksipyynnössä ei ole mitään järkeä, ja kansanedustajat pyytävät anteeksi kokouksen jälkeen, viesti on aika selvä: anteeksipyynnöt ovat vain pelin vaatima muodollisuus.
Anteeksipyyntöshow on sisäpolitiikkaa jolla valitut persut pääsi taas lööppeihin.
Se menee ihan liberaalien pelikirjan mukaan. Ihan kuin Trumppi vetelisi naruista.
Vierailija kirjoitti:
Kohu syntyikin vasta kun idioottimaiset ja laoselliset KANSANEDUSTAJAT ilveilivät somessa kuin jotkut kurittomat lapset.
Edes Trump ei ole niin sekaisin, että menisi pyytelemään anteeksi, jos pari senaattoria sattuu vähän venyttelemään silmiä. Ei ole niin iso juttu.
Ai SATTUU vähän venyttelemään silmiä? Eikö ne löydykään netistä ihan itse kuvattuna ja matkittuna "kiinalaiset syömässä" kuvaa jota missi ei sentään itse ottanut?
Lähettäkää anteeksipyyntöjä tutuillenne ulkomaille. Tehdään Suomesta johtava anteeksipyyntelijöiden maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen persun kommentti. Kun huomataan, että tuli puhuttua puuta heinää vedetään uhrikortti esiin "en ymmärrä, koska sinä sitä ja sinä tätä". ja sitten yritetään kiireesti vaihtaa puheenaihetta, ettei vaan joutuisi vastaamaan esitettyyn kysymykseen ja paljastamaan, ettei ihan oikeasti ymmärtänyt selkosuomella kirjoitettua tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa selata keskustelua taaksepäin ja etsiä sitä Mikko ja Kalle kommenttia? Toki se, että kyselet keitä he ovat, alleviivaa hienosti, kuinka he ovat, alleviivaa hienosti, kuinka heikolla tasolla sinun ymmärryksesi kaikkinensa on. Ei ihme, ettet ymmärtänyt sen viestin pointtiakaan.
No en todellakaan tee sun virheiden takia yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen maabrändiä taas vahvistettu. Tästä saa hyvät otsikot sikäläisiin sanomalehtiin.
Tätö vihervasemmisto tekee jatk6vasti. Tavoite näyttää oppositiolla pyhittåvän keinot, oman maan mustamaalaaminen on jo vasemmistossa perinne. Kuka omaa maata arvostava edes äänestää vihervasemmistoa?
Hauskinta on että vihervassareiden kannatus nousee mutta ketään heistä ei tunneta nimellä. Ei kaikki voi äänestää Lindtmania.
Persujen nimiä ja kasvoja on uutiset täynnä valittavaksi ja nyt tämä missi Sarah on PS listoilla ensi vaaleissa.
Olen venytellyt rääppäisiä silmiä aamuisin
Olisiko minun tehtävä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt järki käteen ja miettikää, miten siitä sopasta selviätte. Ihmiset ovat nykyisin todella herkkänahkaisia. Muistan, kun Tommy Cashin Espresso machiato-kappale alkoi ennen Euroviisuja pyöriä, suuttuivat italialaiset todella ja pitivät humoristista kappaletta suorastaan pilkkana ja pyhäinhäväistyksenä. Tommy haukuttiin maan rakoon. Mutta Tommy menikin rohkeasti Italian televisioon ja kertoi, miten hän suorastaan jumaloi italian ihmisiä ja kulttuuria, alkoivat italialaiset lämmetä. Viimein Tommysta tuli suorastaan italian oma poika. Laittakaa nyt ihmeessä sympaattisia kielitaitoisia suomalaisia joka puolelle kertomaan, miten he rakastavat Aasiaa. Sarah on fiksu, menköön hänkin hyvän tahdon lähettilääksi Kiinaan ja Japaniin ja muuttakoon paha hyväksi.
Aasiassa eri maissa asuneena voi vain todeta että suomalaiset kuvittelevat itsestään liikoja.
Typerintä o
Käytös on arvovaltaa.. no hyvä ja kaunis käytös ei näköjään ole persujen osaamaa aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt kun ilmeisesti on syntynyt, niin kauanko se jatkuu?
Niin kauan kuin sinä ja muut öyhöt sitä lietsotte. Jokainen voi omalta osaltaan valita, koska lopettaa tästä aiheestaa mouhkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohu syntyikin vasta kun idioottimaiset ja laoselliset KANSANEDUSTAJAT ilveilivät somessa kuin jotkut kurittomat lapset.
Edes Trump ei ole niin sekaisin, että menisi pyytelemään anteeksi, jos pari senaattoria sattuu vähän venyttelemään silmiä. Ei ole niin iso juttu.
Ai SATTUU vähän venyttelemään silmiä? Eikö ne löydykään netistä ihan itse kuvattuna ja matkittuna "kiinalaiset syömässä" kuvaa jota missi ei sentään itse ottanut?
Taivaan tähden typerys. Missi itse otti sen kuvan. Hän valehtelee, että kyseessä oli "kaveri". Ettekö te nyt sen vertaa osaa lukea tilannetta? Kuinka hyvin teihin nämä hätävalheet oikein uppoavat.
Varsinkin kun eivät osaa aakkosia.