Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku selittää millä tavalla nämä tukileikkaukset auttavat mua työllistymään?

Vierailija
18.12.2025 |

Lähinnä vaan lisäävät hätää ja pahaa oloa ja oikeasti mietin onko tällaista elämää järkeä edes elää. Nytkin on jo vaikeaa selvitä ja vielä otetaan lisää pois!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset menee ja etsii töitä kun on nälkä. Työ on edelleen sarja köyhän tekemiä pakko liikkeitä, eli on kaksi vaihtoehtoa nähdä nälkää tai rikastua jos et töihin halua. 

Kertoisitko mulle miten mä tulen kestämään, jos joudun naisvaltaiseen pieneen työyhteisöön, jossa joudun kestämään jotain pullantuputusta ja pullarinkejä (kenen vuoro tuoda pullaa töihin) vaikka ei kiinnosta pätkääkään? Miten tulen jaksamaan sen jankkauksen ota nyt - mikset ota - maista edes? Kun en v*ttu ota. Jos mä laihdutan niin laihdutan, ei se kuulu kellekään (vaikka olenkin jo saavuttanut normaalipainon ylärajan, niin jatkan silti). Saat*nan tanttarat.

Vierailija
42/43 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuistasi säästyvät rahat suunnataan varmaankin mielummin yrityselämän suuntaan, jotta työpaikkoja syntyisi ja pääsisit töihin.

Voi jeesus kuinka joku voi olla noin naiivi.

1. Säästö on tyyliin 50 miljoonaa tilanteessa jossa valtion budjetti on miinuksella 18 000 miljoonaa.

2. Säästöt eivät todellakaan mene mihinkään muuhun "hyvään" vaan sinne pohjattomaan valtin kitaan joka tuhlaa kaiken, suomeksi sanottuna sairaisiin rakenteisiin joihin meillä ei ole varaa 

3. Miljardeja maksetaan yritystukia jotka eivät työllistä vaan valuvat osinkoihin ja johtajien bonuksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne autakkaan paitsi oikeistolaisessa harhaisessa mielikuvituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan