Voiko joku selittää millä tavalla nämä tukileikkaukset auttavat mua työllistymään?
Lähinnä vaan lisäävät hätää ja pahaa oloa ja oikeasti mietin onko tällaista elämää järkeä edes elää. Nytkin on jo vaikeaa selvitä ja vielä otetaan lisää pois!
Kommentit (43)
Tuistasi säästyvät rahat suunnataan varmaankin mielummin yrityselämän suuntaan, jotta työpaikkoja syntyisi ja pääsisit töihin.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen mielestä tukien alentaminen on sama kuin palkkojen korotus, tulee vaan halvemmaksi.
Ja koska tukien alentaminen alentaa palkkoja, tulee vielä halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne aktivoi opiskelemaan työllistävää alaa.
Mikähän se mahtaa olla?
Ap
Ilmeisesti ajatuksena on, että kun ihminen on tarpeeksi epätoivoinen, hän joko alkaa myymään persettään ja tienaa, tai päättää päivänsä, ja poistuu tilastoja rumentamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se mahtaa olla?
Ap
Esim. psykologeilla, lääkäreillä ja varhaiskasvatuksen opettajilla on hyvä työllisyystilanne. Ongelma on, että nykyisin työttömyysetuuksilla ei oikein voi opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Ei työtön saa opiskella!
Ei keiden tarkoitus olekaan auttaa sinua vaan pakottaa sinut itse kerrankin ottamaan vastuu omasta toiminnasta ja pakottaa kerrankin sinut itse tekemään jotain. Tuo on teidän työttömien suurin ongelma kun ette suostu itse tekemään mitäön vaan odotatte että muut kaivaa teille työpaikat esille vain sen takia kun te itse olette niin saatanan laiskoja että ette halua itse tehdä mitäön minkään eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työtön saa opiskella!
Saa tietenkin, mutta siihen ei saa tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motivoidu menenään työhön
Pimeään työhön.
Ihan sama, kunhan menee töihin.
Ei ne työllistä.
Hallitus kuvittelee. Että osa aika työläiset. Kausityöläiset. Tekevät tahallaan määrä aikaisia sopimuksia.
Heillä on kuvitelma. Että työttömät eivät itse halua jatkuvaa työpestiä.
Eivät he kuunnelleet. Oli tutkittu juttu, pienituloisilta leikkaamalla, ei paranneta taloutta.
Olisiko tässä tilanteessa pitänyt ne suurituloisten verovähennykset pitänyt jättää pois.
Siirtää se parempaan talousaikaan. Se olisi ollut järkevä veto.
Eikä viesti kansalle. Älä tee töitä, makaa kotona ja syö velliä.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaakaa jo toi jankuttaminen
Aloittajaa jo mielenosoitukset.
Ne odottavat että ihminen romahtaa ja ryömii sossun jalkoihin kontilleen kumarrusasentoon. Ja sossu alkaa komentamaan ja huutamaan. Ja olet sen jälkeen orjareservissä.
Haluamme luoda uuden köyhälistön, myös keskituloisista työttömistä. T. Orpo
Vierailija kirjoitti:
Motivoidu menenään työhön
No entäs jos lukuisista hakemuksista huolimatta ei saa edelleenkään töitä? Mitä se tukien leikkaaminen auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei keiden tarkoitus olekaan auttaa sinua vaan pakottaa sinut itse kerrankin ottamaan vastuu omasta toiminnasta ja pakottaa kerrankin sinut itse tekemään jotain. Tuo on teidän työttömien suurin ongelma kun ette suostu itse tekemään mitäön vaan odotatte että muut kaivaa teille työpaikat esille vain sen takia kun te itse olette niin saatanan laiskoja että ette halua itse tehdä mitäön minkään eteen
Näin, lukutaidottoman nepovauvan mielipide = paras mielipide.
Todellisuudesta viis kun nat-sit tuntee paremmin kun faktat osoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Lopettaakaa jo toi jankuttaminen
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
JANKUTI JANKUTI
Kun köyhät on nälkäisiä ja kiireisiä, niin eivät ehdi ja jaksa taistella tasa-arvoisista oikeuksistaan. Kun elinaika kuluu toimeentulosta huolehtimiseen ja loputtomaan epätoivoiseen yrittämiseen, niin köyhät pysyvät nöyrinä ja hiljaisina.
Eihän yhteiskunta säästä näistäkään leikkauksista yhtään mitään vaan maksaa entistä enemmän. Tärkeintä näissä leikkauksissa on se, että sisäpiirille vuotaa enemmän ja pienemmällä vaivalla veromaksajien rahaa.
Veronmaksajat luulevat ja köyhät tietävät, mutta eivät uskalla valittaa ongelmista yhteen ääneen, jolloin "niitä ei ole" tai "ne on yksittäistapauksia".
Ei mitenkään. Muistatteko muuten, miten persut huutelivat tuosta aikaisemmin oppositiossa?
Oletko jotenkin vajaa, jos luulet kokoomuksen ajattelevan tavallista kansaa. Asiat tehdään niin, että ne hyödyttävät EK:ta ja globaaleja pörssiyhtiötä.