Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jorma Uotisen tanssi: mitä mieltä?

Vierailija
22.04.2007 |

Jotenkin en voi mitään, minusta se oli säälittävän näköistä. Vaikuttavaa tietysti mikä oli kai tarkoituskin.

Katsoin 2-vuotiaani kanssa ohjelmaa (joo hui kauhistus annoin hänen katsoa!) - hän ei muuten ollut ohjelmasta kovin kiinnostunut vaan teki lattialla palapeliä. Kun Jorman tanssi alkoi hän kuitenkin tuli viereeni istumaan ja katsoi herkeämättä koko tanssin. Välillä nauraa hörähteli, oli hänen mielestään erittäin huvittavaa. Harvoin häntä televisiossa mikään naurattaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten mun 2v. tuijotti kans koko tanssin, meille taitaa kasvaa intellektuaalinen nuori ;)

Vierailija
22/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoi hienosti naisena olemisen ongelmista ja vaatimuksista, joita yhteiskunta asettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen ilomielin sitten mukana vaan puolikkaalla päällä :) Mä olen varma että suurin osa tuon tanssin ymmärtäjistä ei oikeasti tajua siitä yhtään mitään ja nauraa salaa kotonaan mutta yrittää olla niin fiksua että.

Vierailija
24/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertookin paljon maikkarin ohjelmien tasosta.

Vierailija
25/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis tullut mieleenikäänsilloin, että toiset pitää! Poika katsoi silmät suurina ja varmaan muistaa sen kun seuraavan kerran kadehtii siskojensa mekkoja ;D

Vierailija
26/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä, että se oli jotenkin K15 tai K18? Siinä tapauksessa tanssi taisi täyttää tehtävänsä, jos se oli niin väkevää kamaa.

Vierailija
27/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitäkin olen samaa mieltä, että siinä oli mukana tahallista komiikkaa. Eli sille sai nauraa ihan " laillisesti" . Vaikka Uotinen onkin vakavasti otettava modernin tanssin ammattilainen, tuskin hänkään on sitä mieltä, että katsojien on suhtauduttavana haudanvakavasti ja ryppyotsaisesti koko ajan. Huumorikin voi sopia taiteeseen!

Vierailija:

Minusta se kertoi hienosti naisena olemisen ongelmista ja vaatimuksista, joita yhteiskunta asettaa.

Vierailija
28/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on juuri ollut auktoriteettinen tuomari ja arvostellut muita, ei ehkä kannattaisi heittäytyä pelleksi lattialle. :D Myöskin moderni tanssi ja ohjelmassa esitetyt kilpa- ja ballroom -tanssit ovat kuin yö ja päivä tai kuulantyöntö ja 10 000 metrin juoksu, vaikka samaan kategoriaan ovat laitettavissakin.

Vierailija
29/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpatanssi on ihanaa katsottavaa, hiottua, viimeisteltyä ja tiukkoihin sääntöihin perustuvaa. Osaamista viedään lakipisteeseen, mutta juuri niissä tarkkaan säännellyissä rajoissa.

Taide voi sen sijaan olla myös rumaa, epämiellyttävää ja kohauttavaa. Se rikkoo rajoja ja aiheuttaa monessa ihmisessä ärtymystä. Taide ei ole sisäsiistiä, päinvastoin. Se tekee vaikutuksen hyvässä ja pahassa.