Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP.n pitää vaihtaa puheenjohtajansa jos aikoo pääministeripuolueeksi. Tämä on ihan selvä asia

Vierailija
18.12.2025 |

Lindtmanin tausta ei kestä tarkastelua.

Haluaako Suomi toisen kohun tämän nykyisen jatkeeksi? On olemassa erittäin ei-toivottuja kuvia jotka päätyvät kansainväliseen levitykseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä näin ensimmäisen kerran Eerolan kuvan, niin heti samana iltana, laitoin tänne että hallitus kaatuu. Olin väärässä, ehkä ei kaadukaan.

Nyt sitten kun mietin Lindtmanin taustaa ja olisi pääministeri ja kuvat leviäsivät niin tulisi todella pahaa jälkeä.

Pelottaa tämä uusi tuloillaan oleva kohu nats*kuvien takia. On 100% varmaa ettei nuo kuvat jää vaan meidän suomalaisten pikku salaisuudeksi.

Vierailija
2/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää ihmiset huoli, ettei SDP voita vaaleja. Monet luulevat että nyt menee huonosti, mutta sitten se vasta huonosti meneekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on jo "luvannut" tuntuvat veronkorotukset jos pääsee hallitukseen. Nauttikaa nyt vielä tämän hallituksen keveämmästä verotuksesta ja edullisesta polttoaineesta. 

Vierailija
4/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä näin ensimmäisen kerran Eerolan kuvan, niin heti samana iltana, laitoin tänne että hallitus kaatuu. Olin väärässä, ehkä ei kaadukaan.

Nyt sitten kun mietin Lindtmanin taustaa ja olisi pääministeri ja kuvat leviäsivät niin tulisi todella pahaa jälkeä.

Pelottaa tämä uusi tuloillaan oleva kohu nats*kuvien takia. On 100% varmaa ettei nuo kuvat jää vaan meidän suomalaisten pikku salaisuudeksi.

Miksi nuo kuvat ei jo nyt leviä kansainväliseen levitykseen? Onhan hänellä jo nyt huomattava asema?

Vierailija
5/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo kuvat ei jo nyt leviä kansainväliseen levitykseen? Onhan hänellä jo nyt huomattava asema?

Oikeistolla ei ole Oikeamielistä kollektiivia joiden ideologiseen toimintaan kuuluu tällaiset mustamaalaus- ja mielipiteenmuokkauskampanjat.  Sosialisteilla moisia pidäkkeitä ei ole.

Vierailija
6/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kuitenkin vaan koitetaan olla hissukseen "Pääminsterin" taustoista. Ollaan täällä pikku saarellamme hissukseen ja pidetään pinnan alla pääministerin entinen elämä.

Pistetään takkaan tuli ja naatitaan lämmöstä. Revitään ja poltetaan kaikki ei-toivottu aineisto pääministerin taustoista.

Jospa Suomi sittenkin olisi lintukoto.

Vierailija
7/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhonokka takas?

Vierailija
8/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää ihmiset huoli, ettei SDP voita vaaleja. Monet luulevat että nyt menee huonosti, mutta sitten se vasta huonosti meneekin.

Kyllä voittaa ja selvästi, tämän hallituksen tunarointi on jo nähty

Vierailija
9/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kestää. Jos viittaat lukioaikaiseen valokuvaan, jossa teatterikerhossa toinen henkilö näyttää epäsopivaa käsimerkkiä, niin aika heikoissa ovat perustelusi.

Vierailija
10/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku natsima tai suu syljessä vaahtoava tuppurainen muka parempi vaihtoehto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme