Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita inhottaa käydä lääkärissä?

Vierailija
18.12.2025 |

Sitten vaiva stressaa ja stressaa ja v.tuttaa ja v.tuttaa ja lopulta on pakko varata aika. Sitten kun viiein käyt saat vaiva  hoidettua ja olet niin onnellinen että kävit. 

Nimim. Vain viime hetkillä lääkäriin

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI kokemukset, mitä itse ja läheiseni ovat saaneet psykiatreista, ovat olleet aivan yhtä tyhjän kanssa. Jos ihmisellä on joku läheinen, jolle voi sydäntään purkaa, se ajaa saman asian. Ellei jopa enemmän, koska silloin kuuntelija on ihminen, joka oikeasti välittää. Toki, jos tällaista ihmistä ei ole, jolle voi avoimesti puhua kaikesta, tarvitsee ulkopuolisen maksullisen kuuntelijan. Yksikin läheiseni kävi pitkän aikaa psykiatrilla käymässä läpi traumaattista tapahtumaa elämässään ja viikosta toiseen mietti, MIKSI sinne pitää mennä ja mitä siitä itselleen saa. Tuttavat vain kehottivat jatkamaan, kun "se auttaa vasta, kun on käynyt tarpeeksi kauan". Mikä on tarpeeksi kauan? Hän kävi siellä kahdeksan kuukautta kunnes totesi lopullisesti, että keksii parempaakin tekemistä. Onhan noitakin tietty erilaisia ammattilaisia, mutta tämä oli ollut sellainen, että oli käytännössä ollut hiljaa sen tunnin ajan, antanut tämän läheiseni hoitaa puhumisen. Siinä oli sitten monen minuutin hiljaisia hetkiä, kun kumpikaan ei sanonut mitään. Kello raksuttaa seinällä ja potilas miettii, voiko vain sanoa, että kiitos ja hei.

Vierailija
22/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua v*tuttaisi yhtään mennä bimbilääkäriin jos lääkärinä olisi Hokka valmiina avaamaan jalkani ja tutkimaan herkkulooraani 

Pelkkä ajatuskin kiihoittaa 

💋👄💋👄💋👄💋👄💋👄💋👄

HYI SAATANA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kokenut lääkäri sanoi että hoitoa pitää nykyään vaatia. Nyrkkiä vaan pöytään. Ei kannata olla liian kiltti ja tyytyä lääkärin sössötyksiin, jos kokee itse että jotain on vinossa.