Miten nousta suosta, parisuhde päin prinkkalaa, lomautettuna ja tuntuu että huolet kasaantuu
Unet on käytännössä hävinneet. Liikaa huolia ja murheita yhteen hetkeen kasaantuu, eikä tiedä mistä lähteä purkamaan tai mistä kaivaa voimat. Nuo hävinneet unet ahdistaa, samoin tulevaisuus. Mies luultavasti pettää.
Kommentit (9)
Joulurauhan julistuksessa kuuluukin olla päin Brinkkalaa.
Itse olen työkyvytön, velkainen, ei parisuhdetta tai lapsia. Mikä ongelma sulla on? Kun talous piristyy, niin saat duunin ja uuden parisuhteen. Minä taas olen loppuelämäni sairas.
Alat räppäämään siitä kuinka rankkaa on jou
Juu. Kaikki on hyvin jos olet vielä terve.
Työtön & pitkäaikaissairas
Menin vaan elämässä eteenpäin. Ostin oman asunnon ja vaimo jäi vuokrakämppään. En luullut vaimon pettävän vaan tiesin. Onneksi ei hätäilty asunnon ostamisessa, ehdittiin 9v olla yhdessä.
"Miten nousta suosta"? Heivaa äijä helevettiin niin on ainakin yksi murhe vähemmän. Muihin huoliin en osaa antaa vastausta. T. Sinkkuna elävä.
Tää kaikki on tipahtanut syliin aivan hiljattain, siksi tuntuu nyt musertavalta. Kyllähän tämän kanssa oppii elämään kun hetken hengittelee. Kiitos jeesistä.
Se on fakta että tuo parisuhdepska pitää saada pois kuormittamasta, niin jaksaa ehkä muutakin.
Huono parisuhde kuormittaa aivan hirvittävästi! Tietysti näin ulkopuolelta on helppo huudella, mutta jos aloitat eroamalla, niin saat ehkä taas tilaa hengittää ja pikku hiljaa voimaa selvittää muitakin asioitasi. Tsemppiä!
Vedä itsesi ylös saappaan remmeistä niin kuin kaikki muutkin.