Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hollywoodissakin puhutaan Suomen rasismista

Vierailija
18.12.2025 |

Vaikutusvaltainen tyyppi sanonut.

Iltapäivälehdessä juttu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten huono, että meidät tunnetaan rasismista? 

Itse tunnen siitä Japanin, Australian ja Dubain. Kaikki menestyviä, moderneja maita.

Mikään köyhistä vassarimaista ei ole tunnettu rasismista. Lähinnä ne tunnetaan diktaattoreista ja siitä, että oppositio ammutaan kadulle.

Vierailija
2/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps porukan maamme maineen pilaaminen saa ennennäkemätöntä julkisuutta ja estää monet kaupat Aasian alueelle, mutta eikös se ole ps- henkistä juurikin tuhota oma maa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoo

Vierailija
4/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei siellä, kun Suomessakin jokaisessa uutisisessa ja muualla kerrotaan asiasta uudestaan ja uudestaan. Asian merkitys kääntyy itseään vastaan. Alkaa tympiä. Sekö tarkoitus

ai persujen mokat pitäisi vaieta olemattomiin...

nope

Vierailija
5/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aina ollut rasismia, sen itse kokenut karvaasti poikakaverini kautta, joka on etninen aasialainen. Korkeassa asemassa ja paikallisia alaisia hänellä paljon. Monesti miettinyt, että jokin suomalainen vikageeni velloo yli äyräitten välillä, niin tyhmänä näen nuo monet keskivartaloläskit pullosilmät, jotka räksyttävät monimiljoonista aasialaisista omiaan. Viimeisin on tämä silmien viiruiksi vetämisliike, siihen syyllistyy jopa eduskuntaan valittuja vatipäitä, idiootteja. (PS, tietenkin). PM:n piti ihan korjata aasian maihin isolla antyeeksipyynnöllä PS:n tyhmyyttä. Jopa narsisti S.Tynkkynen, joka pitää itseään jonkinlaisena idolina, mitä hän ei ole,  halusi revitellä.

Vierailija
6/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä  tuntuu eräille olevan mitähän ne muualla meistä ajatellaan. Maine menee kuulemma esim. " kansainvälisten " sopimusten "väärästä" tulkinnasta. 

Vierailija
7/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen siitä Japanin, Australian ja Dubain. Kaikki menestyviä, moderneja maita.

Mikään köyhistä vassarimaista ei ole tunnettu rasismista. Lähinnä ne tunnetaan diktaattoreista ja siitä, että oppositio ammutaan kadulle.

Aa vähän niinku persujen ihanneyhteiskunta? Vornanen jo testas jäitä kepillä.

Vierailija
8/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain muutamia joiden perusteella olisi kaikki, sama kuin nevöhöörd.

Vierailija
9/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasismi kuuluu suomalaiseen kulttuuriperintöön, älkäämme luopuko tuosta kansallisaarteestamme!

Finnair selittää mainosta X-palvelussa

Mainos on 37 vuotta vanha, ja se tehtiin Finnairin Pekingin-reitin avauksen yhteydessä. Se heijastaa aikansa mainonnassa vallinnutta kuvastoa. Nykyvalossa ymmärrämme, että mainos herättää aiheellista kritiikkiä. On meille täysin selvää, että emme tekisi vastaavaa sisältöä enää tänä päivänä, Finnair selittää X-profiilissaan.

https://x.com/j_makr/status/2000958497811509325

Vierailija
10/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne Japania enkä Australiaa rasismista, päin vastoin. Tiukka maahanmuuttopolitiikka on aivan eri asia, rasismista ei ole mitään iloa kenellekään.

Vierailija
11/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen homo ja syön paskaani.

-ap

🤮

En yllättynyt.

Vierailija
12/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pyytävät pian anteeksi mus limeilta, että meillä on kristill inen hist oria ja per intö ja kaikki kristin usko pyyhi tään pois!

Vierailija

18.12.2025 | 07:46

pyydämme ant eeksi islam inusk oisilta että meillä on r isti lipussa, ja vaihdamme sen pian ku unjum ala all ahin sirp piin ja missään ei saa puhua Jee suksesta enää, pyyd ämme ante eksi että olemme loukanneet teitä mu slimit.

Pyydämme myös ant eeksi sitä, että ostim me Isra elilta Da avidin lingo n ja as eita, koska tui mme sillä ka    n s a n mu r   haa pa le  stiinassa

Vierailija
13/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi  Orpon kuvaan että rasisti on rasisti

Vierailija
14/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rasisti enkä häpeä sitä yhtään, koska olen realisti.

Vierailija
15/15 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rasisti enkä häpeä sitä yhtään, koska olen realisti.

Rasisti ei ole realisti vaan keskenkasvuinen pölvästi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi