Tiedätkö, mikä on tätä nykyä helpoin tapa saada itsensä näyttämään vanhalta?
Voi mikisi Karita Mattilakin alkaa näyttämään tältä https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cb961838-4ef6-4342-8269-9c9cdaf79…
Nuo pistokset saavat ihmisen näyttämään vanhalta. Hoidot ovat kääntyneet itseään vastaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä odotat, että 65 vuotias nainen näyttäisi sinun silmissäsi nuorelta ja haluttavalta sinulle?
Ei kukaan meistä naisista sinuakaan halua, mutta emme kumminkaan riivi ulkonäköäsi keskusteluissamme. Olet vain ilmaa.Minulle kukaan ei ole ilmaa joka kohtelee minua aidon ystävällisesti. Ei tämän pitäisi liittyä ikään mitenkään.
Jokainen luo maailmaa juuri asenteillaan jotka lähtevät ajatuksista. Miksemme saisi ajatella toisistamme vähintään neutaalisti.
Onko mielestäsi aidon ystävällistä (tai edes neutraalia) aloittaa aamu klo 7.04 haukkumalla vanhemman naisen ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi nuoremmalta jo pelkästään sillä, että ei maalaisi naamaansa sentin pakkelilla ja panda-silmillä.
No tuo meikki oli tv lähetystä varten, pitää olla voimakaampi kuin arkimeikki
Aina kun mä näen siitä kuvan niin se on täydessä tällingissä. Liekö sitten peruja esiintymismeikeistä, jotka oopperassa tunnetusti on aika dramaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyteainemuoti oli kyllä oudoin ikinä, muutama julkkishan noista kertonut kun on tullut järkeä lopulta päähän ja käyty poistattamassa täytteet, jotkut vielä pullistuttaa sen naamataulunsa mutta laskeva trendi
Vähänpä moni tietää ! Kukaan ei huomaa että minullakin on laitettu MALTILLISESTI, ( ei huuliin ) . Eri asia niillä, joilla se on mennyt överiksi
Kai se ongelma on siinä, että hoitoihin jää koukkuun, aina haluaa lisää eikä tiedä, milloin lopettaa. Ei rintojen suurentelijatkaan saman tien siirry megakokoon, vaan aina vain leikkauttavat enemmän.
Pieni vähemmistö joille niin käy. Ehkä yksinkertaisimmille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä odotat, että 65 vuotias nainen näyttäisi sinun silmissäsi nuorelta ja haluttavalta sinulle?
Ei kukaan meistä naisista sinuakaan halua, mutta emme kumminkaan riivi ulkonäköäsi keskusteluissamme. Olet vain ilmaa.Minulle kukaan ei ole ilmaa joka kohtelee minua aidon ystävällisesti. Ei tämän pitäisi liittyä ikään mitenkään.
Jokainen luo maailmaa juuri asenteillaan jotka lähtevät ajatuksista. Miksemme saisi ajatella toisistamme vähintään neutaalisti.
Onko mielestäsi aidon ystävällistä (tai edes neutraalia) aloittaa aamu klo 7.04 haukkumalla vanhemman naisen ulkonäköä?
Ap tässä.
En hauku Mattilan luonnollista ulkonäköä, vaan hänen jokerinaamaansa.
Anteeksi, että olen tehnyt tänä aamuna oivalluksen: pistoshoidot eivät nuorenna ulkonäköä.
Mietin usein noita nuoria, jotka ovat muokanneet itsensä ihan erinäköiseksi. Jos saavat lapsia, eivät ole yhtään näkösiä. Surullista. Mattila näyttäisi paremmalta kevyemmällä meikillä. Toki nuo operaatioit ovat jenkkityylisesti tehty, yliampumalla.
Jos ap haluaa näyttää ikäistään nuoremmalta kasvoista, kannattaa kerätä sopivasti ylipainoa, jollei sitä ole jo tai pitää siitä kiinni, jos sitä on. Vihonviimeinen temppu on laihduttaa rajusti. Se vanhentaa kasvot takuuvarmasti.
Terveellinen ruokavalio auttaa myös ihon pysymiseen kimmoisempana ja hehkuvampana, samoin säännöllinen ulkoliikunta. Kasvojumppakin toimii, ainakin, jolleivät kasvot ole vielä ehtineet pahasti valahtaa.
Samaa mieltä olen siitä, että täyteaineet eivät ketään nuorenna saati kaunista, mutta jokaisen oma asiahan se on, mitä ulkinäölleen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan meistä naisista sinuakaan halua, mutta emme kumminkaan riivi ulkonäköäsi keskusteluissamme. Olet vain ilmaa.
Mikäs sulle tuli?
Tässä ap. Olen itse ikääntyvä nainen ja katson, kuinka minua vanhemmat ikääntyvät, jotta voin ottaa mallia, mikä toimii ja mikä ei.
Kunhan aloituksessani totesin, että nuo pistokset eivät ainakaan toimi.
Ryppyvoiteet
Vesi
Liikunta
Kasvohieronta
Huolellinen puhdistus ja kosteutus
Terveelliset elämäntavat
Ei auringonottoa
Ei tupakkaa
Ei lihaa
Ei liian raskasta meikkiä
Ei liian kuluttavaa elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jo ehdotti, että ap haluaa voimaantua. Ehkä onnistui, ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi nuoremmalta jo pelkästään sillä, että ei maalaisi naamaansa sentin pakkelilla ja panda-silmillä.
No tuo meikki oli tv lähetystä varten, pitää olla voimakaampi kuin arkimeikki
Aina kun mä näen siitä kuvan niin se on täydessä tällingissä. Liekö sitten peruja esiintymismeikeistä, jotka oopperassa tunnetusti on aika dramaattisia.
Esiintymismeikit ovat aika paksuja joten sitäkin tärkeämpää on huolehtia ihon säännöllisestä puhdistuksesta ja kosteutuksesta.
EI TUPAKKAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.En hauku Mattilan luonnollista ulkonäköä, vaan hänen jokerinaamaansa.
Anteeksi, että olen
Saat anteeksi tyhmyytesi, sillä kuka sinä olet arvioimaan kenenkään pistoshoitoja?
Raskaus/synnytys lyhentää telomeereja mikä nopeuttaa ihmisen vanhentumista.
Surullista että tämä naamio otetaan ennemmin kuin omat luonnolliset kasvot. Yksi ilahtunut hymy pyyhkäisee uurteet pois.