Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällä palstalla voi enää lainata tekstejä?

Vierailija
17.12.2025 |

Kaikki lainatut tekstit menee samaan harmaaseen laatikkoon kuin omakin teksti. Ennen pystyi sentään enterillä jaksottamaan oman kirjoituksen erikseen, ettei mennyt siihen samaan harmaaseen alueeseen. Nyt ei pysty sitäkään uudistuksen jälkeen.

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä toimii, välillä ei.

Vaihdoin selainta. Tuskin auttaa...

Vierailija
142/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lainattava teksti edes on kirjoituskentässä? Ei sitä siinä tarvita mihinkään. Paskasofta jos ei osaa hakea tekstiä siitä viestistä, johon vastataan. Pitkä lainaus vielä katkeaa, joten ei enää tiedä mihin kommentti oli vastauksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vịtun vaikeaa on laittaa se kursori sinne viimeiselle riville ja kirjoittaa viesti? Ei voi jumalauta helpompaa systeemiä enää olla, mutta näköjään sekin on joillekin saatanan tunareille ihan ylitsepääsemätön paikka. Kannattaisiko jättää koko internet väliin jos ei tuon vertaa onnistu?ai näin

kursori sinne viimeiselle riville ja kirjoittaa viesti

Näin. Vanhassa tuli joskus se punainen rivinvaihto näkyviin. En tiedä, miksei aina tullut, mutta kumminkin, jos kirjoitti sen punamerkityn rivin yläpuolelle, niin kirjoitus meni lainauksen kanssa samaan harmaaseen lokeroon. Jos sen alle, niin meni oikein.

Vierailija
144/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi riippua selaimesta tai kuinka tiukalla sen turva-asetukset ovat. Jotkut sivut eivät toimi suunnitellusti jos kaikki muut paitsi välttämättömät evästeet on estetty, moni sivu bugaa.

Vierailija
145/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lainaamasi viestiketjun viimeisen viestin jälkeen tyhjä rivi ja sitten oma viesti. Jos on useampi tyhjä rivi, menee harmaaseen pötköön.

Näinkö

146/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään muka ole samaa ongelmaa? Itse en pysty lainaamaan yhtään tekstiä ilman että menee siihen harmaaseen laatikkoon omakin kirjoitus. 

(Lisätty rivi)

Yllä oleva on lainausta. Lainattua tekstiä ei vaan erota mitenkään omasta tekstistä viestiä kirjoitettaessa.

Lainauksen lainaus.

Ja kun lainauksia katsoo kirjoitustilassa niin ei ole enää keinoa nähdä että mikä lainaus päättyy missäkin kohdassa. Nyt teksti on toki luettavaa eikä kapene yhden kirjaimen levyiseksi sarakkeeksi sisennysten vuoksi.

M60

Vierailija
147/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lainattava teksti edes on kirjoituskentässä? Ei sitä siinä tarvita mihinkään. Paskasofta jos ei osaa hakea tekstiä siitä viestistä, johon vastataan. Pitkä lainaus vielä katkeaa, joten ei enää tiedä mihin kommentti oli vastauksena.

joo

Vierailija
148/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita lainaamasi viestiketjun viimeisen viestin jälkeen tyhjä rivi ja sitten oma viesti. Jos on useampi tyhjä rivi, menee harmaaseen pötköön.

Näinkö

Menee se silti.

Vierailija
149/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode jonoutti kommenttini, jossa annoin neuvon. Onko sillä modella ehkä aivot narikassa? 🤣

Vierailija
150/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään muka ole samaa ongelmaa? Itse en pysty lainaamaan yhtään tekstiä ilman että menee siihen harmaaseen laatikkoon omakin kirjoitus.

Täytyypä kokeilla.
Saa nähdä, miten käy.

Näköjään hyvin kävi. Itsellä ei onnistu vaikka mitä tekisi....

Jotenkin block quotet ovat solmussa.

Eihän tämä palsta ole koskaan kovin hyvin toiminut.

Minä jo ehdin ajatella, että tämä uusi päivitys toisi vihdoinkin mukanaan sen ominaisuuden, että lainausrimpsu lyhenisi vanhimmasta viestistä alkaen, mutta eih... Edelleen, jos kertyy riittävän monta viestiä rimpsuun, lähtee se lyhenemään viimeisimmästä viestistä. Siinä taas ei ole mitään järkeä, kun yleensä tarkoitus on vastata sille, joka kirjoitti oman vastauksensa viimeksi.

Vierailija
151/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vịtun vaikeaa on laittaa se kursori sinne viimeiselle riville ja kirjoittaa viesti? Ei voi jumalauta helpompaa systeemiä enää olla, mutta näköjään sekin on joillekin saatanan tunareille ihan ylitsepääsemätön paikka. Kannattaisiko jättää koko internet väliin jos ei tuon vertaa onnistu?ai näin

Näinkö? 

Oisko nyt? 

Vierailija
152/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö

taas kokeilen =( 

153/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö

taas kokeilen =( 

Testi.

Lainauksessa ilmeisesti oli yksi tyhjä rivi lopussa. Jos kirjoitin heti perään niin päätyi osaksi lainausta.

Ja jostakin syystä ilman mitään selviä avainsanoja eka yritykseni laukaisi automaattimoderoinnin eli meni roskiin. 

M60

Vierailija
154/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppa on ikuinen, Puppa on ihana, Puppa on rakas, ou jee!🌈🥳👴🏻👍🏻🥳

Minulla tekee näin

ap

Hmm, outoa. 

Vierailija
155/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tekee näin

ap

Tee paremmin. 

Kerro toki miten.

Joko toimii lainausmerkit applella?

Vierailija
156/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tekee näin

ap

Tee paremmin. 

Kerro toki miten.

Joko toimii lainausmerkit applella?

ei toimi, ei

157/168 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode jonoutti kommenttini, jossa annoin neuvon. Onko sillä modella ehkä aivot narikassa? 🤣

Tämän kirjoitan viestiäsi heti seuraavalle riville. Viimeksi samasisältöinen viestini jäi moderoinnin vuoksi näkymättömiin.

M60

Vierailija
158/168 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kaikki lainatut tekstit menee samaan harmaaseen laatikkoon kuin omakin teksti. Ennen pystyi sentään enterillä jaksottamaan oman kirjoituksen erikseen, ettei mennyt siihen samaan harmaaseen alueeseen. Nyt ei pysty sitäkään uudistuksen jälkeen. ___________ Ei pysty lainaamaan, pitää kopioida. Ei myöskään pysty lihavoimaan sanoja tai käyttämään hymiöitä. Joku pelle nörtti on käynyt vähän ohjelmoimassa.

Testi.

Vierailija
159/168 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa ketjuissa voi lainata jotain kommentteja, joissain kaikkia, joissain ei mitään.

Vierailija
160/168 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tekee näin

ap

Tee paremmin. 

Ei auta yhtään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi