Miten tällä palstalla voi enää lainata tekstejä?
Kaikki lainatut tekstit menee samaan harmaaseen laatikkoon kuin omakin teksti. Ennen pystyi sentään enterillä jaksottamaan oman kirjoituksen erikseen, ettei mennyt siihen samaan harmaaseen alueeseen. Nyt ei pysty sitäkään uudistuksen jälkeen.
Kommentit (168)
Miksi lainattava teksti edes on kirjoituskentässä? Ei sitä siinä tarvita mihinkään. Paskasofta jos ei osaa hakea tekstiä siitä viestistä, johon vastataan. Pitkä lainaus vielä katkeaa, joten ei enää tiedä mihin kommentti oli vastauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vịtun vaikeaa on laittaa se kursori sinne viimeiselle riville ja kirjoittaa viesti? Ei voi jumalauta helpompaa systeemiä enää olla, mutta näköjään sekin on joillekin saatanan tunareille ihan ylitsepääsemätön paikka. Kannattaisiko jättää koko internet väliin jos ei tuon vertaa onnistu?ai näin
kursori sinne viimeiselle riville ja kirjoittaa viesti
Näin. Vanhassa tuli joskus se punainen rivinvaihto näkyviin. En tiedä, miksei aina tullut, mutta kumminkin, jos kirjoitti sen punamerkityn rivin yläpuolelle, niin kirjoitus meni lainauksen kanssa samaan harmaaseen lokeroon. Jos sen alle, niin meni oikein.
Voi riippua selaimesta tai kuinka tiukalla sen turva-asetukset ovat. Jotkut sivut eivät toimi suunnitellusti jos kaikki muut paitsi välttämättömät evästeet on estetty, moni sivu bugaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita lainaamasi viestiketjun viimeisen viestin jälkeen tyhjä rivi ja sitten oma viesti. Jos on useampi tyhjä rivi, menee harmaaseen pötköön.
Näinkö
M-1965 kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään muka ole samaa ongelmaa? Itse en pysty lainaamaan yhtään tekstiä ilman että menee siihen harmaaseen laatikkoon omakin kirjoitus.
(Lisätty rivi)
Yllä oleva on lainausta. Lainattua tekstiä ei vaan erota mitenkään omasta tekstistä viestiä kirjoitettaessa.
Lainauksen lainaus.
Ja kun lainauksia katsoo kirjoitustilassa niin ei ole enää keinoa nähdä että mikä lainaus päättyy missäkin kohdassa. Nyt teksti on toki luettavaa eikä kapene yhden kirjaimen levyiseksi sarakkeeksi sisennysten vuoksi.
M60
Vierailija kirjoitti:
Miksi lainattava teksti edes on kirjoituskentässä? Ei sitä siinä tarvita mihinkään. Paskasofta jos ei osaa hakea tekstiä siitä viestistä, johon vastataan. Pitkä lainaus vielä katkeaa, joten ei enää tiedä mihin kommentti oli vastauksena.
joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita lainaamasi viestiketjun viimeisen viestin jälkeen tyhjä rivi ja sitten oma viesti. Jos on useampi tyhjä rivi, menee harmaaseen pötköön.
Näinkö
Menee se silti.
Mode jonoutti kommenttini, jossa annoin neuvon. Onko sillä modella ehkä aivot narikassa? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään muka ole samaa ongelmaa? Itse en pysty lainaamaan yhtään tekstiä ilman että menee siihen harmaaseen laatikkoon omakin kirjoitus.
Täytyypä kokeilla.
Saa nähdä, miten käy.
Näköjään hyvin kävi. Itsellä ei onnistu vaikka mitä tekisi....
Jotenkin block quotet ovat solmussa.
Eihän tämä palsta ole koskaan kovin hyvin toiminut.
Minä jo ehdin ajatella, että tämä uusi päivitys toisi vihdoinkin mukanaan sen ominaisuuden, että lainausrimpsu lyhenisi vanhimmasta viestistä alkaen, mutta eih... Edelleen, jos kertyy riittävän monta viestiä rimpsuun, lähtee se lyhenemään viimeisimmästä viestistä. Siinä taas ei ole mitään järkeä, kun yleensä tarkoitus on vastata sille, joka kirjoitti oman vastauksensa viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vịtun vaikeaa on laittaa se kursori sinne viimeiselle riville ja kirjoittaa viesti? Ei voi jumalauta helpompaa systeemiä enää olla, mutta näköjään sekin on joillekin saatanan tunareille ihan ylitsepääsemätön paikka. Kannattaisiko jättää koko internet väliin jos ei tuon vertaa onnistu?ai näin
Näinkö?
Oisko nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö
taas kokeilen =(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö
taas kokeilen =(
Testi.
Lainauksessa ilmeisesti oli yksi tyhjä rivi lopussa. Jos kirjoitin heti perään niin päätyi osaksi lainausta.
Ja jostakin syystä ilman mitään selviä avainsanoja eka yritykseni laukaisi automaattimoderoinnin eli meni roskiin.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa on ikuinen, Puppa on ihana, Puppa on rakas, ou jee!🌈🥳👴🏻👍🏻🥳
Minulla tekee näin
ap
Hmm, outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tekee näin
ap
Tee paremmin.
Kerro toki miten.
Joko toimii lainausmerkit applella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tekee näin
ap
Tee paremmin.
Kerro toki miten.
Joko toimii lainausmerkit applella?
ei toimi, ei
Vierailija kirjoitti:
Mode jonoutti kommenttini, jossa annoin neuvon. Onko sillä modella ehkä aivot narikassa? 🤣
Tämän kirjoitan viestiäsi heti seuraavalle riville. Viimeksi samasisältöinen viestini jäi moderoinnin vuoksi näkymättömiin.
M60
Vierailija kirjoitti: Kaikki lainatut tekstit menee samaan harmaaseen laatikkoon kuin omakin teksti. Ennen pystyi sentään enterillä jaksottamaan oman kirjoituksen erikseen, ettei mennyt siihen samaan harmaaseen alueeseen. Nyt ei pysty sitäkään uudistuksen jälkeen. ___________ Ei pysty lainaamaan, pitää kopioida. Ei myöskään pysty lihavoimaan sanoja tai käyttämään hymiöitä. Joku pelle nörtti on käynyt vähän ohjelmoimassa.
Testi.
Toisissa ketjuissa voi lainata jotain kommentteja, joissain kaikkia, joissain ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tekee näin
ap
Tee paremmin.
Ei auta yhtään