Miten tällä palstalla voi enää lainata tekstejä?
Kaikki lainatut tekstit menee samaan harmaaseen laatikkoon kuin omakin teksti. Ennen pystyi sentään enterillä jaksottamaan oman kirjoituksen erikseen, ettei mennyt siihen samaan harmaaseen alueeseen. Nyt ei pysty sitäkään uudistuksen jälkeen.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vịtun vaikeaa on laittaa se kursori sinne viimeiselle riville ja kirjoittaa viesti? Ei voi jumalauta helpompaa systeemiä enää olla, mutta näköjään sekin on joillekin saatanan tunareille ihan ylitsepääsemätön paikka. Kannattaisiko jättää koko internet väliin jos ei tuon vertaa onnistu?
ei onnistu
ei onnistu2
Upuppup
Haloo
Vierailija kirjoitti:
Välillä toimii, välillä ei.
Mulla ei onnistu.
Kirjoitin kommentin: epähaloo -> Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Jaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään muka ole samaa ongelmaa? Itse en pysty lainaamaan yhtään tekstiä ilman että menee siihen harmaaseen laatikkoon omakin kirjoitus.
Täytyypä kokeilla.
Saa nähdä, miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään muka ole samaa ongelmaa? Itse en pysty lainaamaan yhtään tekstiä ilman että menee siihen harmaaseen laatikkoon omakin kirjoitus.
Täytyypä kokeilla.
Saa nähdä, miten käy.
Näköjään hyvin kävi. Itsellä ei onnistu vaikka mitä tekisi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän näyttää toimivan vielä paremmin. Näyttää siltä, että tuo lainausbugi on vihdoinkin korjattu, joka täällä on ollut monta vuotta.
Toimiiko nyt?
Eyh
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No nyt onnistui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
testing testing
Crast Test Dummies...toimiiko?
ei
Vierailija kirjoitti:
(Lisätty rivi)
Yllä oleva on lainausta. Lainattua tekstiä ei vaan erota mitenkään omasta tekstistä viestiä kirjoitettaessa.
M60
Vierailija kirjoitti:
Välillä on mennyt vanhassakin siihen harmaaseen lootaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin kommentin: epähaloo -> Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä kokeilla.
Saa nähdä, miten käy.
Jotenkin block quotet ovat solmussa.
Mulla menee harmaaseen laatikkoon, painoinpa enteriä yhden tai kymmenen kertaa. Ja kaikkea siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita lainaamasi viestiketjun viimeisen viestin jälkeen tyhjä rivi ja sitten oma viesti. Jos on useampi tyhjä rivi, menee harmaaseen pötköön.
Testi.
juu
Ei minulla mene harmaaseen lootaan. Koita laittaa rivejä väliin sen lainauksen ja oman tekstisi väliin. Jos se vaikka auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä kokeilla.
Saa nähdä, miten käy.
Jotenkin block quotet ovat solmussa.
Eihän tämä palsta ole koskaan kovin hyvin toiminut.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Lisätty rivi)
Yllä oleva on lainausta. Lainattua tekstiä ei vaan erota mitenkään omasta tekstistä viestiä kirjoitettaessa.
Lainauksen lainaus.
M60
Näinkö?