Mulla on sellainen olo että tää erotettu missi vielä voittaa tämän jutun
Koska onhan tää täysin absurdi juttu häntä kohtaan.
Kommentit (345)
Miten hyvänsä, mutta se ei muuta tosiasiaa, että hän on vuosiin kaunein missi Suomessa. 😛🌹
Persut edelleen luulee, että tämä on joku sisäpoliittinen myrsky vesilasissa. Tämä on ympäri maailmaa levinnyt paskamyrsky, joka pilaa Suomen maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit aasialaisen kulttuurin, niin veikkaisit toisin. Vahinkohan se tavallaan oli, mutta helvetin varomatonta huumoria. Missi levitti silmiä, kaveri otti kuvan ja jakoi tekstillä "kiinalaisen kanssa lähdössä syömään." Olisi pitänyt vähän ajatella mitä jakaa netissä. Missiä rankaistiin, mutta kuvan jakoi kaveri.
Huumoria, joka kertoo hänen ja hänen kaverinsa ajattelutavasta joka on rassistinen.
Eikö tuo kuvan ottanut ja julkaissut kaverinsa ollut venäläistaustainen.......?
Vierailija kirjoitti: En ymmärrä miksi ihmiset tässä syyttää sitä kaveria. Missihän oli siinä kuvassa itse, levittämässä silmiä, antoi ottaa kuvan ja antoi vielä sen julkaista (ei pyytänyt sitä poistamaan, tuominnut kuvaa itse) Kun kuvasta ekan kerran alkoi nousemaan myrsky, niin provosoi enemmän laittamalla omalle tililleen sen "muut vaan vihaa, mä oon finnairin businessluokassa" eikä vieläkään pyytänyt anteeksi tai vaatinut kuvan poistoa Tuo hänen reagointinsa se aiheutti sen, että kuva lähti kunnolla leviämään ja sen takia hän sen kruunun menetti. Missi siis: 1. Käyttäytyi rasistisesti 2. Antoi muiden julkaista rasistisen käyttäytymisen nettiin 3. Ei pyytänyt rasistisen kuvan poistamista tai tuominnut sitä itse 4. Pyysi vasta silloin anteeksi, kun menetti kruununsa
1) Teki ymmärtämättömyyttään rasistiseksi teoksi tulkittavissa olevan teon
2)---------------
3)---------------
4) Pyysi anteeksi rasistiseksi ymmärrettävissä olevaa tekoaan, jonka teon teki ilman tarkoitusta loukata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset saastuttaa maailmaa Temu-roskalla ja muulla p--skalla, ja rääkkää eläimiä. Ihmisoikeudet eivät ole siellä kunnossa. Kannustavat Venäjää kaiken lisäksi.
Ihan hyvä että niitä herjataan takaisin.
Lainaat sheikin ja niikon ajatuksia. Ihan oikein vähän näyttää niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittaa mitä? Ei hän ollut työsuhteessa.
Kyllä hän oli solminut missin TYÖN hoitamisesta missivuoden ajan. Se on työsopimus, joka purettiin yhtäkkiä.
Ei ole työsopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittaa mitä? Eipä se oikeudessa muuksi muutu, että maine meni jo.
Tiedä vaikka saa vielä isot korvaukset tästä jos todetaan että homma kustiin.
Missin tehtävä on olla Suomen edustaja. Rasistinen ulostulo ei sovi tehtävään.
Rasistinen ulostulo on kun olen paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan merkittävät korvaukset voi saada henkisestä kärsimyksestä ja menetetyistä ansiotuloista.
Ja mikähän on rikos, jonka uhrina hän on noihin korvauksiin oikeutettu?
Laiton irtisanominen?
Mistä työstä Sarah on laittomasti irtisanottu? Misseys ei ole työ, kuten sinulle on jo miljoona kertaa kerrottu.
Kyllä se on työhön verrattavissa oleva, vuoden mittainen sopimussuhde.
Vierailija kirjoitti:
Persut edelleen luulee, että tämä on joku sisäpoliittinen myrsky vesilasissa. Tämä on ympäri maailmaa levinnyt paskamyrsky, joka pilaa Suomen maineen.
Kukaan ei edelleenkään edes tiedä mikä ja missä on SUOMI!
Vierailija kirjoitti:
Ex-missi Sieppi oli "kiinalaisen kaa rapujuhlissa".
https://www.instagram.com/p/CEM0ycvge0m/?hl=fi
Mutta Sieppi on palstamammojen kiimainen palvonnan kohde, eikä tee mitään väärää.
Ex-missi saa tehdä mitä haluaa, koska edustaa vain itseään ja omaa yritystään. Missiorganisaatiolle on tilivelvollinen vain hallitseva missi.
Vierailija kirjoitti:
Ex-missi Sieppi oli "kiinalaisen kaa rapujuhlissa".
https://www.instagram.com/p/CEM0ycvge0m/?hl=fi
Mutta Sieppi on palstamammojen kiimainen palvonnan kohde, eikä tee mitään väärää.
Hän on ex missiä tuossa, ei miss Suomen tehtävissä. Jos sinä menet töissä ollessasi vittuulemaan pomollesi ja haukkumaan sitä niin saat potkut,jos se on ruuttåvön törkeää. Jos teet sen kun et enää ole työntekijä, et saa potkuja, ehkä kunniankoukkaussyytteen
Minulla on sellainen tunne, että tämä entinen missi tienaisi ilman missititteliä huomattavasti paremmin ilman Eerolan kauhukuvaa.
Missi näytti kauniilta väsyneenäkin, mutta huhhuh, Eerolan kuva toi muistot hiekkalaatikolta. Ziu ziu, ja dingdong, uskoisitko kuvan perusteella, että minä laadin lait.
Sillai kai, ja lälläti lää, mutta tulipahan nöyryytettyä suomalaista missiä, jonka isä ei ole suomalaista syntyperää. Eerolan äänet oli laskusuunnassa jo viime vaaleissa, ja jotta jää missin kiusaaja mieleen niin olkoon Eerolan kultiksi jäävä silmiänostattava kuva tulevissa vaaleissa joka kopissa. Jos hän seisoo sanojensa/tekojensa takana, tiedätte kyllä miltä hänen vaalijulisteensa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittaa mitä? Ei hän ollut työsuhteessa.
Kyllä hän oli solminut missin TYÖN hoitamisesta missivuoden ajan. Se on työsopimus, joka purettiin yhtäkkiä.
Ei ole työsopimus. Ja purkamiselle oli hyvät perustelut, kuten jokainen vähänkään edustamisesta ymmärtävä tietää. Ihan turhaan jankkaat omaa ymmärtämöttömyyttäsi aikuisten asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media ymmärtää itsekin tehneensä pahan ylilyönnin tässä asiassa, mutta sen myöntämisen sijaan tykittävät vain lisää ja kiikuttavat korvat punaisina studioihin sekä lehtien palstoille kaikenmaailman "asiantuntijoita" vakuuttelemaan kuinka tittelin vieminen missiltä oli oikea päätös.
Jos joku pilasi Suomen maineen niin MEDIA
Asianomaiset henkilöt ovat omin käsin poistaneet kuvat sosiaaliseen mediaan. Pitäsi tajuta, että se www nettiosoitteen edessä tarkoittaa world wide web ja että internet on miltein rajaton paikka, jossa kaikki tapahtuu reaaliajassa. Syyllinen ei ole sosiaalinen eikä perinteinen media. Syyllisiä ovat asianomaiset itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä missi, tai oikeammin hänen kaverinsa, mokasi. Siitä ei pääse mihinkään. Mutta kyllä hän on kaunein missi pitkiin aikoihin ja saa varmasti Sieppimäistä bisnestä tulille influensserina. No, ei ehkä Aasian maissa, mutta muuten.
Tuskin, koska kukaan ei halua tehdä yhteistyötä tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missi on jo päässyt käymään Universum-kisoissa, joten ihan sama vaikka korvaavaksi missiksi valittaisi nyt Tarja Halonen tai joku muu.
Ja ne kisat jörjestessiin Aasialaisessa maassa, Thaimaassa. Eikö tätä missiä yhtään hävetä?
Siellähän oli skandaalia kun kisan johtoon kuulunut thaikkumies loukkasi rumasti joitakin valkoihoisia missejä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit aasialaisen kulttuurin, niin veikkaisit toisin. Vahinkohan se tavallaan oli, mutta helvetin varomatonta huumoria. Missi levitti silmiä, kaveri otti kuvan ja jakoi tekstillä "kiinalaisen kanssa lähdössä syömään." Olisi pitänyt vähän ajatella mitä jakaa netissä. Missiä rankaistiin, mutta kuvan jakoi kaveri.
Huumoria, joka kertoo hänen ja hänen kaverinsa ajattelutavasta joka on rassistinen.
Eikö tuo kuvan ottanut ja julkaissut kaverinsa ollut venäläistaustainen.......?
Ei vaan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan merkittävät korvaukset voi saada henkisestä kärsimyksestä ja menetetyistä ansiotuloista.
Ja mikähän on rikos, jonka uhrina hän on noihin korvauksiin oikeutettu?
Laiton irtisanominen?
Mistä työstä Sarah on laittomasti irtisanottu? Misseys ei ole työ, kuten sinulle on jo miljoona kertaa kerrottu.
Kyllä se on työhön verrattavissa oleva, vuoden mittainen sopimussuhde.
Ei ole. Missi tekee työsopimuiksen vasta sitten, jos joku firma haluaa hänet palkata esim. promotytöksi tilaisuuteensa. Missiorganisaatio on vain manageritoimisto, joka myy missiä hommiin. Se ei ole missin työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos näytän työpalaverissa persettä ja ryssin miljonadiilin, minun pitää olla oikeutettu korvauksiin menetetyistä ansiotuloista. Perusteluna se, että aiemman kolleegat ovat osanneet käyttäytyä asiallisesti.
t. ap:n logiikka
Hän ei tehnyt mitään mikä olisi ollut pahansuopaa, siis loukkaavan rasistista. Rasismi on siis tässä täysin puolestaloukkaantujien silmissä ja missi itse ei edes postannut kuvaa, eli sattui puhdas kömmähdys. Tyylirikko nuorilta ihmisiltä jollainen on todella helppo nähdä missä päin maailmaa tahansa. Nyt tämä sattumus on valjastettu täysin poliittiseksi lyömäaseeksi ja se halutaa tulkita tahallisesti mahdollisimman pahansuovaksi tai loukkaavaksi.
En halua elää Suomessa missä on tälläinen ajattelutapa missä et pääse itse kertomaan koko tilannetta vallitsee.
Tai missä ylipäätään menetät työsi tälläisestä. Ajatus on oikeasti karmaiseva. Ihmisten on saatava heittää huonoakin huumoria joutumatta pelkäämään jotain randomkyylää joka ilmiantaa heidät. Julkisesta joukkokivityksestä puhumattakaan.