Mulla on sellainen olo että tää erotettu missi vielä voittaa tämän jutun
Koska onhan tää täysin absurdi juttu häntä kohtaan.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittaa mitä? Eipä se oikeudessa muuksi muutu, että maine meni jo.
Ihan merkittävät korvaukset voi saada henkisestä kärsimyksestä ja menetetyistä ansiotuloista.
Höpöhöpöä. Et näemmä tunne lainsäädäntöä kovinkään hyvin. Henkinen kärsimys! Salli mun nauraa
Voitta minkä jutun? Että hän pääsee takaisin miss Suomeksi vai? No se on fakta, että mikään firma ei halua tätä edustamaan itseään. Voi saada jokun rahallisen korvauksen, mutta mainejaitta tuli hänellekin tästä. Jos haluaa solejulkkikseksi js sitä kautta töitä, niin mikään brändi ei tule tekemään tämän kanssa yhteistyötä. Olisi hoitanut tämän jutun niin, että a) pyytänyt kunnolla ja oikeasti anteeksi ja b) ollut hissukseen sen jälkeen ja c) kohun laskeuduttua olisi antanut johonkin naistenlehteen haastattelun,.missä olisi kertonut tästä kohusta ja miten pahoillaan on siitä ja kertonut että se johtui ajattelemattomuudesta ja typeryydestä-> hön olisi saanut anteeksi. Mutta kun toimii näin, niin ei saa. Hänelle koituu Jari Sillanpään kohtalo. Tai hän voi hakea Persujen kansanedustajaksi aina. Mutta tällä tavalla toimimalla lisää vain omaa mainehaittaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media ymmärtää itsekin tehneensä pahan ylilyönnin tässä asiassa, mutta sen myöntämisen sijaan tykittävät vain lisää ja kiikuttavat korvat punaisina studioihin sekä lehtien palstoille kaikenmaailman "asiantuntijoita" vakuuttelemaan kuinka tittelin vieminen missiltä oli oikea päätös.
Suomen medialle ihan paskan hailee, mutta kun tämä on mediassa ympäri maailmaa, eikä se persujen *vitsi vitsi, sori sori* hokemisella tule pois kansainvälisestä mediasta.
Suomen mediastahan ne lehdet muissa maissa juttunsa keksii. Joten on todellakin merkitystä sillä, mitä Suomen media kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan tarkoittaa sitä, että missin on palkannut tunnetun asianajajan. Luulen, että ex-missi voi saada korvauksen korkeintaan hyllytyksestä. Hän on itse kertonut julkisuuteen, että halusi sen lehdistön tiedotustilaisuuden puheenvuoroineen. Maineen pilaamisesta tuskin voi silloin syyttää organisaatiota.
Hyllytyksestä ei voi saada korvauksia, koska Miss Suomi ei ole työsuhde. Miss Suomi on titteli, jonka antaja voi ihan vapaasti valita kenelle sen myöntää ja kenelle ei. Yhtäkään lakia ei ole rikottu tässä "erottamisessa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä vaikka saa vielä isot korvaukset tästä jos todetaan että homma kustiin.
Missin tehtävä on olla Suomen edustaja. Rasistinen ulostulo ei sovi tehtävään.
Ei tuo missijärjestö ole mikään virallinen valtiollinen organisaatio eikä virallinen valtion edustaja ulkomaiden suuntaan.
Kai niitä löytyy monenlaista porukkaa mielipiteineen mölyämässä ja hörhöilemässä kuka mistäkin asiasta eikä niistä mitään valtioitten välisiä kriisejä ole ennen kehitetty.
Voittoa tavoitteleva yritys tuokin on
Vierailija kirjoitti:
Moni lehti, viimeksi eilen Seiska on kirjoittanut missin itse julkaisseen kuvan tämän tekstin kera. Tämähän ei ole totta. Missin kaveri julkaisi sen omalla suljetulla tilillään. Näin ollen moni ip-lehti on syyllistynyt valheelliseen uutisointiin.
Medialukutaitosi on 0.
Siellä yleisemmin kirjoitetaan, että kun tuohon itse kuvaan ihmiset reagoivat, niin tämä Missi yllytti kuvaan reagointia postaamalla kuvan itsestaan finnairin business luokassa ja teksti ol ijotain "muut riehuu vihasta ja mä vaan istun täällä finnairluokassa" tai jotain tuollaista. Eli hän provosoi ihmisiä lisää, sen sijaan, että olisi pyytänyt heti kuvan poistoa ja pyytänyt asiaa anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Moni lehti, viimeksi eilen Seiska on kirjoittanut missin itse julkaisseen kuvan tämän tekstin kera. Tämähän ei ole totta. Missin kaveri julkaisi sen omalla suljetulla tilillään. Näin ollen moni ip-lehti on syyllistynyt valheelliseen uutisointiin.
Sillä ei ole vitinkaan väliä, vaikka sen kuvan olisi julkaissut Aku Ankka tai Jeesus. Hän itse venytti silmiään ja antoi ystävänsä ottaa kuvan ja julkaista sen. Hön itse ei pyytä yt oikeasti anteeksi. Hän itse vahvisti oman näkemyksensä TikTok kommentillaan. Tyhmä mikä tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Lehdet ovat vääristelleet totuutta ja heidän pitää lain mukaan vähintään julkaista oikaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan merkittävät korvaukset voi saada henkisestä kärsimyksestä ja menetetyistä ansiotuloista.
Ja mikähän on rikos, jonka uhrina hän on noihin korvauksiin oikeutettu?
Tehdyn sopimuksen oikeudeton purku ja tästä johtuvat työtulojen menetykset.
Kuolen nauruun ajatukselle, että Suomessa voisi saada merkittäviä korvausta henkisestä kärsimyksestä tällaisessa tapauksessa. Kun ei niitä makseta edes väkivaltaisen raiskauksen uhrille kuin muutama satanen.
Vierailija kirjoitti:
Ja meinaat, että siitä jotain rankkua tulee? :D Maailmassa, jossa ko. lehtien päätyö on julkaista enemmän tai vähemmän muunneltua totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole vitinkaan väliä, vaikka sen kuvan olisi julkaissut Aku Ankka tai Jeesus. Hän itse venytti silmiään ja antoi ystävänsä ottaa kuvan ja julkaista sen. Hön itse ei pyytä yt oikeasti anteeksi. Hän itse vahvisti oman näkemyksensä TikTok kommentillaan. Tyhmä mikä tyhmä.
Et ymmärrä pointtia. Jos ystävä on julkaissut sen, ei lehdellä ole oikeutta väittää Sarahin olevan kuvan julkaisia. Ihan yksinkertaisia juttuja nämä.
Hän saattaa saada korvauksen sopimuksen rikkomisesta, sen näkee, mutta miss Suomen titteliä ei enää saa, tao jos saa niin kukaan ei halua hänen kanssaan tehdä yhteistyötä. Koska a) on imagohaitta ja b) on osoittanut kaikella toiminnallaan, että on hankala ja vaikea tyyppi.
Vierailija kirjoitti: Voittaa miten? Hänet tullaan muistamaan siitä, että pilasi Suomen maineen ja välit aasiaan. Kiitos vaan, kuka haluaa tuollaisen töihin omaan firmaan? Siinä menee firmankin maine.
Niinpä, ei taida olla asiaa enää muualle kuin persujen kansanedustajaksi.
Missit yrittävät joskus ottaa kauneuskuvia itsestään, kuin kissa tai kissan katse. Ehkä tämä kuva oli sitten vähän mennyt eri suuntaan, vahingossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan sama tyyppi, joka kuvitteli Vornasen aseenkantoluvan antaneen Vornaselle oikeuden ampua kännipäissään, kun kiukutti.
Vierailija kirjoitti:
Siis ottamatta kantaa mihinkään muuhun mitä tämä juttu on poikinut, niin se alkuperäinen syy ja tapa erottaa tämä missi on kyllä käsittämätön.
Suomessa vaikuttaa viides kolonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Lehdet ovat vääristelleet totuutta ja heidän pitää lain mukaan vähintään julkaista oikaisu.
Ja luulet, että jollain parin rivin pikkupräntillä asia on kuitattu? :D Kuinka hukassa voikaan ihminen olla todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän on rikos, jonka uhrina hän on noihin korvauksiin oikeutettu?
Tehdyn sopimuksen oikeudeton purku ja tästä johtuvat työtulojen menetykset.
Ensinnäkin miss Suomella ei ole mitään "kiinteitä" työkeikkoja. Eli ei ole mitään kiinteitä työtuloja. Tulot tulevat siitä haluaako joku yritys palkata miss Suomen.
Miss Suomi saattaa kaudellaan tienata vaikka 9000€.