HS: 40 nuorta pahoinpidellyt satunnaisia ohikulkijoita Helsingissä
Kommentit (267)
Tuskin saavat ansaitsemiaan rangaistuksia.
Minun nuoruudessa osattiin tapella, mutta suomalaiset on aina nöyriä ottamaan turpiinsa. Se on osa sisukkuutta ja uhriutumisen menttaalintteenttia.
Ennen miehet osasi hyppelehtiä edas takaisin ja sivuille. Silloin ryöstäjät eivät osuneet laajakaarisilla iskuillaan leuan ja leukojen perille asti. Liikkumattomuuden syytä ja coopertestijuoksutason laskun syytä nykyinen tason lasku.
Vierailija kirjoitti:
Ennen miehet osasi hyppelehtiä edas takaisin ja sivuille. Silloin ryöstäjät eivät osuneet laajakaarisilla iskuillaan leuan ja leukojen perille asti. Liikkumattomuuden syytä ja coopertestijuoksutason laskun syytä nykyinen tason lasku.
Kupeerkeikka hallittiin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VOISKO NÄMÄ NUORET JA VANHEMPANSA KARKOTTAA SUOMESTA, KIITOS. !
Suomen kansalaisia ei voi karkottaa.
Tuskin ovat kaikki Suomen kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudessa osattiin tapella, mutta suomalaiset on aina nöyriä ottamaan turpiinsa. Se on osa sisukkuutta ja uhriutumisen menttaalintteenttia.
Muistan miten omassa nuoruudessani 80-luvulla porukka teki näyttäviä potkuja ilmaan ja tiputti usein vastapuolen niin. Farkut jalassa. Nykynuoret ei osaa tai uskalla tapella, vaan mieluummin nuolevat kengät kuin ottavat riskin. Toki nämä tulevat laumoina päälle, mutta ainakin ennen vanhaan kaveria puolustettiin ja pistettiin karate-potkua päähän ja nyrkkirautaa silmään porukalla jos tarve vaati. Nykyään taitavat jättää kaverin susille ja juoksevat itse karkuun. Ei ole sellaista itsetuntoa enää joka pakottaisi ottamaan matsin ja taistelemaan vastaan.
Isommat silmälaput tilaukseen!