HS: 40 nuorta pahoinpidellyt satunnaisia ohikulkijoita Helsingissä
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi puuttua näiden tekemisiin, kohta tulee somaliasta ja muutamasta arbimaasta nootti, että suomalainen tuonti lopetaan niihin maihin.
Noissa maissa ei selvitäkään pelkällä ymmärtämisellä ja nuorisopsykologeilla. Siellä joutuu rankempaan käsittelyyn.
Pelihetkiä. Värinää. Kun väkiluku kasvaa 35 vuodessa 600 000:lla, niin mitä odottitte?
He ovat vain väärinymmärrettyjä neroja! Jos annamme heille aidon mahdollisuuden, tulee heistä jokaisesta neurokirurgi! He rikastuttavat ummehtunutta kulttuuriamme mitä ihanammilla tavoilla! Olen niin iloinen, että he ovat Suomessa <3
t. Vihervassu
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisuus pitäisi myöntää ehdollisena. Perumismahdollisuus jos perseilee.
Outoa, ettei laissa ole sellaista pykälää, jossa vaaditaan nuhteetonta käytöstä. Jos tekee rikoksen, pitäisi sen automaattisesti tarkoittaa karkoituspäätöstä.
Voisko joku tehdä kansalaisaloitteen, että kansalaisuus myönnettäisiin ehdolisena? Rikokset ja rötöstelyt > kansalaisuuden peruminen ja ulos maasta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Aatu sittenkin oikeassa aikanaan näiden suhteen?
Kyllä! Tästä olen Aatun kanssa samaa mieltä. Niin olen myös vegaani kuten hänkin oli.
Taisi olla vuosi 2015 kun teinipoikajoukko seurasi tyttöä ja raiskasi. Tästä ei enää uutisoitu. Tuliko tekijöille minkäänlaista tuomiota?
Meidän perhe muutti rikollisuutta pakoon Helsingistä Espooseen. Valmiudet on muuttaa vieläkin kauemmas tai kokonaan pois maasta.
Vierailija kirjoitti:
Me on hävitty tää peli!
Se on kyllä totta.
Kohta jauhetaan A-Studiossa ja A-Talkissa ja ties missä. Riidellään ja vastaväitellään. Nämä eivät nyt auta asiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhe muutti rikollisuutta pakoon Helsingistä Espooseen. Valmiudet on muuttaa vieläkin kauemmas tai kokonaan pois maasta.
Tuttavaperheen poika ryöstettiin Espoossa puukolla uhaten. Takki, kengät ja reppu vietiin. Tekijät olivat poliisille tuttua väkeä. Tämä perhe oli itsekin ulkomailta ja isän työn takia olivat tänne Suomeen muuttaneet.
Tässä voi olla järjestäytynyt rikollisuus taustalla. Aikuiset miehet värväävät juuri tällaisia ryöstelijäpoikia isompiin rikoksiin. Joten vastassa on lopulta paljon suurempi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Aatu sittenkin oikeassa aikanaan näiden suhteen?
Aika huonosti tunnet Aatun. Hänhän veljeili muslimien kanssa ja käytti heitä juutalaisvastaisissa operaatioissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tehdä kansalaisaloitteen, että kansalaisuus myönnettäisiin ehdolisena? Rikokset ja rötöstelyt > kansalaisuuden peruminen ja ulos maasta.
Myöhäistä. Nämä ovat syntyneet Suomessa, ei ole mitään mihin palauttaa.
Vaihdan Pasilassa Joensuun junaan ja joskus vaihtoväli on sen verran että joutuu pyörimään hetken ostoskeskuksessa. Olen järkyttynyt kun ei paljon kantiksia enää näy.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, koska kansainväliset sopimukset. Koskeen tosin vain Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan Pasilassa Joensuun junaan ja joskus vaihtoväli on sen verran että joutuu pyörimään hetken ostoskeskuksessa. Olen järkyttynyt kun ei paljon kantiksia enää näy.
Ei ihmiset enää liiku julkisilla paikoilla kun tietävät menon. Silti tälle ei haluta tehdä mitään, mikä on outoa. Tämä on lammaskansa, joka tulee syödyksi.
Sudet ovat saapuneet lammaslauman keskelle.
Mutta Suomi se vaan orjallisesti noudattaa Eu:n agendaa.
Vaikka Suomella ei ole enää varaa m. muuttoon. Niin homma vaan jatkuu velkarahalla.
Jokuhan juuri ehdotteli sharia-lakeja Suomeen.
Kannatan, sillä niiden mukaan ryöstelijöiltä katkaistaan kädet ranteesta varoitukseksi muille.
Molempia, jotka vihervassari-perskeko rajat ammollaan haali tänne.