Olen enemmän Jani Mäkelän kannalla. A-Studio. Hänen kannanotossa paistaa inhimillisyys
Inhimillisyys on kai lopultakin se, mitä haetaan ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011697431.html
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa miten vihervassarien koko elämä pyörii keksityn keinotekoisen rasismin ja vihapuheen ympärillä.
Me kattoo juhon ja sebastianin facet, ei niitä juttuja ole mitkään vihervassarit keksineet.
Ai et osaa? No sen arvasin, sulla suppee tiedonhankinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa miten vihervassarien koko elämä pyörii keksityn keinotekoisen rasismin ja vihapuheen ympärillä.
Me kattoo juhon ja sebastianin facet, ei niitä juttuja ole mitkään vihervassarit keksineet.
Miten itse koet rasismin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ainakaan ole mikään hönökki ja puolusta hallituspuoluetta johon hönökit äänestäneet hönökkejä edustajia.
Samaa mieltä! Mäkelä oli ainoa järkevä tässä asiassa. Kokoomuksen edustaja sai aikaan sen että media otti Orpon nyt hampaisiinsa. Tuppuraisen päännyökyttelyä ei viiti katsoa eikä kuunnella, pelkkä puhuva pää.
Vassareiden vaikuttamisyritystä tämä kaikki on. Kun ei ole enää muuta keinoa oikeistohallitusta syyttää, niin syytetään keksitystä rasismista ja kaivetaan päivästä toiseen jotain asiaan liittyvää. Nyt kaivettu myös se valetoimittaja antamaan säälipiolustelua siitä miksi nauhoitti Sarahin anteeksipyynnön ja lähetti sen Kiinaan. Pelkkää median selittelyä kaikki! Näin se vassarivaikutus toimii!! Oikeistohallitus pitää saada kaadettua keinolla millä hyvänsä, vaikka kyse ei alunperinkään ollut rasismista. Valitettavaa oli, että sekä kokoomus että lähti vaikuttamiseen mukaan ja pasko omiin housuihinsa. Eerolankaan ei olisi pitänyt lähteä nöyristelemään yhtään.
Danderepipo kirjoitti:
Mä voisin lahjoittaa Persuille omat neuroleptini, kun hybridivaikuttamista nähdään siellä missä oma reflektointi loppuu ja kaalinkäry alkaa :)
Tyhmä!! Luuletko sinä että persut ja Mäkelä sen keksi. Ota selvää asioista ja öyhötä vasta sitten.
Ihmetyttää todella paljon kuinka tuo Mäkelä voi olla noin järkyttävän tyhmä. No, joka tapauksessa tässä kohden pitää tehdä tietyt johtopäätökset: persuilveilijöille kenkää. Paska osui taas kerran tuulettimeen heidän toimestaan ja tällä kertaa sen verran isosti, ettei tätä voi enää maton alle lakaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä säälittävää katsoa, kun tuo Makelä yritti kertoa jotakin omaa tarinaa jostakin hybridioperaatiosta. Mitenköhän se liittyi persujen edustajien silmienvenyttelyyn?
Se on se mutkuilu. Kun on riittävän tyhmä niin ei ymmärrä että kaikki muut eivät ole yhtä tyhmiä :D
Ei Mäkelä mitään keksinyt! Vassaripellet vääristelevät jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viher-vassarit kokevat sen päänhieronta kuvana, jonka kaveri jakoi ja kommentoi ja jonka joku petturikaveri jakoi julkiseksi. Kateus on perisynti, johon kuolee kateellinen itse eka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä olen samaa mieltä, että Miss Suomen anteeksipyynnön olisi pitänyt riittää ja hän olisi saanut pitää kruununsa. Sen sijaan ps:n kansanedustajien silmienvenyttelyt menivät liian pitkälle.
Öäh, nyt et muista, että noin kuukausi sitten oli vastaava kohu Thaimaan miss Universum kisoissa. Heti perään miss Suomi onnettomasti aiheutti saman kohun. Että nyt sitten ps meni sotkemaan lusikkansa soppaan vain saadakseen mediatilaa. Ja sehän menikin yllättävän nopeasti vi**iksi.
Muistan kyllä tuon kohun, mutta ei se tähän liity millään tavalla.
Ai ei liity? Se ei siis liity, kun ensin miss Mexico venyttelee silmiään ja haukkuu kaikki thaikut ja muut aasialaiset samoiksi pa**oiksi kiinalaisiksi, ja vielä videon kera. Eletäänkö vähän umpiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ovat heikkoja, haurasmielisiä ja yksinkertaisia laumeläimiä. Eivät he osaa ajatella omilla aivoillaan. Heidän "ajattelunsa" perustuu tunteisiin ja luuloihin. Ymmärrystä ei muuhun riitä. Suvaitsevaisuus on heistä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Danderepipo kirjoitti:
Mä voisin lahjoittaa Persuille omat neuroleptini, kun hybridivaikuttamista nähdään siellä missä oma reflektointi loppuu ja kaalinkäry alkaa :)
Tyhmä!! Luuletko sinä että persut ja Mäkelä sen keksi. Ota selvää asioista ja öyhötä vasta sitten.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011693173.html
No kiinako se pakotti ottamaan naamanvääntelykuvat ja julkaisemaan someen?
Kiusaaminen ja toisten ominaisuuksilla irvailu ei ole koskaan inhimillistä eikä empaattista.
Sitä voi toki olla vaikea ymmärtää jos ei ole koskaan itse ollut sellaisen "huumorin" kohteena.
Mäkelän ulosanti niin huonoa että piti pinnistellä kuullaksern hänen puhettaan. Tuossa asemassa olisi suotavaa artikuloida selvästi, olipa puheen sisältö sitten millaista tahansa. Jos on puhevika, siihen saa apua.
Tuhmat vassarit kun laittavat lapsellisia kuvia ja tekstejä eliittimme ( kansanedustajat, meppi) face-sivuille
Onko ok että persujen edustaja väittää julkisesti Ylen haastatteleman Kiinassa asuvan yrittäjän olevan Kiinan kätyri?
Täällä olevat eivät siis osaa mennä faceen kun satuilevat vihervassareista.
Aika vahva totuudenkieltolinja on nyt päällä.
Pitänee kysyä aina ensin itämaista miten tulisi reagoida kun omassa maassa jengi hyökkää yhden kimppuun ja muutama pistää itsensä likoon puolustaakseen häntä. Siinä ehtii kokemattomat ja nuoremmat saada pahoja traumoja kun odotellaan mitä somessa - toisella puolella maapalloa - meistä ajatellaan. Tai siis heistä, joille tärkeintä on se mitä mieltä heistä ollaan toisella puolella maapalloa, sen perusteella, mitä somessa kukin osallistuja on asian ymmärtänyt ja heikohkolla englannin kielellä sinne kirjoittanut. Koska keski-ikäiset naisetkin haluavat harjoittaa englannin taitojaan, vaikka itse kirjoitus onkin vedetty mutulla.
Oma kansa ensin -ajatteluhan on vaarallista.
Avara luonto: Tutkijat löytäneet selkärangattoman apinalajin
Jännän näköinen otus tuo Janisimpanssicus Persudidae
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää todella paljon kuinka tuo Mäkelä voi olla noin järkyttävän tyhmä. No, joka tapauksessa tässä kohden pitää tehdä tietyt johtopäätökset: persuilveilijöille kenkää. Paska osui taas kerran tuulettimeen heidän toimestaan ja tällä kertaa sen verran isosti, ettei tätä voi enää maton alle lakaista.
Sinä se tyhmä olet. Tuppurainen sinun idoli. On sitä niin vastenmielistä kuunnella. Kokoomus teki tyhmästi kun lähti kommentoimaan. Ainoastaan keskusta on ollut viisas tässä asiassa. Ei ole paljon hölissyt ja pisteitä sataa. Samoin Lindtman, miksi hän ei ole kommentoinut mitään? Siksi kun tietää mitä tuo kohu todellisuudessa on. Hiljaa on ja pää pusikossa, antaa Tuppuraisen hoitaa tämänkin. Raukka mies se Lindtman. Hyi olkoot!
Ja ylläripylläri HS teki gallupin Kuinkas muuten, kuten aina, kun turhasta on kohu nostettu. Kyselyt kohdistuivat varmasti taas Itä-Helsinkiin ja Itärajalle.
Dandere-hahmon pääpiirteet ovat:
Ujous ja hiljaisuus: He ovat tyypillisesti hiljaisia, introverttisiä ja epäsosiaalisia. He eivät yleensä puhu, ellei heitä puhutella, ja silloinkin vastaavat hyvin vähän.
Sisäinen lämpö: Ujon ja ilmeettömän ulkokuoren alla on pehmeä, lämmin ja rakastava sisus.
Avautuminen läheisille: Hahmo avautuu ja muuttuu puheliaammaksi sekä hellemmäksi vasta, kun hän tuntee olonsa mukavaksi ja turvalliseksi ihastuksensa tai ystäviensä kanssa.
Esiintymishaluttomuus: Heidän hiljaisuutensa johtuu usein pelosta sanoa jotain väärää tai joutua kiusalliseen sosiaaliseen tilanteeseen, joten he pysyttelevät mieluummin hiljaa.