Tykkäättekö Vimman mekoista?
Mä olen jotenkin nyt ihastunut näihin:
https://www.vimmacompany.com/collections/mekot-ja-hameet/page/4/
Kommentit (7)
Mulla on sellainen Vimman hapsumekko ja ikinä en ole saanut niin paljon mistään vaatteesta kehuja
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisin niissä juuri Vauva-palstan haukuttavalta mummelilta, joka luulee olevansa nuorekas ja peittää riippuvat läskinsä väljiin telttoihin onnistumatta siinä. Vielä jalkoihin maiharit, värikkäät sukkkahousut ja päähän paksukehyksiset silmälasit, korviin turkoosit laserleikatut vanerikorvikset riippumassa ja joku puupallohelmikaulakoru. Ja sit laivaristeilylle ja skumpalle tyttökavereiden kanssa. Just sellaiset mekot
Kertoisitko, miten sinä pukeudut?
Tykkään kovasti Vimmasta, mutta Love -teksti alkaa hieman kyllästyttää, eli ei kovin monta sellaisella printillä yhdelle henkilölle ehkä mene kaupaksi.
En tykkää noitten mallitytöistä varsinkaan siitä Emiliasta joka näytteli siinä Vaihdevuosi tv-sarjassa.Jätän väliin nuo vaatteet kun ärsyttää katsoa noitten mallien rumia naamoja kera tekopirteiden kuosien ja varsinkin kera äidin valvova silmä nimisen kuosin! Inhottava nimi kuosille! Inhoan tuollaista käsitystä äitiydestä valvojana ja ylipäätään kaikenlaista kyttäämistä!
Juu ei. Ei noita voi missään pitää. Osa näyttää yöpaidoilta. Värit ja muodot ovat aika kaameita.
Argh, just sellaista Maria Veitola -tyyliä, mitä inhoan.
🇺🇦🇮🇱
Näyttäisin niissä juuri Vauva-palstan haukuttavalta mummelilta, joka luulee olevansa nuorekas ja peittää riippuvat läskinsä väljiin telttoihin onnistumatta siinä. Vielä jalkoihin maiharit, värikkäät sukkkahousut ja päähän paksukehyksiset silmälasit, korviin turkoosit laserleikatut vanerikorvikset riippumassa ja joku puupallohelmikaulakoru. Ja sit laivaristeilylle ja skumpalle tyttökavereiden kanssa. Just sellaiset mekot