Pitääkö Lasse Lehtosenkin ottaa itseään buutseista kiinni ja lakata olemasta sairas, niinkuin köyhienkin
Vai onko suhtautuminen eri, kun kyseessä on porvari. Itse henkilökohtaisesti toivon hännelle kaikkea hyvää, pikaista paranemista.
Olen vain huomannut, että empatia loppuu kun kyseessä on joku normaali duunari joka sairastuu, täälläkin riekutaan ja kiljutaan yötä päivää ja haukutaan heitä. Ihminen voi joutua työttömäksi, ihminen voi sairastua, kovan linjan fanaatikot haluavat köyhien vain kuolevan.
Kommentit (135)
Kyllä sairaanakin pitää mennä töihin. Menkää töihin, menkää töihin.
Sairaus, työkyvyttömyys ja krooninen sairaus on semmoinen juttu, jonka voi vaan naks napsauttaa pois päältä ja mennä töihin. T.Kokoomus
Enpä saanut selkärankareumani vuoksi sairauslomaa. Lähihoitajan töitä on painettava, vaikka selkä huutaa hoosiannaa, nostellessa asukkaita. Ei mene tasan nallekarkit " demokraattisessa Suomessa".
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa miten Lasse Lehtosen sairastuminen estää Kelan toiminnan tervehdyttämisen.
Eikös sinne laitettu joku kokoomuslainen nyt Kelan hallituksen puheenjohtajaksi plus joku sijaistamaan Lehtosta?
Kauppalehti oli jo haaskalla ja vaati aikansa eläneen Kelan koko rakenteen purkamista ja mylläämistä.
Tulee mieleen, oliko tämä tahallinen juoni viedä ihmisiltä vähimmäisturva tuhoamalla koko Kela tällä sekoilulla?
Höpsis, Kelan lääkäri tekee diagnoosin ja myöntää vaikka viisi vuotta saikkua. Palkka juoksee koko ajan ja autokuski ajaa minne halutaan. Tai jos halutaan ulkomaille niin ykkösluokassa tai lanssilennolla kansan piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja persujen valinta. Mikä voi mennä pieleen??
Ensimmäinen sairauslomapäivä on sentään palkaton?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ja miksei voi tulla tavallisella koneella, kun kohta on kuitenkin taas työkunnossa? Kai itse maksaa koneen, kun itse sairauslomallaan päätti lähteä törttöilemään.
Olen valmis lyömään kunnollisen gin tonicin verran vetoa, että hetken toivuttuaan Lehtonen reippailee itsensä taas kaikkien medioiden etusivulle, oli saikkua tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ja miksei voi tulla tavallisella koneella, kun kohta on kuitenkin taas työkunnossa? Kai itse maksaa koneen, kun itse sairauslomallaan päätti lähteä törttöilemään.
Olen valmis lyömään kunnollisen gin tonicin verran vetoa, että hetken toivuttuaan Lehtonen reippailee itsensä taas kaikkien medioiden etusivulle, oli saikkua tai ei.
Lehdissä oli juttua, että Lehtosen sometili oli jälleen aktivoitu. Vaikka äiti ja vaimo määräsivät Lehtosen deaktivoimaan tilin ja sometauolle.
Ehkä kohta näppis taas laulaa ja saadaan kuulla Lehtoselta itseltään tilitys tästä kohusta?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hänellä matkavakuutus ole kunnossa ja siitä korvataan. Ihan kuten kaikilla muillakin fiksuilla, jotka matkustavat. Osa ihmisistä kykenee ennakoimaan ja varautumaan, toiset elävät hetkessä tajuamatta mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hänellä matkavakuutus ole kunnossa ja siitä korvataan. Ihan kuten kaikilla muillakin fiksuilla, jotka matkustavat. Osa ihmisistä kykenee ennakoimaan ja varautumaan, toiset elävät hetkessä tajuamatta mistään mitään.
Hei haloo. Oliko Lehtoselta ylipäätään fiksu veto sairaana lähteä reissuun? Nyt sitten ambulanssikyydillä palaa ja suoraan 5kk saikulle. Oliko tämä ennakointia ja varautumista?
Lähettääkö Riikka Purra Lasse Lehtoselle semmoisen soivan joulukortin, jonka avatessa alkaa kuulua "MENE TÖIHIN, MENE TÖIHIN, MENE TÖIHIN"?
Huvittavaa kun tällainen 20000e/kk kaveri sairaslomailee puoli vuotta, niin joku vain "tuurailee" häntä sen ajan oman toimen ohessa. Sen verran tarpeellisesta kaverista on kyse. Jos joku duunari on poissa sen ajan, niin siihen on pakko palkata joku joku joka tekee sen duunit, muuten jämähtää hommat ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun tällainen 20000e/kk kaveri sairaslomailee puoli vuotta, niin joku vain "tuurailee" häntä sen ajan oman toimen ohessa. Sen verran tarpeellisesta kaverista on kyse. Jos joku duunari on poissa sen ajan, niin siihen on pakko palkata joku joku joka tekee sen duunit, muuten jämähtää hommat ihan täysin.
Miten tällainen on mahdollista? Voiko Kela todella olla puolivuotta ilman päätoimista johtajaa?
Jos kaikki vaan yhdessä päättäisivät, ettei enää olla köyhiä eikä kipeitä, niin Suomen käyrät saataisiin uuteen nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole "kohta työkunnossa" kun on toukokuuhun saakka sairauslomalla.
Missä sairaudessa on oikeasti noin pitkä sairausloma? Joku syöpäkö hänellä on? Miten on voinut saada tuollaisen sairausloman? Onhan tämä vähän härskiä sairastaa puoli vuotta veronmaksajien piikkiin, jos palkka juoksee sen ajan.
Tässä on vain kaksi vaihtoehtoista loppua:
1. Kokoomuksen kriisiviestintää lainattiin Lasselle ja nyt Lasse pysyy poissa julkisuudesta puoli vuotta ja suomalaiset unohtivat Lassen nolot tekoset. Sama homma jatkuu ja Kelaan tulee kovat yt:t.
2. Lasse a) tulee uskoon b) muuttuu kokemustensa myötä ihmisläheiseksi ja puheiltaan empaattiseksi. Sama homma jatkuu ja Kelaan tulee kovat yt:t.