Onko "sinä riität sellaisena kuin olet" totta?
Tämä tuntuu minusta järjettömältä. Eikö tämä riipu tavoitteista, mistä haaveilee? Miksi ihmisille (=minulle, lähes aina) uskotellaan, että itselle ei kannata tehdä mitään, kun aina vain on riittävästi kaikille? Jos minä haluan seurustella juuri potkut saaneen Miss Suomen kanssa, niin en varmasti riitä sellaisena kuin tällä hetkellä olen. Ammattijalkapallon pelaamisesta puhumattakaan.
Kommentit (67)
Jos on vähänkin "porukasta poikkeava", kuten itse olen aina ollut ujona ja varauteena, niin tietenkään ei sellaisena kelpaa "kaikille", mtä nyt sitten kaikilla tarkoitetaankaan. Mutta JOLLEKIN samanlaiselle voit olla suorastaan aarre!
Ei kaikki ihmiset ole ybersosiaalisia, meneviä bilettäjiä, jotkut tykkää rauhallisemmasta meiningistä ja hitaammasta tutustumisesta. Mä löysin vastakappaleeni vasta lähes viiskymppisenä ja olen nainen.
Olin ihan yksin ennen kuin löysin sopivan miehen. Älkää luovuttako! Älkääkä alkaa vihaamaan vastakkaista sukupuolta pelkästään näiden kohtaamis ongelmien takia, koska se vain pahentaa sitä oikean löytämistä.
Ymmärrän kyllä kuinka ottaa päähän, mutta jos katkeroidutte liian pahasti, niin se unelmien kumppani menee sitten ohi. Saa olla varovainen, saa haluta hidasta tutustumista jne. Mutta täydellistä katkeruutta ei yksikään maailman ihminen jaksa katsella. Ihmisillä on ihan omatkin ongelmat, ilman että joku tulee siihen paasaamaan maailman pahuuksista,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo suhteutetaan siihen, että parisuhteen eteen on tehtävä töitä? Eli ei riitä, että röhnöttää sohvalla katsomassa urheilua.
Moni kyllä parisuhteessakin lähinnä röhnöttää siellä sohvalla. Kannattaa valita kumppani oikein, lika barn leka bäst. Toki jos ajattelit, ettet tekisi yhtään mitään muuta ikinä, eihän se riittäisi yksin eläessäkään. Jostain on saatava rahaa ja ruokaa tai kuolee. Ne eivät sinänsä ole vaatimuksia vain parisuhteessa.
Mä olen varma, että sä olet se Thredsissa kirjoitteleva feministimummo... Pakko olla.
:D En käytä Threadsia, feminismistä luin teininä ja sinänsä kiitos heille jotka jaksoivat ajaa oikeuksia, joista olen saanut nauttia, ja kolmekymppinen "mummo" olen (en isoäiti). Olisi mielenkiintoista tietää, mikä sinut tuossa aiemmassa kommentissa noin suututti? :)
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen ihminen riittää, joka ei tee rikoksia, eikä ole väkivaltainen tai inhottava.
Väkivaltaisilla rikollisillakin on kannattajansa ja rakkauskirjeitä kirjoittavia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kyse naisista niin todellakin mutta jos kyse on miehistä niin ei todellakaan! Eihän mies todellakaan riitä ihmisenä. Miehen pitää hyväksyä ikiaikainen roolinsa providerinä.
Koskaan tasa-arvo ei saa mennä niin pitkälle että miehetkin pääsisi eroon perinteisten sukupuoliroolien vastuista niin kuin naiset on vapautettu niistä kahleista.
Eihän miehillä ole mitään arvoa vain ihmisenä
Olet vastenmielinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että ihminen riittää sellaisenaan. Sen eteen, että olisi kylliksi ja rakkauden arvoinen ei tarvita tekoja, muiden perseennuolentaa tai sirkustemppuja. Me kaikki olemme arvokkaita.
Me emme ole kaikki arvokkaita. Arvo määritellään sen perusteella kuinka toimimme. Sama ihminen voi olla aluksi haitallinen ja parantua kunnolliseksi, arvokkaaksi osaksi yhteiskuntaa.
Eli naisetkin voi muuttua täysin arvottomiksi oman käytöksen ja toiminnan takia?
Kyllä vaan. Semmoinen ei todellakaan katso sukupuolta. Ei naisilla todellakaan ole mitään erivapauksia sen suhteen.
"Tottakai pitää perusasiat, itsestäänselvyydet olla kunnossa eikä niitä tarvi erikseen vaatia,"
Ikävä kyllä, nykyisin mikään ei ole itsestään selvää.
Mä olen varma, että sä olet se Thredsissa kirjoitteleva feministimummo... Pakko olla.