Onko mies joka ei pitäisi siitä että nainen ottaa suihin?
Kommentit (27)
Mieheni sanoi ettei oikein välitä siitä mutta antoi minun kuitenkin kokeilla. Selvisi että hän ei vain ollut välittänyt siitä muiden kanssa mutta minun kanssani nykyään suorastaan pyytää ja rukoilee. Hänelläkin selitys oli tuo että se joko aiheuttaa kipua tai sitten joutuu pelkäämään että se kohta aiheuttaa kipua. Hän oli myös ihmetellyt miten sitä pidetään niin arvossa yleisesti, mutta nykyään kuulemma ymmärtää😁
En usko että löytyy yhtäkään miestä, joka ei tykkäisi hyvästä suihinotosta tai ainakaan pystyisi estelemään laukeamistaan.
En ole koskaan saanut oikein hyvää suihinottoa tai niin, että olisin siihen lauennut. Joten aika yliarhostettua, sanon minä.
M53
Onko täällä niitä, jotka ei oo kunnon suihinottoa saaneet? Se on eri asia kuin se etteivät siitä pitäisi.
Ehkä on ollut huonoja ottajia kun ei tuosta juuri mitään irti saa. Useimmiten meinaa lähinnä seisokki lopahtaa, jos vaimo alkaa sen mekaanisen imuttelun.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut oikein hyvää suihinottoa tai niin, että olisin siihen lauennut. Joten aika yliarhostettua, sanon minä.
M53
Mä taas olen saanut. Siis kunnon suihinottoa ja orkut siinä. Suhteeseen alan vain kunnon suihinottajan kanssa.
Siis mitä helvettiä kysyt. Typerin kysymys koskaan.