Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sinkku rakastella kenen kanssa haluaa?

Vierailija
22.04.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän ystävyyspiirissä " uskollisuus" kuuluu osana ystävyyteen. Siinä missä minun ja miehenikin suhteessa. En siis hyväksy pettämistä, mutta jos joku mieheni pettää minua minulle tuntemattoman naisen kanssa, niin se nainen ei ole millään tavalla vastuussa teostaan minulle. Mieheni on.

Ole vaan ystäväni, meinaatko nyt sitten pokata mieheni vai pidätkö näppisi erossa?

t.25

Vierailija
22/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan lojaaliuden niille " omille ihmisille." On paljonkin asioita, joita saa tehdä ventovieraille, mutta ei läheisille. Minulla ei tuota minkäänlaisia tunnontuskia esimerkiksi hakea työpaikkaa, jonka moni muukin haluaa, mutta jos saan tietää työpaikasta siten, että ystäväni kertoo sitä hakeneensa, niin pidän epälojaalina hakea sitä itse, enkä siis hae.

Vierailija:

Vaikea vetää rajaa jos tolle tasolle lähtee .. Mä voisinki olla sun kaveri ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Mutta näinhän tahtovat ajatella että nainen vie eikä miehellä sanomista!

kumma kun ei miehey vapaista ajattele näin!

Vierailija
24/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus, enpä arvannut että tästä tulisi näin vaikeaa...

Minä olen uskollinen ja lojaali ystävilleni ja samaa ' vaadin' heiltäkin. Oikeastaan ei tarvitse edes vaatia, koska meistä kenellekään ei tulisi mieleen naida ystävän miestä. Joihinkin ystävyyssuhteisiin vaan kuuluu tämä uskollisuus ja se, ettei toisen mieheen kosketa.

Vaadin myös uskollisuutta mieheltäni ja jos hän minua pettää, HÄN on vastuussa teostaan minulle. Ei se sihteerikkö tai baarista napauttu namupala. Jos mies pettääkin ystäväni kanssa, niin silloin he molemmat ovat menettäneet luottamukseni ja vastaavat teostaan minulle.

t.25

Vierailija
25/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lojaalius ystäviä kohtaan koskee montaa muutakin asiaa kuin vain sitä, ettei ystävän miestä vikitellä. Tosin en vikittele muidenkaan miehiä, naimissa kun olen ja tärkeimpänä pidän uskollisuutta miestäni kohtaan.

t.25

Vierailija
26/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen pitäisi huolen siitä ettei ITSE mene naimaan siellä täällä, niin jos joku joskus heikkona hetkenä sellaista suunnittelisi, niin kaveria olisi paljon vaikempi löytää. Nykyisin kun kaikki on valmiita naiskentelmaan miten vaan ja milloin vaan, niin varmasti löytyy seuraa jos on sitä vailla.

Vierailija
27/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tehtäväni ristikuulustella miestä.

Vierailija
28/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei olekaan sinun tehtäväsi kuulustella miestäsi. Olisi miehesi tehtävä tulla synnintuntoon ja katua ja anoa anteeksi. Sekä Jumalalta, mutta myös sinulta. Ja kyllä mielestäni se ' sutturakin' on rikkonut myös sinua vastaan, vaikkei sinua edes tuntisi. Jos lähtee varatun matkaan, niin sen lisäksi että tekee syntiä Jumalaa vastaan, niin rikkoo myös tuon varatun puolisoa vastaan.

Mutta sen pitäisi valjeta jokaisen huorintekijän OMALLEtunnolle, ei se auta jos kaikki ympärillä vihaa ja ristikuulustelee. Ainoastaan oikea synnintunto, katumus ja usko voi muuttaa ihmisen. Ja tämä on totuus, vaikka jokusen kohta muuksi väittää. Uskonnolistwn yhteisöjen sisällä kulkee ihmisiä joilla ei ole oikeasta uskosta hajuakaan, mutta oikea usko muuttaa ihmisen niin, ettei hän halua enää tehdä syntiä, esim. huorata.

Vierailija
29/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun rakastelee ketä haluaa, mutta on ihme jos tunteet syttyy rakkaudeksi monen kanssa. eiköhän se tunteetta ole ihan panemista vain.

Vierailija
30/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuta aikuisen ihmisen teoista. Naimisissa oleva tekee itse ratkaisun, se on hänen ongelmansa, ei minun.

-Eipä sillä, ei mulla tässä ole kyllä varattuja miehiä ollut, mutta näin olen asian ajatellut.

Lojaalisuus lähimpiä ympäristön naisia ja heidän miehiään kohtaan on taas minun vastuullani, enkä heihin koskisi. En halua rikkoa ihmissuhteitani.

Vierailija
31/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole ollutkaan / ole sellasia suhteita mitä kukaan ulkopuolinen vois rikkoa. Terv:onnellinen sinkku- vapaasta tahdostaan.

Vierailija
32/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

le ilman vastuuta. Pidän kyllä sinkkua hiukan moraalittomana, jos ukkomiehiä (joiden siis tietää olevan varattuja) varta vasten metsästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan