Japanilainen lehti uutisoi Suomesta. Kiitos Eerola rasistin mainetta just tarvittiin.
https://www.asahi.com/ajw/articles/16228248
Kiitos PS kun tuotte positiivista Suomi-kuvaa maailmalle.
Asahi Shimbun (jap. ) on yksi Japanin kolmesta johtavasta sanomalehdestä.[1] Sen levikki oli 4,68 miljoonaa kappaletta vuonna 2021[2], jolloin se oli Japanin toiseksi suurin Yomiuri shimbunin jälkeen.
Kommentit (357)
Vierailija kirjoitti:
Olin vaihto-oppilssna Japanissa. Jopa isäntäperheeni sanoi, kun olin heihin yhteydessä että ei tiennyt, että suomalaiset ovat näin rasisteja. Sanoi, että tulee vaikuttamaan Suomen kauppasuhteisiin ( hän on töissä kv-yrityksessää), koska siellä mm kaupanteko perustuu AINA henkilökohtaisiin suhteisiin...
Tottakai nämä jäi häpeätahrana Suomen kauppasuhteisiii iäksi ajoiksi . Tämä on vakava asia,
Japani on itse varsin rasistinen maa.
Ei hirveästi Mustia siellä kaduilla hillu....
Voi hirveetä. Ei sillä etteikö rasismi olisi oikea asia tai että se pitäisi sivuuttaa mutta keskittykää oikeisiin asiioihin ja lopettakaa kohujen kehittely tyhjästä. Sitäpaitti mitä rotujen ylivertasuuteen tulee, japanilaiset on tunnetusti kansa kuka ajattelee itsestään niin varmaan eniten maailmassa.
JUHO Eerola oli ennen eduskuntaan tuloaan töissä PAKOLAISKESKUKSESSA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vaihto-oppilssna Japanissa. Jopa isäntäperheeni sanoi, kun olin heihin yhteydessä että ei tiennyt, että suomalaiset ovat näin rasisteja. Sanoi, että tulee vaikuttamaan Suomen kauppasuhteisiin ( hän on töissä kv-yrityksessää), koska siellä mm kaupanteko perustuu AINA henkilökohtaisiin suhteisiin...
Tottakai nämä jäi häpeätahrana Suomen kauppasuhteisiii iäksi ajoiksi . Tämä on vakava asia,
Tämmöstä rasistista julkihäpäisyä rasistisesti ei ennen Suomen hallituksessa ole ollut. Saatana. 👹👹👹👹
Japanilainen miestenlehti "Koko suku nai" julkaisi juuri laajan artikkelin "Onko kaikki suomalaiset demarit pervoja ? " liittyen demarien pervoiluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerola on ennen eduskuntaa toiminut pakolaiskeskuksessa. Käykää lukemassa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣..
Miksi tämä on persuille arka paikka kun tästä viestit poistetaan???
Ehkä se aukaisi hänen silmät ja liittymisen persuihin. Kaikille laisillesi hyysäreille tekisi varmaan hyvää nähdä mitä todellisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan vihervassut!
Perkeleen persut.
Onneksi prsujen kannatus romahti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöstä rasistista julkihäpäisyä rasistisesti ei ennen Suomen hallituksessa ole ollut. Saatana... 👹👹👹..
Vierailija kirjoitti:
Onneksi prsujen kannatus romahti
Tarkoittanet, että demarien romahti. Perussuomalaisten kannatus on noussut jo NELJÄSSÄ viine gallupiss.a, kun sen sijaan demarien käyrä suistuu alaspäin yhtä monta kertaa.
Eiköhän vaimoa ja lapsia hävetä . Lasten kaverit nähneet isukin rastisen irvistelykuvan. Hyi.
muistatte varmaan sen kinkkinaisen wuhanista joka toi suomeen koronan
en näe ongelmaa jos kinkit ja japsit lopettaa matkailun tänne
päinvastoin
Kaiva nyt ap vielä vaikka arubalainen sanomalehti esiin. Ei voi enää typerämpää lässytystä olla.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Aasiassa kuppi täysin nurin perussuomalaisista Fingolia
On tämä tosi hävettävää luettavaa.. Orpon oli pakko kiirellä pyytää teeksi koko maailmalta. 👹👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä katsotaan investoidaanko rasistiseen maahan ....turistit katsoo että onko rasistinen maa heidän lomakohde ym... perkele. 👿👿👿
Jos noita pännii niin miksei pommita suolta maantasalle.... Tekisi maailmasta paremman paikan sitten itelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöstä rasistista julkihäpäisyä rasistisesti ei ennen Suomen hallituksessa ole ollut. Saatana👹 👹 👹..
Sama täällä.Että koko maailman lehdissä 50v puolison Rasistinen irvistelyhahlventaminen.,