Japanilainen lehti uutisoi Suomesta. Kiitos Eerola rasistin mainetta just tarvittiin.
https://www.asahi.com/ajw/articles/16228248
Kiitos PS kun tuotte positiivista Suomi-kuvaa maailmalle.
Asahi Shimbun (jap. ) on yksi Japanin kolmesta johtavasta sanomalehdestä.[1] Sen levikki oli 4,68 miljoonaa kappaletta vuonna 2021[2], jolloin se oli Japanin toiseksi suurin Yomiuri shimbunin jälkeen.
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerolaa hävettää varmasti kun työt alka. 🤣🤣🤣🤣
Jos olisi minun mies niin ottaisin eron. En alkaisi sitä. häpeää kantamaan kokoikääni niikuin Hilla..
Sama täällä.Että koko maailman lehdissä 50v puolison Rasistinen irvistelyhahlventaminen.,
Vierailija kirjoitti:
Olin vaihto-oppilssna Japanissa. Jopa isäntäperheeni sanoi, kun olin heihin yhteydessä että ei tiennyt, että suomalaiset ovat näin rasisteja. Sanoi, että tulee vaikuttamaan Suomen kauppasuhteisiin ( hän on töissä kv-yrityksessää), koska siellä mm kaupanteko perustuu AINA henkilökohtaisiin suhteisiin...
Tottakai nämä jäi häpeätahrana Suomen kauppasuhteisiii iäksi ajoiksi . Tämä on vakava asia,
Japani on itse varsin rasistinen maa.
Ei hirveästi Mustia siellä kaduilla hillu....
Voi hirveetä. Ei sillä etteikö rasismi olisi oikea asia tai että se pitäisi sivuuttaa mutta keskittykää oikeisiin asiioihin ja lopettakaa kohujen kehittely tyhjästä. Sitäpaitti mitä rotujen ylivertasuuteen tulee, japanilaiset on tunnetusti kansa kuka ajattelee itsestään niin varmaan eniten maailmassa.
JUHO Eerola oli ennen eduskuntaan tuloaan töissä PAKOLAISKESKUKSESSA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miksi tämä on persuille arka paikka kun tästä viestit poistetaan???