Huomenna jää vuokra ja puhelinlaskun jälkeen 27euroa tilille, kiitos tukien leikkaamisen
27 eurolla pitäisi pärjätä koko kuukausi?
Onko tämä jotain painajaista? Mitä ihmeen järkeä on näissä tukien leikkauksissa???
Mulla ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa varastamaan ruokaa.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Ootko töitä katellut?
Olen! Tänäänkin.
Ap
Vieläkö tuon jälkeen voi sanoa, ettei työnteko kannata?
Vierailija kirjoitti:
Ootko töitä katellut?
Eri. Mitä se katselu hyödyttää? Siitä ei saa palkkaa elämiseen. Itse haen ("katselen") koko ajan töitä, mutta rekryprosessit ovat pitkiä. Jos en saisi työttömyyskorvausta, olisin itsekin vaikeuksissa.
Aika iso vuokra jos tuista jää noin vähän jäljelle.
Viimeksi katselin töitä, kun huoltomies lakaisi tuossa pihalla hiekkoja sivuun viime torstaina.
Jos olet oikeasti köyhä, niin saat toimeentulotukea. Oma vika, jos asut liian kalliissa asunnossa. Me muualla kuin pääkaupunkiseudulla asuvat olemme joutuneet jo monta vuotta maksamaan paikkakuntakohtaisen vuokrakaton ylittävän osan vuokrasta maksamaan muista tuista.
Jos olet jo saanut ensi kuulle toimeentulotuki päätöksen niin eihän leikkaukset vielä siinä näy? Eikö leikkaukset näy vasta 1.4 jälkeen tehdyissä päätöksissä eli toukokuun toimeentulotuessa koska maaliskuussa tehtyjen päätösten aikaan ei leikkaukset ole vielä astuneet voimaan.
Tuet ei tule huomenna, on pyhäpäivä.
Väärin.
kyllä se kiitos kuuluu ihan omille päätöksillesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jo saanut ensi kuulle toimeentulotuki päätöksen niin eihän leikkaukset vielä siinä näy? Eikö leikkaukset näy vasta 1.4 jälkeen tehdyissä päätöksissä eli toukokuun toimeentulotuessa koska maaliskuussa tehtyjen päätösten aikaan ei leikkaukset ole vielä astuneet voimaan.
Huhtikuulle on mulle tehty jo päätös
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko töitä katellut?
Olen! Tänäänkin.
Ap
Joo, katsoit ikkunasta, kun bussi meni ohi, siellä se kuski oli töissä.
Oletko töitä kysellyt? Juuri oli juttu että Kesko hakee jatkuvalla syötöllä logistiikkatyöntekijöitä ja töihin pääsee heti, edes kielitaito ei ole pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Lisään ettei ainakaan mulla näy leikkaukset 2.4 tulevassa perustoimeentulotuessa eikä asumistuessa. Työmarkkinatuki päätös tulee ensi viikolla niin siinä varmaan näkyy ja sitten tulee 2 kertaa kuukaudessa osa-aikatyön palkka ja yksi 100€ tuki joka ei vaikuta muihin tukiin.
Mulla jää 18 euroa. Pitääkö ryöstää pankki?