Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia (ilta)opintojen aloittamisesta, kun kotona viela pieni vauva... ja aiti siis viela aitiyslomalla. Onko " ylimaallisen" rankkaa vai antaako huoahdustauon

Vierailija
22.04.2007 |

vauva-arkeen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele verkossa tms. muuten omaan tahtiisi, mutta älä aloita mitään tiiviitä iltaluentoja tms.

Vierailija
2/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olis tilaisuus aloittaa opinnot, mutta vauva silloin kyllä vielä tosi pieni...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä et voi säädellä itse sitä, milloin ja missä opiskelet.

Minä olen tehnyt töitä ja opiskellut koko ajan, mutta kuopuksen vauva-aikaan en todellakaan ängennyt mitään aikataulutettua. Ja hyvä niin.

Nautinnosta olisi tullut vain yksi stressin aihe lisää.

Verkossa ja avoimessa yliopistossa on pilvin pimein opiskeluvaihtoehtoja, on etäopintoja jne.

2

Vierailija
4/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kelassa kysele, saatko kuinka paljon palkkaa. Jos aloitat työn tai PÄÄTOIMISEN opiskelun, saat äippärahasi miniminä.

Itse kasvatustieteen approa vauvan kanssa suorittaneena sanon, että kyllä se onnistuu, mutta ei ole järin helppoa. Riippuu toki vauvasta, sinusta, miehestäsi ja muusta tarjolla olevasta tuesta. Itse en enää yritä olla kovin tehokas - mitään järkeä.

Vierailija
5/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelen, mutta en päätoimisesti, JA SAAN äitiysrahan ja nyt hoitotuen normaalisti, mutta en opintotukea.