Onko asiatonta pyytää ettei mies mas*urboi.?
Ymmärrän, että otsikko herättää hilpeyttä, mutta itse koen niin, että seksin harrastaminen on yhteinen asia. meillä ei oikein halut kohtaa, minä haluan sitä ehkä kerran kahdessa viikossa ja mies olisi vonkaamassa varmaan päivittäin, mutta laitan asialle stoppia jos tekee aloitteita useasti viikossa, olen sanonut, että alakerrassa on vikaa ja ongelmaa eikä se kestä liian usein.
Mies on hyväksynyt asian, mutta minua on alkanut ahdistamaan ajatus siitä jos hän esimerkiksi istuu vessassa liian pitkään tai jää valveille toiseen huoneeseen mentyäni nuknumaan. Onko liian härskiä ottaa asia puheeksi?
n53
Kommentit (25)
No anna sille niin paljon pillua, ettei jaksa masturboida.
siellä ei siis ole "vikaa" oikeasti
On asiatonta. Jokaisella on oikeus kehoonsa. N50 +
Ei aiheuta hilpeyttä vaan sääliä miestäsi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
siellä ei siis ole "vikaa" oikeasti
ei
ap
Jos se ei ole sulta pois, niin miksi mies ei saisi pitää omaa kivaa?
Asu eri asunnossa jos tuntuu likaisesta. Ei mies lopeta sitä.
On ok pyytää, että tekee sen niin, ettet huomaa.
Sama toisinkin päin.
On asiatonta jos kerran itseäsi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ota poskeen jos ei toosa kestä
Tai sitten ihan käsihoitoa...
Tuolta voit lukea sun tulevaisuudesta: https://www.vauva.fi/keskustelu/6328503/mies-kiristaa-seksin-puutteella
Mikset laittanut seksiosioon?
Tai pannut?
Vierailija kirjoitti:
No anna sille niin paljon pillua, ettei jaksa masturboida.
Toiset miehet haluavat unelmoida muista naisista masturboidessaan. Ovat oikein isoja sonneja mielikuvituksessaan.
Riippuu vähän. Meillä ei miehellä meinannut erektio pysyä runkkaamisensa takia. Runkkasi siis liian usein ja liian tiukalla otteella. Siinä kohtaa oli mielestäni kohtuullista pyytää pidättäytymästä masturboinnista.
Huomaa kuinka spermaviemärit pyrkii kaikin keinoin kontrolloimaan miehen seksualisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kuinka spermaviemärit pyrkii kaikin keinoin kontrolloimaan miehen seksualisuutta.
Miehen kirjoittama provo.
ei.