Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskaltaa katsoa tv:tä nuoren lasten kanssa. Vagisan vyöry

Vierailija
15.12.2025 |

Taas kaksi kertaa vartin sisällä MTV:llä tietoisku kuivasta p*llusta. Miksi näitä näytetään näin aikaisin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne nuoren lapset mene rikki siitä, että pilluja on olemassa. Noin puolella lapsista on itselläänkin sellainen, ja suurin osa on sellaisesta maailmaan tullut.

Vierailija
2/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin uskaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluvoiteet telkkarin mainoksissa. Aivan älyttömän huippu keksintö. 

Vierailija
4/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noita tuotteita muuten mainostetaan niin kovasti? Eikö niitä tarvitsevat osaa itse etsiä ne käsiinsä? 

Vierailija
5/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaupallisilla radiokanavilla mainostetaan aikuisten lelukauppoja ja niiden tuotteita keskellä päivääkin.

Vierailija
6/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTVKqtsomossa on pari raivostuttavaa jatkuvasti näkyvää mainosta kuukautissuojista, joista toisessa sanotaan jopa ihan suoraan sana kuukautiset, mihin tuote on tarkoitettu ja valuva neste on veren väristä. Toisessa on ravostuttava naisten voimaantumislaulu.

Vierailija
7/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren lapset :D

auta nuortasi löytämään koti lapsilleen ja itselleen

problem solved

Vierailija
8/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa noissa mainoksissa on? Minun lapsuudessa oli kondomimainoksia tv:ssa ja kaduilla. Niitä ei ole ollut yli 20 vuotteen. Ne oli vähän kiusallisia. 

Vierailija
9/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihan oikeasti kysymys? Vulva on puolella ihmisistä. Ja se ei itsessään ole hävettävä, paha tai nolo osa kehoa. Intiimiys tai henkilökohtaisuus on eri asia. Tuollainen mainos on hieno seksuaalikasvatuksen paikka. Jos aikuinen nolostelee jalkovälistä puhumista, voi lapsikin alkaa hävetä itseään ja kehittymistään.

Vierailija
10/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää, että ne leidit siinä on niin tekoälyllä tehtyjä.  Samat naiset istuu myös Ruotsin TV4:n mainoksissa puhumassa ruotsia.

Vierailija
11/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita tuotteita muuten mainostetaan niin kovasti? Eikö niitä tarvitsevat osaa itse etsiä ne käsiinsä? 

Miksi maikkarilla on mainoksia ylipäätään? 

Sherlock.

Vierailija
12/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MTVKqtsomossa on pari raivostuttavaa jatkuvasti näkyvää mainosta kuukautissuojista, joista toisessa sanotaan jopa ihan suoraan sana kuukautiset, mihin tuote on tarkoitettu ja valuva neste on veren väristä. Toisessa on ravostuttava naisten voimaantumislaulu.

Hurjaa. Mä olen nähnyt raivostuttavan pitsamainoksen, jossa sanotaan suoraan sana pitsa, juusto on juuston väristä  ja muutkin syötävät siinä päällä. Hampurilaismainoksessa hampparit ovat paljon paksumpia kuin mitä tiskiltä litistettynä sitten saa. Raivostuttavaa.

Vierailija
13/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorella on jo omia lapsia, niin nuo tilanteet voi käyttää aasinsiltana ehkäisyvalistuksen aloittamiseen.

Vierailija
14/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää toi emättimen hokeminen vagisanmainoksessa....

Vierailija
15/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelissä tulee pelkkää Tenaa :-) mut ei kukaan siihenkään kuole,  onpa vain mainostajalla rahaa

Vierailija
16/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää toi emättimen hokeminen vagisanmainoksessa....

seksisattuu ja emätinkuivuu voi kauhee

Vierailija
17/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä uskallakaan. Muutenkin itse ohjelmat täyttä saastaa. Eipä enää mitään smurffeja ja aku ankkaa.

Vierailija
18/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nuorella on jo omia lapsia, niin nuo tilanteet voi käyttää aasinsiltana ehkäisyvalistuksen aloittamiseen.

Toisaalta nykyään ollaan nuoria nelikymppisiksi asti. Ehkä se AP:n nuori on 35-vuotias ja hänen lapsensakin jo yläkouluikäisiä.

Vierailija
19/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vanhempia naisia on niin paljon ja voiteelle on markkinat?

Vierailija
20/26 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se värkki kun ihan normaali kapistus naisen vartalossa. Miksi se pitäisi olla lapsille ja nuorille salaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi