Joulu ovella ja mies tunnetusti rasittavalla tuulella
Hän on luetellut VAIN MITÄ EI TARVITA, ei mitään MITÄ TARVITAAN. Kysyin häneltä, luetteleeko vain omia tarpeettomuuksiaan sillä koko perheen edestä hän ei yliviivaa kaikkea. PISTE !
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Harva mies minun kokemuksen mukaan hössöttää joulua. Ei hössöttänyt minun isä, ei lasteni isä eikä varsinkaan nykyinen mieheni. Ihan vain minä olen sen joulun järjestänyt.
Omat poikani ovat nyt nuoria aikuisia. Kukaan heistä ei joulusta piittaa eikä halua tehdä mitään sen eteen.
Niin, ja se tietenkin oikeuttaa siihen itsekkyyteen että ei voi omille lapsille järjestää kivaa joulua? Ikävää jos olet omista pojistasi kasvattanut moisia itsekkäitä kuspäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on itsekkäitä kuspäitä, ei voida edes lasten eteen sen verran tehdä että lopettaisivat kiukuttelun ja änkyröinnin ja osallistuisivat kivan joulun järkkäykseen.
Eikö tämäkään ole miesvihaa????
Voi että te luuseriukot näette tuota mystistä "miesvihaa" joka paikassa.
Kaikkia miehiä sanottiin kusipäiksi ja teidän mielestä sekään ei ole miesvihaa.
Huh huh.... Järkyttävää miesvihaa.
Yhyy, ei äiti enää elätä eikä saa naisen rahoilla pummata, hirveää "miesvihaa"! 😂
Mitä ihmettä sönkötät? Etkö osaa mitään asiallista kirjoittaa?
<Taas meni mieslapsella tunteisiin. Etkö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on itsekkäitä kuspäitä, ei voida edes lasten eteen sen verran tehdä että lopettaisivat kiukuttelun ja änkyröinnin ja osallistuisivat kivan joulun järkkäykseen.
"Miesvihaa" on se kun sanotaan vähän ilkeitä kommentteja vauva palstalla. Naisvihaa on sitten se kun naisia ja pikkutyttöjä murhataan ja Ra*skataan.
On siinä pieni ero.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kamala muisto.Isämme ,oikeen hankala juoppo, alkoi jo joulukuun alusta änkeröimään. Äiti ja meitä liuta lapsia Lapissa , pelkäsimme joulun tuloa joka vuosi.
Rahaa oli niukasti, ukko ei antanut penniäkään ruokaan puhumattakaan lahjoista, joita ei edes kannattanut uneksia.
Hiljaa , varovasti leivoin torttuja ja teimme ruokaa ettei vaan häiritä herraa.
Jouluaattona yritti olla kunnolla mutta se ikuinen suunsoitto ja ruoan rähmiminen oli jotain kamalaa.
Ei ihme että itsellä täytyy olla joululiinat ja kauniit vadit ruoille , aina.
Surullisia muistoja. Säälin aina pikkusisaria,kun tulivat helmoihin peloissaan.
Mistä rakas äiti taikoi lahjat on minulle arvoitus. Emme paljoa odottaneet emmekä saaneet muuta olimme tyytyväisiä.
Ah:3 nautinto, toivottavasti nautit :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miesvihaa" on se kun sanotaan vähän ilkeitä kommentteja vauva palstalla. Naisvihaa on sitten se kun naisia ja pikkutyttöjä murhataan ja Ra*skataan.
On siinä pieni ero.
Heti meni kuspää ukot hiljaisiksi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies minun kokemuksen mukaan hössöttää joulua. Ei hössöttänyt minun isä, ei lasteni isä eikä varsinkaan nykyinen mieheni. Ihan vain minä olen sen joulun järjestänyt.
Omat poikani ovat nyt nuoria aikuisia. Kukaan heistä ei joulusta piittaa eikä halua tehdä mitään sen eteen.
Niin, ja se tietenkin oikeuttaa siihen itsekkyyteen että ei voi omille lapsille järjestää kivaa joulua? Ikävää jos olet omista pojistasi kasvattanut moisia itsekkäitä kuspäitä.
En sanoisi itsekkäitä. Eivät vain piittaa. En minä ole koskaan syyllistänyt lasteni isää tai nykyistä miestäni joulusta, vaikka eivät ole osallistuneet eivätkä lahjoneet ketään. Itse laitan joulua ja lahjoja, kun tykkään. Omilla lapsillani ei ole lapsia vielä. En tiedä mikä suhtautuminen heillä tulee olemaan jouluun omissa perheissä. Joulua ei voi pakottaa.
Meillä oli kans isä, narsisti ja röyhkeän ahne joka piti meitä kotiorjina, kiukutteli aina ennen joulua, huusi, viskoi tavaroita yms, ei ollut joulu fiilistä, lahjoja ja ruokaa saatiin, äiti teki, itsekin autoin, sit aattona oltiin muka niiin rentoa. Pointti oli että onnistui pilamaan toisten fiiliksen ja tappamaan ilon aina piti tietyllä tavalla tehdä jouluruoat, tietylle astioille, tietty aikataulu yms yms. Nyt en ole vuosiin viettänyt joulua enkä ole väleissä sen kanssa, se pilas mun mielenterveyden siitä ei olis koskaan pitänyt tulla isää.
Ehkä ne miehet syvällä sisimmässään tajuavat, että työnjako on todella epäreilu ja he ovat vapaamatkustajia. Se tuntuu ikävältä, kun se haastaa käsityksen itsestä täydellisenä ja hyvänä miehenä. Se tunne pitää saada pian pyyhittyä mielestä pois. Jotta se ei kaihertaisi mieltä ja olisi ikävä maku suussa, kun tietää olevansa hyväksikäyttävä lusmu, niin ne miehet yrittävät poistaa senepätasa-arvoisen antaa - saada,-tilaston mielessään niin, että pyyhkivät pois puolison tekemän työn arvon. Ja kas, heti tuntuu paremmalta, kun on mielessään täysin nollannut vaimon kaiken tekemän työn, pyyhkinyt sen nolliin. Silloin ei ole huonoa omaatuntoa siitä, ettei itse anna mitään, kun ei muka mitään saakaan. Ja kun vähän alkaa lisää vääristellä tähän tyyliin tosiasioita mielessään, niin johan alkaa tuntua siltä, että itseasiassa itse antaakin enemmän kuin vaimo, jos oma palkka on isompi, vaikka sen käyttäisikin ihan omiin menoihinsa. Tarkemmin ajatellen vaimo ei ole edes neutraali tuolla plussa ja miinus-akselilla, vaan haitake! Eikö vain vaimon jouluverhot peitäkin lämpömittarin? Vaimo aikaansaa haittaa. Kyllä vaan. Puuhakas ja on erityisesti onnellinen vaimo ärsyttää. Kehtaakin olla tyytyväinen itseensä, pitääpä äkkiä saada vaimo tajuamaan huonoutensa, jotta ymmärtäisi, miten paljon parempi mies on kuin se vaimo. Vaimo pitää saada ymmärtämään paikkansa ja sen, ettei hänellä ole varaa vaatia mieheltä mitään. Sitten alkaakin jo vaimo pikkuhiljaa tuntua vähempiarvoiselta ja ja häntä onkin ihan oikein halveksua avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kans isä, narsisti ja röyhkeän ahne joka piti meitä kotiorjina, kiukutteli aina ennen joulua, huusi, viskoi tavaroita yms, ei ollut joulu fiilistä, lahjoja ja ruokaa saatiin, äiti teki, itsekin autoin, sit aattona oltiin muka niiin rentoa. Pointti oli että onnistui pilamaan toisten fiiliksen ja tappamaan ilon aina piti tietyllä tavalla tehdä jouluruoat, tietylle astioille, tietty aikataulu yms yms. Nyt en ole vuosiin viettänyt joulua enkä ole väleissä sen kanssa, se pilas mun mielenterveyden siitä ei olis koskaan pitänyt tulla isää.
Juuri nämä ILONTAPPAJAT on pahimpia, ei siitä heti yli pääse !
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
No eikös tossa nyt ole sitä miehen toiveiden mukaista joulua vietettykin aina? Ei ole tehty jouluruokia kun mies ei ole niitä halunnut. Ja muutenkin aivan ilmeisesti luovuttu perinteisestä joulunvietosta, kun lapset ei ole kerran sellaista koskaan saaneet kokea?
Tommoset ihmiset on ärsyttäviä ja inhottavia. Munkin ex-mies oli vähän tuota sorttia. Teki itse asiassa selkeästi mulle kiusaa, kun tiesi että minä tykkäsin laittaa joulua. Kun laitoin keittiön ikkunaan jouluverhot, tempaisi toisen niistä pois niin että se repesi. Syy oli kuulemma se, että se verho estää häntä näkemästä pakkasmittaria. Niin kuin ei olisi voinut kädellä pitää sitä sivussa sen hetken.
Just kaikkea tällaista. Sellainen ylimielinen "pyh" joka asiaan. Jouluruuat kyllä kelpasi, mutta jonkinlaista mielenosoituksellisuutta siinäkin piti aina olla.
No se on ollut ex jo kauan.