Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu ovella ja mies tunnetusti rasittavalla tuulella

Vierailija
15.12.2025 |

Hän on luetellut VAIN MITÄ EI TARVITA, ei mitään MITÄ TARVITAAN. Kysyin häneltä, luetteleeko vain omia tarpeettomuuksiaan sillä koko perheen edestä hän ei yliviivaa kaikkea. PISTE !

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tokaisi että kun vanhin lapsi on nyt kymmenen niin voisi jo riittää tämä joulun leikkiminen ja olla viettämättä lainkaan. Ruuat hän haukkuu siitä huolimatta että joka vuosi olemme tehneet ruokaa, jota hän on toivonut, eikä meille ole perinteisiä jouluruokia tehty koska mies luonnehtii niitä "sen näköisiksi että on kaivettu biojäteastiasta". Itselleni joulu on ollut aina tärkeä juhla ja surettaa että omat lapset ei ole koskaan saaneet kokea sellaisia taianomaisia jouluja mitä itse lapsuudessa.

Kun laitetaan jouluihminen ja joulunvihaaja viettämään joulukuun viimeiset viikot yhdessä, siitä ei vaan voi hyvä heilua.

Jouluun suhtautuminen olisi hyvä selvittää jo seurusteluvaiheessa, niin kumpikin voisi löytää sopivan kumppanin itselleen. Jouluvihaaja lapsiperheessä on lähinnä painajaista... eikä ole mukavaa seuraa aikuisessa perheessäkään. 

Vierailija
42/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tokaisi että kun vanhin lapsi on nyt kymmenen niin voisi jo riittää tämä joulun leikkiminen ja olla viettämättä lainkaan. Ruuat hän haukkuu siitä huolimatta että joka vuosi olemme tehneet ruokaa, jota hän on toivonut, eikä meille ole perinteisiä jouluruokia tehty koska mies luonnehtii niitä "sen näköisiksi että on kaivettu biojäteastiasta". Itselleni joulu on ollut aina tärkeä juhla ja surettaa että omat lapset ei ole koskaan saaneet kokea sellaisia taianomaisia jouluja mitä itse lapsuudessa.

Kun laitetaan jouluihminen ja joulunvihaaja viettämään joulukuun viimeiset viikot yhdessä, siitä ei vaan voi hyvä heilua.

Jouluun suhtautuminen olisi hyvä selvittää jo seurusteluvaiheessa, niin kumpikin voisi löytää sopivan kumppanin itselleen. Jouluvihaaja lapsiperheessä on lähinnä painajaist

Kyllä ehdottomasti pahinta painajaista ovat kuitenkin joulusuorittajamarttyyrit. Ne ovat myös ylivoimaisesti suurin syy jouluvihaajien olemassaololle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on itsekkäitä kuspäitä, ei voida edes lasten eteen sen verran tehdä että lopettaisivat kiukuttelun ja änkyröinnin ja osallistuisivat kivan joulun järkkäykseen.

Eikö tämäkään ole miesvihaa????

Miksi koet faktat "miesvihana"?

Vierailija
44/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa häntä jännittää Joulupukki.😂🤣

Vierailija
45/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka eivät välitä jouluun panostamisesta tai minkäänkaltaisesta laittamisesta kuuluvat kodin ULKOPUOLELLE, voi vapaasti valita itse se paikka, missä ei kuule edes mainitsevan sanaa joulu, ei heidän kuulu minnekään lähteä jotka joulun kattavat, käärivät, suunnittelevat ja laittavat, he ovat kodin puolella, sellaiset jotka joulua inhoavat, ovat kodin vihollisia.

Vierailija
46/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa häntä jännittää Joulupukki.😂🤣

Joo, joulupukki on ehkä komeampi kuin talon ukko ja häntä pelottaa, että pukki vie vaimon Napapiirille, parempiin piireihin.

Vierailija
47/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on itsekkäitä kuspäitä, ei voida edes lasten eteen sen verran tehdä että lopettaisivat kiukuttelun ja änkyröinnin ja osallistuisivat kivan joulun järkkäykseen.

Voi että te luuseriukot näette tuota mystistä "miesvihaa" joka paikassa.

Vierailija
48/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, paheksunta ja mies kaksioon.

Vierailija
49/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia miehiä sanottiin kusipäiksi ja teidän mielestä sekään ei ole miesvihaa.

Huh huh.... Järkyttävää miesvihaa. 

Vierailija
50/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi itku miten soijapojalla menee tunteisiin.

Vierailija
51/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis osaa keskustella. 

Vierailija
52/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis osaa keskustella. 

Keskustella mistä? Siitä että olet ikuinen uhri ja kuvittelet että on äitisi tehtävä sinua elättää vielä kun olet keski-ikäinen?

Vierailija
53/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, ei äiti enää elätä eikä saa naisen rahoilla pummata, hirveää "miesvihaa"! 😂

Vierailija
54/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on monelle miehelle kauheaa aikaa sillä moni mies kokee ikään kuin olevansa, "vastuussa" Joulusta.

Vierailija
55/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies minun kokemuksen mukaan hössöttää joulua. Ei hössöttänyt minun isä, ei lasteni isä eikä varsinkaan nykyinen mieheni. Ihan vain minä olen sen joulun järjestänyt.

Omat poikani ovat nyt nuoria aikuisia. Kukaan heistä ei joulusta piittaa eikä halua tehdä mitään sen eteen.

Vierailija
56/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on monelle miehelle kauheaa aikaa sillä moni mies kokee ikään kuin olevansa, "vastuussa" Joulusta.

Niin, koska "mies" ja "vastuu" eivät yleensä kuulu samaan lauseeseen.

Vierailija
57/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, ei äiti enää elätä eikä saa naisen rahoilla pummata, hirveää "miesvihaa"! 😂

Mitä ihmettä sönkötät? Etkö osaa mitään asiallista kirjoittaa?

Vierailija
58/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän olisi jo aika viettää joulu välillä miehen toiveiden mukaan.

No eikös tossa nyt ole sitä miehen toiveiden mukaista joulua vietettykin aina?  Ei ole tehty jouluruokia kun mies ei ole niitä halunnut.  Ja muutenkin aivan ilmeisesti luovuttu perinteisestä joulunvietosta, kun lapset ei ole kerran sellaista koskaan saaneet kokea?

Tommoset ihmiset on ärsyttäviä ja inhottavia.  Munkin ex-mies oli vähän tuota sorttia.  Teki itse asiassa selkeästi mulle kiusaa, kun tiesi että minä tykkäsin laittaa joulua.  Kun laitoin keittiön ikkunaan jouluverhot, tempaisi toisen niistä pois niin että se repesi.  Syy oli kuulemma se, että se verho estää häntä näkemästä pakkasmittaria.  Niin kuin ei olisi voinut kädellä pitää sitä sivussa sen hetken.

Just kaikkea tällaista.  Sellainen ylimielinen "pyh" joka asiaan.  Jouluruuat kyllä kelpasi, mutta jonkinlaista mielenosoituksellisuutta siinäkin piti aina olla.  

No se on ollut ex jo kauan.  

Vierailija
59/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies minun kokemuksen mukaan hössöttää joulua. Ei hössöttänyt minun isä, ei lasteni isä eikä varsinkaan nykyinen mieheni. Ihan vain minä olen sen joulun järjestänyt.

Omat poikani ovat nyt nuoria aikuisia. Kukaan heistä ei joulusta piittaa eikä halua tehdä mitään sen eteen.

Niin, ja se tietenkin oikeuttaa siihen itsekkyyteen että ei voi omille lapsille järjestää kivaa joulua? Ikävää jos olet omista pojistasi kasvattanut moisia itsekkäitä kuspäitä.

Vierailija
60/84 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sönkötät? Etkö osaa mitään asiallista kirjoittaa?

<Taas meni mieslapsella tunteisiin. Etkö osaa lukea? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi