Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rumien" miesten kuumuudesta ja vähän jalkapallostakin

Vierailija
15.12.2025 |

Olen tullut siihen tulokseen pohdittuani asiaa huolellisesti :) 

Aika moni, ehkä jopa enemmistö naisista vierastaa hyvin komeita, mallityyppisiä miehiä, varsinkin, jos he ovat ns. söpöjä (vanehmmiten söpöjen komistusten tilanne paranee) ja siihen on kaksi syytä:

1) Komeaan ja kauniisiin kohdistuu negatiivisia ennakkoluuloja, että he ovat ylpeitä, pettäjiä jne. 

2) Vaikka harva nainen sitä tunnustaa, niin he noudattavat tasoteoriaa eli he ajattelevat, etteivät kelpaisi komealla, jolloin heidän mielenkiintonsa kohdistuu alusta asti mielellään omaa ulkoista ns. tasoa heikompaan mieheen (ns. "kalibrointi")

3) Osa kokee seksuaalisesti kiihottavana sen, että mies on ns. ruma eli heillä on kaunotar ja hirviö -fetissi (en tietenkään ajattele, että kukaan mies olisi hirviö ulkonäöltään, vaan vastakohtien mukaista vetovoimaa). 

Viimeisimmässä tapauksessa ulkoinen ero pariskunnan välillä on huomattava. 

Itselleni miehessä tärkein ulkoinen piirre on pituus ja raamikkuus, jotka toimivat fetissin tavoin (pieni-suuri, kevyt- painava jne.). Ja voisin hyvinkin viehättyä miehestä, jossa on ns. ruma piirre muutoin, koska mielestäni kaikki tuollainen tekee miehestä spesiaalin ja hellyttävän.

Ehkäpä moni ei pidä vaikkapa FC Heidenheimin valmentajaa Frank Schmidtiä komeana, mutta mä aina ihailen häntä kun katson Bundesliigaa, pitkä ja raamikas mies, joka kävelee pää hiukan vinossa (kukaan ei tiedä minkä vamman takia, jalkapallovammoja hänellä on ollut vain jaloissa). Ja vielä enemmän sen jälkeen kun sain tietää mikä mies hän on. Nosti Heidenheimin yksinään korkeimpaan sarjaan pienen kaupungin höntsäseurasta, perhekeskeinen mies, joka ei anna mitään yksityiselämäänsä koskevia tietoja ja asuu edelleen pikkukylässä Heidenheimin liepeillä perheineen. Modernin jalkapallon pisimpään samaa joukkuetta valmentanut valmentaja, 18 vuotta. 

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen haluaisi miehekseen jonkun hintelän manletin? Miehen tehtävä on aina ollut suojella naista MUILTA MIEHILTÄ. Jos olet miesten heikointa kastia niin se on ihan luonnollista ettei nainen sinusta ole kiinnostunut.

Vierailija
22/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, muutin otsikkoa viimeiseksi, joten tuo eka lause jää absurdiksi, joten lisäys: Osa naisista pitää nimenomaan "rumia" miehiä kaikkein komeimpina ja haluttavimpana. Ap

Suurin osa naisista pitää rumia miehiä rumina, mutta asiahan toki muuttuu jos miehellä on statusta tai pääomaa.

Kyllä statuksella on vaikutusta ja rahallakin osaan naisista. Ne molemmat nimittäin ovat osoitus myös miehen kyvykkyydestä, jota arvostetaan. 

Mutta itse ajattelen, että osalla naisista on myös ihan oikea fetissi ns. rumuuteen. Koska olisihan tuokin nuoruuden ystäväni saanut vaikka kuinka komean ja varakkaan miehen, kaunis kun on. Hän valitsi woodyn. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frank Schmidt on muuten minusta muuten komeampi nyt vanhempana kuin oli nuorena.

Tiedän heti tykkäänkö jostain miehestä vai en. Heti kun näin Frankin, olin ihan pähkinöinä. En juuri koskaan näe komeita jalkapalloilijoita tai valmentajia, en pysty nimeämään ketään muuta komeaa Frankin lisäksi kuin Nikola Vasiljin, siis St. Paulin maalivahti. Ap

Useimmat miehet komistuu vanhetessaan. Tulee naururyppyjä, viimeinenkin lapsenpyöreys katoaa. 

Tuosta Schmidtistä en välitä, mun suosikki-Frank on Rijkaard jos nyt futareita ajattelee. Onhan niitä vaikka ketä - Luis Figo, Vitor Baia, kymmenet italialaiset....

Vierailija
24/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen haluaisi miehekseen jonkun hintelän manletin? Miehen tehtävä on aina ollut suojella naista MUILTA MIEHILTÄ. Jos olet miesten heikointa kastia niin se on ihan luonnollista ettei nainen sinusta ole kiinnostunut.

Ehkäpä status tulee kuvioon juuri tässä kohtaa tai jokin muu erityistaito, joka miehellä voi olla.

Palstan ansiosta olen myös vähän ryhtynyt katsomaan sillä silmällä hinteliä miehiä. Onhan heissä tosi viehättäviäkin ja miehekkäitä miehiä. Maskuliinisuus on kuitenkin eniten muita kuin fyysisiä asioita. Ap

Vierailija
25/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristiano Ronaldo on komea.

Vierailija
26/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurgen Klopp on komea. Ja valloittava hymy.

Vierailija
27/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frank Schmidt on muuten minusta muuten komeampi nyt vanhempana kuin oli nuorena.

Tiedän heti tykkäänkö jostain miehestä vai en. Heti kun näin Frankin, olin ihan pähkinöinä. En juuri koskaan näe komeita jalkapalloilijoita tai valmentajia, en pysty nimeämään ketään muuta komeaa Frankin lisäksi kuin Nikola Vasiljin, siis St. Paulin maalivahti. Ap

Useimmat miehet komistuu vanhetessaan. Tulee naururyppyjä, viimeinenkin lapsenpyöreys katoaa. 

Tuosta Schmidtistä en välitä, mun suosikki-Frank on Rijkaard jos nyt futareita ajattelee. Onhan niitä vaikka ketä - Luis Figo, Vitor Baia, kymmenet italialaiset....

Samaa mieltä, ehdottomasti mies kuin mies komistuu vanhetessaan, koska tulee rosoa, joka omaan silmään on seksikästä. Tykkäsin jo nuorena esim. aknearvista tai muista arvista miehellä ja nuoruuden poikaystävät olivat minua kymmenkunta vuotta vanhempia ja vähän kolhuisempia karpaaseja. Ap

Vierailija
28/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, nuo futarit: Figo usein mainitaan, hän vain on tosi lyhyt, nuo muut eivät oikein ole makuuni ja aika erinäköisiä minusta. Italiassa on hyvin pienikokoisia ja siroja miehiä, josta syystä eivät minuun vetoa. Ap

Vierailija
29/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei alkuunkaan viehätä. Jotenkin koen hänen kasvonsa jopa epämiellyttävinä. Ap

Vierailija
30/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, muutin otsikkoa viimeiseksi, joten tuo eka lause jää absurdiksi, joten lisäys: Osa naisista pitää nimenomaan "rumia" miehiä kaikkein komeimpina ja haluttavimpana. Ap

Suurin osa naisista pitää rumia miehiä rumina, mutta asiahan toki muuttuu jos miehellä on statusta tai pääomaa.

Ei pidä paikkaansa. Oikealla tavalla ruma mies voi olla ihan helkutin kiihottava. Ja ruman kaunis kelpaa jo kenelle tahansa. Nätit pojat yhdistetään naisiin, homoiluun ja kaikenlaiseen kieroiluun, siksi he eivät ole kaikkien naisten juttu.

Vierailija
31/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei alkuunkaan viehätä. Jotenkin koen hänen kasvonsa jopa epämiellyttävinä. Ap

Vähän rottamainen naama, juu.

Vierailija
32/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jurgen Klopp on komea. Ja valloittava hymy.

Eiks ole kiva kun naisilla oikeasti on hyvin erilainen maku. Hän ei käännä katsettani lainkaan (ei ole mitenkään epämiellyttävänkään näköinen), mutta sinuun vetoaa heti. Ap

Vierailija
33/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Oikealla tavalla ruma mies voi olla ihan helkutin kiihottava. Ja ruman kaunis kelpaa jo kenelle tahansa. Nätit pojat yhdistetään naisiin, homoiluun ja kaikenlaiseen kieroiluun, siksi he eivät ole kaikkien naisten juttu.

Samaa mieltä. Kolho ja ruma isokokoinen karpaasi taitaa olla yksi suosituimpia miestyyppejä ja omakin suosikkini. Mutta eivät tosiaan ihan kaikki naiset ole sellaisista kiinnostuneita, vaan erilaisia makuja on. Ap

Vierailija
34/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä "rumista" miehistä?

Vierailija
35/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et ole ehkä huomannut, että 99,9% muistakin naisista on kuvailemiesi miesten perään. Aivan samoin kuin miehet haluavat naisellisen muotoisen ja siron kaunottaren. He sentään ymmärtävät että niin haluavat kaikki muutkin. 

Tästä vielä yksi korjaus. Mun mieheni ei pidä siroista naisista lainkaan ja samanlaisia tuntuvat olevan suurin osa noista isoista karpaasimiehistä eli he pitävät hyvin kurvikkaista naisista (latinotyyppi). Sen sijaan kevytrakenteiset ja pienikokoisemmat miehet pitävät siroista naisista.

Olin tämän huomannut jo teininä, joten yllätyin, kun luin eräästä evoluutiopsykologiaa käs. kirjasta (jota täällä suositeltiin), että tuolle olisi jopa tutkimusnäyttöä (siis sille, että mitä pitempi ja raamikkaampi mies, sitä kurvikkaampi, jälkimmäistä argumenttia ei mainittu). Ap

Vierailija
36/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin esimerkiksi Woody Allenia tai Juice Leskistä on komeina pidetty. En pidä minäkään, mutta mitä kauheinta, niin minusta Harvey Weinstein on minuun vetoavalla tavalla "ruma" kasvoiltaan, vaikka muuten toki onkin rikollinen ja kaikkea muuta ikävää ja siksi pois laskuista, koska henkisesti ala-arvoinen ei voi olla komea. Mutta kun olen niin huono näissä julkkiksissa, niin nuo kolme tulivat vain nyt mieleen. Ap

Vierailija
37/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daniel Craig ja Gary Oldman, Gary oli nuorena ruman kaunis

Vierailija
38/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daniel Craig ja Gary Oldman, Gary oli nuorena ruman kaunis

Minusta nuo molemmat ovat ihan taviksia, ei rumia eikä komeita. Ap

Vierailija
39/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin esimerkiksi Woody Allenia tai Juice Leskistä on komeina pidetty. En pidä minäkään, mutta mitä kauheinta, niin minusta Harvey Weinstein on minuun vetoavalla tavalla "ruma" kasvoiltaan, vaikka muuten toki onkin rikollinen ja kaikkea muuta ikävää ja siksi pois laskuista, koska henkisesti ala-arvoinen ei voi olla komea. Mutta kun olen niin huono näissä julkkiksissa, niin nuo kolme tulivat vain nyt mieleen. Ap

Eikö komeus ole yksinomaan ulkonäköön liittyvä ominaisuus?

Vierailija
40/67 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä vaikuttaa ihme huuhaalta. Kyllä niin naiset kuin miehet tykkää enemmän hyvännäköisistä ihmisistä. Poikkeuksia toki löytyy esim. joku mies tykkää ylipainoisista naisista, tai joku nainen tykkää rumista mutta suuri kokoisista miehistä. Nuo ovat kumminkin vain poikkeuksia. Suurin osa naisista tykkää komeista miehistä ja suurin osa miehistä tykkää kauniista naisista.