Mitä 25-vuotiaan olisi pitänyt saada aikaan elämässään?
Kommentit (33)
saman miehen kanssa yhdessä 8-vuotta joista kaksi naimisissa,
yksi vajaa 2-vuotias lapsi ja toinen tulossa, omistusasunto, kesämökki, farmariauto :)
paljon ystäviä ja hyvät sukulaissuhteet. Mikäs tässä ollessa! :)
Ei vaimoa ennestään. Ei käyttänyt alkoholia. Isä sanoi, että meillä ei naiset ole myynnissä. Oli tosi loukkaantunut kun kieltäydyin ja itse olen katunut. Olisi pitänyt vaan mennä sheikin kanssa naimisiin, sillä elämästäni tuli tosi räkänen... kaikella tavalla. Mutta ei sitä 21-vuotiaana tiedä minkälaisen elämän tulee saamaan.
Ehkä ylioppilastodistus hankittuna ja opinnot loppusuoralla. Ei alle 3-kymppisenä kannattaisi vielä mitään kriisejä kokea. Itse sain vakituisen työn heti vuosien opiskelujen jälkeen 28-vuotiaana. Kyllä se opiskeluaika olikin yhtä naiskentelua, juhlimista ja elämästä nauttimista. Nyt voi keskittyä perhe-elämään hieman hillitymmin, mutta vain hieman ;)
Nyt 29-vuotiaana edelleen sama työpaikka, aviomies ja 2-vuotias poika. :)
avioliitossa 6 v yhdessä lapsi 1v omistusasunto paritalossa auto koulutus ammatti työ 3 kummilasta ystäviä harrastuksia olen normaalipainoinen
Mun mielestä siinä iässä olisi pitänyt olla napanuora katkaistuna omiin vanhempiin, elää omien mielipiteiden ja vakaumusten mukaan eikä antaa toisten puheiden liikaa vaikuttaa omiiin tekemisiin.
AV-kokemusten perustella mun vaatimukseni on melko tall order.
Ammatti löytyy ja jatko-opiskelut menossa, vakituinen työpaikka. Avoliitossa, 4 vuotta seurustelua takana. Ensimmäinen lapsi tulossa. Asunto on vielä kyllä suurimmaksi osaksi pankin, muuten taloudellisesti menee hyvin (ainakin toistaiseksi...).
-kaks lasta
-opinnot kesken
-taloa rakennellaan avomiehen kans
naimisiin ennen 30:tä :)
minusta 25 vuotiaana tulisi olla jo itsenäinen, työ/opiskelupaikka
OMA asunto/koti ja paljon enemmän JÄRKEÄ kuin 5 v aiemmin :)
On takana avioliittoa 4 vuotta ja yhdessä oloa mieheni kanssa 7 vuotta. Lapset ovat 5v ja 4v. Olen vakituisessa työssä ja olemme maksaneet jo pari vuotta omakotitaloamme pois.
Tuntuu että olen saanut ihan kaiken, että onko elämässä enää mitään odotettavaa?
Mulla oli takana reilu 9v avioliittoa
5 lasta. Eikä muuta ;)
oli jo saatu (monen sadan hakijan joukosta), poikaystävän (nyk. aviomies) kanssa maksettiin jo ekaa omistusasuntoa Helsingin Ullanlinnassa...
Vierailija: