Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 25-vuotiaan olisi pitänyt saada aikaan elämässään?

Vierailija
22.04.2007 |

Mulla on aivan kamala ikäkriisi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pahoinpitelykokemuksia, pahoinpitelykokemus poikaystävän taholta joka johti aborttiin. Oli kosittu kaksi kertaa. 17 v tutustuin naimisissa olevaan mieheen, joka käytti väärää nimeä eli kusetti, mutta erosi. Ulkomailla muslimisheikki olisi halunnut ostaa 4,5 miljoonalla dollarilla + vanhemmilleni talo ja täysi ylöspito (usko tai älä tämä viimeinen!).

Vierailija
22/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman miehen kanssa yhdessä 8-vuotta joista kaksi naimisissa,

yksi vajaa 2-vuotias lapsi ja toinen tulossa, omistusasunto, kesämökki, farmariauto :)

paljon ystäviä ja hyvät sukulaissuhteet. Mikäs tässä ollessa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimoa ennestään. Ei käyttänyt alkoholia. Isä sanoi, että meillä ei naiset ole myynnissä. Oli tosi loukkaantunut kun kieltäydyin ja itse olen katunut. Olisi pitänyt vaan mennä sheikin kanssa naimisiin, sillä elämästäni tuli tosi räkänen... kaikella tavalla. Mutta ei sitä 21-vuotiaana tiedä minkälaisen elämän tulee saamaan.

Vierailija
24/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ylioppilastodistus hankittuna ja opinnot loppusuoralla. Ei alle 3-kymppisenä kannattaisi vielä mitään kriisejä kokea. Itse sain vakituisen työn heti vuosien opiskelujen jälkeen 28-vuotiaana. Kyllä se opiskeluaika olikin yhtä naiskentelua, juhlimista ja elämästä nauttimista. Nyt voi keskittyä perhe-elämään hieman hillitymmin, mutta vain hieman ;)

Vierailija
25/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 29-vuotiaana edelleen sama työpaikka, aviomies ja 2-vuotias poika. :)

Vierailija
26/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Juoksijaäippä

Vierailija
27/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitossa 6 v yhdessä lapsi 1v omistusasunto paritalossa auto koulutus ammatti työ 3 kummilasta ystäviä harrastuksia olen normaalipainoinen

Vierailija
28/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä iässä olisi pitänyt olla napanuora katkaistuna omiin vanhempiin, elää omien mielipiteiden ja vakaumusten mukaan eikä antaa toisten puheiden liikaa vaikuttaa omiiin tekemisiin.

AV-kokemusten perustella mun vaatimukseni on melko tall order.

Vierailija
29/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti löytyy ja jatko-opiskelut menossa, vakituinen työpaikka. Avoliitossa, 4 vuotta seurustelua takana. Ensimmäinen lapsi tulossa. Asunto on vielä kyllä suurimmaksi osaksi pankin, muuten taloudellisesti menee hyvin (ainakin toistaiseksi...).

Vierailija
30/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaks lasta

-opinnot kesken

-taloa rakennellaan avomiehen kans

naimisiin ennen 30:tä :)

minusta 25 vuotiaana tulisi olla jo itsenäinen, työ/opiskelupaikka

OMA asunto/koti ja paljon enemmän JÄRKEÄ kuin 5 v aiemmin :)

Vierailija
31/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On takana avioliittoa 4 vuotta ja yhdessä oloa mieheni kanssa 7 vuotta. Lapset ovat 5v ja 4v. Olen vakituisessa työssä ja olemme maksaneet jo pari vuotta omakotitaloamme pois.

Tuntuu että olen saanut ihan kaiken, että onko elämässä enää mitään odotettavaa?

Vierailija
32/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli takana reilu 9v avioliittoa

5 lasta. Eikä muuta ;)

Vierailija
33/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo saatu (monen sadan hakijan joukosta), poikaystävän (nyk. aviomies) kanssa maksettiin jo ekaa omistusasuntoa Helsingin Ullanlinnassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi