Käykö joku vielä Kotipizzassa?
Ja jos käy, niin miksi ihmeessä?
Käyttivät vielä tovi sitten vain kotimaista lihaa, miksi siellä jaksoinkin käydä. Kuitenkin hiljattain vaihtui nduja-makkaran alkuperämaaksi Tanska, ja nyt on ilmeisesti näissä heidän lupaamissa kilpailutuksissa vaihtuneet myös pepperoni ja salami tanskalaisiksi (ja näihin kilpailutuksiin suomalaisetkin tuottajat voivat heidän mukaansa osallistua, no ylläri kun tanskalainen voitti, laatu varmaan siellä antibioottipossuilla ja -lehmillä paljon parempi!).
En ole enää sen jälkeen käynyt, ja hinnatkin on kotisivujen perusteella nousseet. Mutta kuka täällä vielä käy, ja miksi?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Pizzojen koot pienentyneet ja hintoja nostettu. Se normaali kokoinen pizza on kuin joku lasten pizzza. Makukaan ei ole kovin erikoinen. EI. Rahastamisen maku jäi vaan suuhun.
Olet ylipainoinen, ja jatkat vaan isoja annoksia. Et oo koskaan kuullut, että vain kalorivajeella laihtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En syö lihaa. Kotipizzan pizzat on tosi hyviä.
Tuet sitten riistoa ja suomalaisen ruoantuotannon alasajoa, onnea sinulle valinnastasi
Jaa. Nämä ulkomaalaisten paikatko käyttävät sitten suomalaisia raaka-aineita ja toimivat ihan täysin laillisesti?
Eivät mainostaneet ensin, että käyttävät suomalaisia ja sitten vaihtaneet ulkomaisiksi
Eli sinä käyt niissä koska ne ovat käyttäneet aina jostain päin tulleita raaka-aineita joista ei tiedä oikeasti mistä ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Liekköhän Kotipizzassa vielä kuittitakuu? Joskus oli, että jos ei saa kuittia niin saa pizzan ilmaiseksi. Jos on ollut näitä huijauksia, liekö henkilökunta niin osaavaa kuin ennen vanhaan.
Ap
sehän on pizzzahut ei Kotipizza
Vierailija kirjoitti:
Käyn. Pizzan koko On sopiva eikö läskiinnytå ihmistä.
Miksi sinä ylipainoa omaava haet pizzamafiapaikoista jättipizzan? Huonompaa laatua, ja liian iso annos ja sitten ihmettelet verenpainettasi ja kiloja?
Kannattasko ostaa laatua ja syödä pienempiä annoksia? SIKSI K O T I P I Z Z A.
Mitä witttttua sä selität? :D Kotipizzassa en ole käynyt koskaan, eikä tuttavapiirissäni kukaan käy siellä.
Ylipainoisia ei mun piireissä ole juurikaan, suurin osa hoikkia. Pizza margarita paras, ja yhdestä pienestä yksittäisestä pizzeriasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ylipainoa omaava haet pizzamafiapaikoista jättipizzan? Huonompaa laatua, ja liian iso annos ja sitten ihmettelet verenpainettasi ja kiloja?
Sinun kannattaisi syödä muutakin kuin pizzaa, voi iskeä keripukki kun tuskin mitään vitamiineja syöt, pöljä
Vierailija kirjoitti:
En käy Pitäs maksaa 80€ että lähtis nälkä noista lasten pizzoista
Arvaan, että olet ylipainoinen, huonokuntoinen ja veriarvosi päin peetä. Ja biologinen ikä +20.
mieti vanhuuttasi
Mikä vika tanskalaisessa pepperonissa on? Et varmasti huomaa mitään eroa suomalaiseen.
Viikko sitten syötiin täällä Ruoholahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet sitten riistoa ja suomalaisen ruoantuotannon alasajoa, onnea sinulle valinnastasi
Jaa. Nämä ulkomaalaisten paikatko käyttävät sitten suomalaisia raaka-aineita ja toimivat ihan täysin laillisesti?
Eivät mainostaneet ensin, että käyttävät suomalaisia ja sitten vaihtaneet ulkomaisiksi
Saahn sitä vaihtaa tuotteita ja eihän muutenkaan kaikkia tuotteita edes Suomesta. Firman omistajuuskin on vaihtunut pois Suomesta.
Mene demariloinen töihin.älä elä kelatuella..voit ostaa pizzaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä käyt niissä koska ne ovat käyttäneet aina jostain päin tulleita raaka-aineita joista ei tiedä oikeasti mistä ne ovat?
Useimmiten teen pizzaa itse kotona, suomalaisista raaka-aineista jauhoja myöten. Mutta syö sinä ihan missä lystäät ei kiinnosta, todistit vain oman tyhmyytesi syömässä Kotipizza-läävöissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika tanskalaisessa pepperonissa on? Et varmasti huomaa mitään eroa suomalaiseen.
Tuskin se ulkomaalaisten pitämässä pizzeriassa on edes pohjoismaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaisi syödä muutakin kuin pizzaa, voi iskeä keripukki kun tuskin mitään vitamiineja syöt, pöljä
Kuntotestissä just 3 kymppinen. Olen siis 49 vuotias. BMI 19. Verikokeet priimaa. Verenpaine alhainen ja syke 55. Leposyke. Olen nainen. Ei ole vaihtarioireita. Koska terveelliset elintavat.
Kaikki muut täytteet sitten onkin suomalaisia, joten miksi sun on pakko ottaa täytteeksi juuri näitä tanskalaisia lihoja? Alkuperämaat on kaikkien nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzojen koot pienentyneet ja hintoja nostettu. Se normaali kokoinen pizza on kuin joku lasten pizzza. Makukaan ei ole kovin erikoinen. EI. Rahastamisen maku jäi vaan suuhun.
Olet ylipainoinen, ja jatkat vaan isoja annoksia. Et oo koskaan kuullut, että vain kalorivajeella laihtuu?
Hah, urheilen päivittäin ja 20 kilsaa menee juosten helposti. Silti tilaan aina perhepizzan ja syön sen helposti. -eri
Vierailija kirjoitti:
Tanskassa käytetään lihantuotannossa antibiootteja varmuuden vuoksi, Suomessa ei. Siksi tuen mielelläni kotimaista, jää myös enemmän verotuloja Suomeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä witttttua sä selität? :D Kotipizzassa en ole käynyt koskaan, eikä tuttavapiirissäni kukaan käy siellä.
Ylipainoisia ei mun piireissä ole juurikaan, suurin osa hoikkia. Pizza margarita paras, ja yhdestä pienestä yksittäisestä pizzeriasta.
Lienet somppujen sukua
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut täytteet sitten onkin suomalaisia, joten miksi sun on pakko ottaa täytteeksi juuri näitä tanskalaisia lihoja? Alkuperämaat on kaikkien nähtävillä.
No kohta on kaikki lihat tanskalaisia, äly hoi! Niin on nähtävillä, siksi en enää käykään, ennen kävin vaikka olikin aika arvokasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntotestissä just 3 kymppinen. Olen siis 49 vuotias. BMI 19. Verikokeet priimaa. Verenpaine alhainen ja syke 55. Leposyke. Olen nainen. Ei ole vaihtarioireita. Koska terveelliset elintavat.
Turpaan sietäisit saada.
Minä käyn joka toinen viikko. Just sopivan kokoinen eikä jää mitään kotiinpakattavaksi.