Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö joku vielä Kotipizzassa?

Vierailija
14.12.2025 |

Ja jos käy, niin miksi ihmeessä?

Käyttivät vielä tovi sitten vain kotimaista lihaa, miksi siellä jaksoinkin käydä. Kuitenkin hiljattain vaihtui nduja-makkaran alkuperämaaksi Tanska, ja nyt on ilmeisesti näissä heidän lupaamissa kilpailutuksissa vaihtuneet myös pepperoni ja salami tanskalaisiksi (ja näihin kilpailutuksiin suomalaisetkin tuottajat voivat heidän mukaansa osallistua, no ylläri kun tanskalainen voitti, laatu varmaan siellä antibioottipossuilla ja -lehmillä paljon parempi!).

En ole enää sen jälkeen käynyt, ja hinnatkin on kotisivujen perusteella nousseet. Mutta kuka täällä vielä käy, ja miksi?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä mukaa kuin pizzerioiden etnisyys lisääntyy, pizzan osto vähenee."

Mulla ihan sama. Tuntuu myös, että raaka-aineissa pyritään hakemaan rahallisia sääastöjä, mutta kuitenkin pitämään hinnat edelleen korkeina. Rabbe Grönblom kääntyilee haudassaan, siitä olen varma.

Vierailija
122/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalhis kuin poro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin Rabben ajoista on pudottu vuosikymmenien varrella valtavasti. Jos kouluarvosana oli Rabben aikana jotain 9-10:n välillä, nyt mennään 5-6:ssa.

Vierailija
124/131 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoimman pizzan ikinä olen syönyt täpötäydessä pariisilaisessa italiatyylisessä pizzeriassa..

Vierailija
125/131 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan pizzat ovat maultaan pizzojen aatelia eivätkä ole liian suuria. Hinta-laatusuhde kohdallaan ja ei ole koskaan mennyt maha noista sekaisin, toisin kuin jossain tuntemattomammissa pizzerioissa.

Vierailija
126/131 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitä mukaa kuin pizzerioiden etnisyys lisääntyy, pizzan osto vähenee."

Mulla ihan sama. Tuntuu myös, että raaka-aineissa pyritään hakemaan rahallisia sääastöjä, mutta kuitenkin pitämään hinnat edelleen korkeina. Rabbe Grönblom kääntyilee haudassaan, siitä olen varma.

Jos siis eläisi, lisään vielä.

Vierailija
127/131 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza ollut jo yli puolitoista vuotta boikotissa kuskin käytöksen ja siitä saamani palautteen perusteella

Vierailija
128/131 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ihan hyviä lättyjä. 

Ja joskus on ihan kantiksiakin yrittäjinä. Harvinaista. Tuntuu olevan etninen monopoli monen kylän pizzamarkkinoilla. 

Sitä mukaa kuin pizzerioiden etnisyys lisääntyy, pizzan osto vähenee. Terveystarkastajat eivät suosittele. Itse syön siellä missä he syövät. 

Ja missäs ne terveystarkastajat syö? 

Vierailija
129/131 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipizzan pizzat ovat maultaan pizzojen aatelia eivätkä ole liian suuria. Hinta-laatusuhde kohdallaan ja ei ole koskaan mennyt maha noista sekaisin, toisin kuin jossain tuntemattomammissa pizzerioissa.

Tiedä aatelista mutta käytiin maistamassa frutti di lago ja kana parmigiano, oli maukkaita ja sopivan kokoisia. Ei mulla ole koskaan mennyt maha sekaisin pizzasta missään, hyvää tuuria kai. 

Vierailija
130/131 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy!kana luxuslankku parmesandipillä,nam!!😋

Siitä syö kolme ateriaa,niin iso.

Vierailija
131/131 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinani muutaman kerran syömässä Kotipizzassa keräten niitä leimoja, mutta sitten siellä jostain syystä juoma-automaatissa muutettiin Coca Cola Pepsi Colaksi. Myöhemmin siellä ei enää ollut uusia iltapäivälehtiä luettavana vaikka söi pizzan paikan päällä.

Nykyisin suosin isoja kotona paistettuja pakastettuja pannupizzoja, joita täydennän esimerkiksi tonnikalalla, lisäjuustolla ja mausteilla. Kiertoilmauunissa niiden paistaminen onnistuu parhaiten keskitasossa ritilän ja leivinpaperin päällä. Leikkaan ne tavallisesti 8 viipaleeseen, jotta ei ole pakkoa syödä isoa pizzaa yhdellä kerralla vaan oman nälän mukaisesti.