Onko muita jotka tuntee av-palstalla käytyään miehensä " huonoksi" ?
Vai onkohan palstalaisilla niin tylsät miehet, että ainoa kehun aihe on miehen " kunnollisuus" ?
Itselläni ei niin hirveän kunnollinen mies ole, mutta tosi mukava ja viihdyn hänen kanssaan hyvin. Hän keksii aina kivaa tekemistä ja hän osaa nauttia elämästä. Ovatko ne kunnolliset miehet hauskaa seuraa? Nauratteko paljon yhdessä? Viihdyttekö toistenne kanssa? Vai siivoatte vaan ja olette niin kunnollisia?
Kommentit (19)
Et voi tietää, esim. onko niillä miestä lainkaan...
Nytkin väsyttää, kun tuli eilen illalla töiden jälkeen avattua vinkkupullo miehen kanssa ja valvottua...
No, nyt nuokun töissä ja odottelen iltayhdeksää, että Ranskan vaalien exit pollit tulevat...
Mutta totta se on,
taitaa vaan olla niin, että minun mieheni voisi olla sinun mielestäsi " tylsä" mutta minulle hän on juuri sopiva<3
Ja paljon nauretaan yhdessä ja vietän aikaani mieluiten juuri mieheni kanssa.
Aamulla siivosi kyllä koko talon, pesi lattiat ja imuroi. Teki vielä hyvää lohisoppaakin. Mutta nauramme paljon yhdessä ja illalla oli aivan mahtavaa, villiä seksiä, että kiitos kysymästä... ;)
Tajuan aina tällä palstalla, kuinka upea mies mulla on.
Täällä saa lukea niin hirveistä mitääntekemättömistä, lapsiaan hoitamattomista, vaimoaan arvostamattomista, vain omaa etuaan tavoittelevista, jäyhistä ja tunteettomista jne. miehistä, että oma mieheni on suorastaan enkeli noiden rinnalla.
Kauheita nynnyjä toisten miehet täällä. Omani paljon ihanampi, turvallisempi ja sexympi
Mieheni on ihana ja kunnollinen ja tunnen hänet vielä paremmaksi, kun luen näitä juttuja. Tuolla hän nyt nukuttaa vauvaa päikyillle. .)
On kunnollinen, ihana isä, villi rakastaja, nauretaan paljon, mutta myös todella siivotaan ja tehdään kotijuttuja yhdessä. Ei ryyppää, eikä rällää, kuin silloin tällöin ja silloinkin ollaan yleensä yhtäaikaa liikenteessä. Mä en ikinä kattois miestä, joka tulis ja menis niin kuin haluais ja olis öitä pois kotoa..
Vierailija:
Mieheni on ihana ja kunnollinen ja tunnen hänet vielä paremmaksi, kun luen näitä juttuja. Tuolla hän nyt nukuttaa vauvaa päikyillle. .)
Niin, ja meillä on todella hauskaa yhdessä! :)
siksi kai käynkin täällä lukemassa kaikista niistä luuseri äijistä, jotka ei osaa edes vettä keitää, vetää perseet joka viikonloppu ja lapsiaan ei hoida koskaan ;-)
Onko sitä olo niin katkera, kun mies ei pohjimmiltaan välitä?
Minun mieheni on mitä suurimmassa määrin " kunnollinen" , rakastaa minua ja lasta, viettää aikansa suurimmalti osin meidän kanssamme. Ja meillä on tosi hauskaa yhdessä.
Ennemminkin ihmettelen, että onko mulla oikeesti käyny näin hyvä flaksi vai olenko vaan niin fiksu etten ikinä eläis sellaisen luuserin kanssa kuin suurin osa täällä tuntuu elävän!
Vierailija:
Onko sitä olo niin katkera, kun mies ei pohjimmiltaan välitä?Minun mieheni on mitä suurimmassa määrin " kunnollinen" , rakastaa minua ja lasta, viettää aikansa suurimmalti osin meidän kanssamme. Ja meillä on tosi hauskaa yhdessä.
se on turha elää siinä harhassa että kunnollinen mies olisi aina tylsä. varmasti niitäkin on, mutta ainakin mun mies on ihan hervottoman hauska ja vauhdikas. vaikka hoitaa lapsia ja kotia, rakastaa minua ja muksuja ja näyttää sen.
Vierailija:
se on turha elää siinä harhassa että kunnollinen mies olisi aina tylsä. varmasti niitäkin on, mutta ainakin mun mies on ihan hervottoman hauska ja vauhdikas. vaikka hoitaa lapsia ja kotia, rakastaa minua ja muksuja ja näyttää sen.
Joissa nainen sietää esim miehensä henkistä väkivaltaa ja uskototmuutta, koska se on niin hyvänäköinen ja hyvä sängyssä. Uskoo kai sitten että nuo asiat korjaa kaiken muunn ja toisenlaisen miehen kanssa elämä tuntuisi liiankin tylsältä.
Minä ainakin vietän " tylsää elämää" , jos se tarkoittaa sitä että mies ei hypi vieraissa, ei heitä minua seinälle riidan päätteeksi, vedä perskännejä ja sammu naapurin terasille jne.
Meillä " tylsä elämä" on sitä, että hoidetaan lapset ja koti yhdessä, käydään perjantaisin ruokakaupassa alkon sijaan, vietetään aikaa perheen kesken eikä kavereilla luuhaten, lauantaina mennään yhdessä saunaan eikä baariin ja yön mies viettää minun kanssani nukkuen eikä jotain aivotonta bimboa naiden. Kummallakin on sopivassa suhteessa omia harrastuksia ja menoja, mutta pääosin viihdytään vapaa-aikana oman perheen kanssa.
Meillä on hauskaa yhdessä ja seksi on upeaa, mitä muuta voisin vielä toivoa?
varmaan haki...
Itsekin olen mieheeni ja elämääni ihan tyytyväinen, mutta silti on asioita, jotka harmittavat joskus. Luulen että niin on muillakin, jotka nyt ovat vastanneet että heillä on maailman paras ja kunnollisin mies.
esim. oma mieheni on välillä stressaantunut töistä ja silloin kireällä tuulella. En tietenkään sen takia haluaisi erota mutta se on fakta että silloin muakin harmittaa. Ei se perhe-elämä aina niin ruusuista ole vaikkei oliskaan mitään alkoholismia tai pettämistä!
Ajatteletteko että pettääkö mieheni tms?
en halua olla kenenkään vanginvartija. Enkä epäillä jatkuvasti.
23
Jotkut ihmiset on sellaisia, että alkaa miettimään onko mies " huono" , jotkut taas pitävät häntä pyhimyksenä.
Itse tykkään aina...tai ainakin lähes aina;)